2687 Reacties
6 maanden geleden
Reactie op lilliemarie
Daar hebben wij ook nog aan gedacht maar dat vonden we beide eigenlijk niks ...
Oef lastig!
Wij twijfelde eerst ook met een aantal namen en zijn op een gegeven moment de baby bij een naam gaan noemen
En zo kwamen we er achter dat dat de naam was wat bij ons past
Is wellicht ook een idee
Maar kan me voorstellen dat je misschien ook iets van tijdsdruk voelt?
6 maanden geleden
Reactie op TTCWarrior
Oef lastig!
Wij twijfelde eerst ook met een aantal namen en zijn op een geg ...
Ja, ik voel zeker tijdsdruk! Ook probeer ik de kleine al weken bij een van de twee namen te noemen maar gaat mn vriend er totaal niet in mee. Hij blijft hem bij zijn koosnaampje noemen (Boon)
6 maanden geleden
Reactie op Boysmom🩵
God en dat gezweet midden in de nacht vanwege de hormonen…….. 🥵
Oh echt he! En dalijk schijnt dat nog erger te worden 🥲
6 maanden geleden
Even een kleine boodschap doen, ben gelijk versleten 🤔🥲.
Verder lijkt me restless shit alleen maar toe te nemen ipv af, ondanks dat ik gentle iron slik en sinds 3 dagen ook maar roosvice ferro gaan atten. Als het van de week nog zo is de dokter maar weer bellen 🤔
6 maanden geleden
Reactie op lilliemarie
Wij hebben 2 namen hoog staan, Wesley en Casper. We weten alleen nog niet w ...
Vanuit medewerker op een kdv gezien zou ik zeggen Casper Wesley. Namen geven associaties en deze combinatie komt bij ons positiever naar voren. Wesley wordt vaker als een ‘tokkie’naam gezien (sorry!!! 🫣🫣)
Wat je ook nog kan doen is de definitieve combinatie maken na de geboorte. Dat als jullie zijn gezichtje zien dat je dan de definitieve keuze kan maken
6 maanden geleden
Vandaag weer zoveel last van een pijnlijke hoofdhuid.. om gek van te worden. Ik gebruik al shampoo waarbij het minder vaak voorkomt, maar toch blijft het af en toe terug komen. Hoe het komt, geen idee.
6 maanden geleden
Reactie op Nathalie 0419
Vandaag weer zoveel last van een pijnlijke hoofdhuid.. om gek van te worden ...
Ooh dat heb ik ook. Maar bij lijkt het dan alsof iemand heel hard aan mijn haar heeft getrokken ofzo. Of ik extreem strakke staart heb ik gehad. Ookal is beide niet het geval. Zo gek
6 maanden geleden
Reactie op lilliemarie
Oeff zo voelt die van mij af en toe ook!! De verloskundige zei dat je dan e ...
Zoo precies dit. Lijkt echt net alsof al m’n organen pijn doen, door al die salto’s van de baby. Het is de vierde, maar heb nog nooit gehad dat het bewegen in m’n buik zeer doet. Nou! Nu wel!
6 maanden geleden
Reactie op Supercheesy
Even klagen hoor. Dit is onze eigen fout, maar maakt het niet minder stom. ...
Dan went ze er maar aan. Is natuurlijk makkelijk gezegd, maar t blijft een vervelende rot reactie. Elke keer weer. Of mensen die zeggen ‘ik moet wel even aan de naam wennen’ — nou, je kan ook gewoon helemaal niks zeggen hoor! Pfff…
6 maanden geleden
Reactie op Jess1992
Ooh dat heb ik ook. Maar bij lijkt het dan alsof iemand heel hard aan mijn ...
Ja inderdaad, alsof je een hele strakke staart hebt gehad en deze uit doet, dat gevoel wat je dan krijgt en dat bijna continu... Wordt ook erger als ik het dan aanraak. Echt super raar en vervelend
6 maanden geleden
Aii k had echt honger, maar moest eerst bloedsuiker prikken voor de curve, 3,9 no wonder i felt that way🤣 gelukkig liggen er standaard 2 boterhammen naast mijn bed en had ik het apparaat mee naar boven genomen 🤣🤣
6 maanden geleden
Voor me gevoel zit de dag er al op.. vanmorgen me man een glas laten vallen dus gelijk stofzuigen, 1 van de katten ziek geworden dus heel de bovenverdieping kunnen dweilen, dochter was weer doorgelekt dus gelijk heel haar bed kunnen verschonen & haar douche, daarna alles gedaan van aankleden eten etc. wilde ik haar naar de opvang brengen start de auto niet.. dus heb kunnen lopen, heerlijk met die bekkenpijn zo ver..
nu net terug, gelijk harde buiken en nu eerst even een bakkie koffie en hopelijk snel deze dag voorbij. 😵💫