2687 Reacties

6 maanden geleden

Reactie op Cosiness

Oh vreselijk hé! Ik heb er vannacht wakker van gelegen, vanochtend was het ...
Ik ook! Vreselijk dit... draaien in bed is niet te doen, heb jij dat ook?

6 maanden geleden

Pijn op de borstkas door maagzuur en dat terwijl ik al Omeprazol slik 🥲😮‍💨

6 maanden geleden

Reactie op MirMiems

Ik ook! Vreselijk dit... draaien in bed is niet te doen, heb jij dat ook?
Ja bij het omdraaien moet ik heel goed nadenken. Vind het ook lastig om een lekkere slaaphouding te vinden. Het is wel een nare rugpijn, heel zeurend en 'sangerend' zeg maar. Heb jij er overdag ook last van?

6 maanden geleden

Ik werd laatst hyperventilerend wakker en was gigantisch misselijk. Heb tot een paar dagen terug nog prima op mijn rug kunnen slapen, maar nu sinds een paar dagen niet meer en ik baal hier echt gigantisch van want van zijslapen raakt mijn neus verstopt en word ik constant wakker door mezelf 😂😭

6 maanden geleden

Reactie op Cosiness

Ja bij het omdraaien moet ik heel goed nadenken. Vind het ook lastig om een ...
Ja overdag heb ik er ook last van, ik heb ook last van m'n bekken. Jij ook? Het wordt nu echt pittig voor m'n lichaam merk ik!

6 maanden geleden

Okee 2 trappen op na elkaar krijg ik dus gewoon verzuring in mn benen.. meer mensen last van of ligt dat gewoon aan mij en moet ik meer lopen/squatten ed😂?(Dat sws)

6 maanden geleden

Moet nog zoveel dingen klaar maken voordat de baby komt en ik heb nu al last van de warmte. Volgende week wordt het nog warmer. 🥵

6 maanden geleden

Weer het kut geluid van snurken aanhoren van mn partner This vreselijk 😣 en dan ook nog warm hebben in bed pff

6 maanden geleden

Misschien ben ik een zeikerd, en stel ik me aan.. Maar mijn vrouw en ik zaten vanmiddag bij een vriendin in de auto En die vriendin reed best wel met een vaart over drempels heen (Ik, als niet zwangere) kreeg zelfs last van mijn rug En ik vraag me af, kon de baby daar ook last van hebben Ik weet wel dat ze goed verpakt zit etc maar het blijft toch in mn hoofd zitten , Als ik er aan terug denk word ik er ook een beetje pissig van want heb het subtiel proberen te brengen maar dan lacht ze en zegt ze oh ja sorry

6 maanden geleden

Ik heb honger maaar zoooo geen zin om te koken 😂

6 maanden geleden

Reactie op TTCWarrior

Misschien ben ik een zeikerd, en stel ik me aan.. Maar mijn vrouw en ik zat ...
Ik denk dat dat wel meevalt :) denk dat jouw rug er meer last van heeft dan de baby hihi

6 maanden geleden

Reactie op MOMNITA

Ik denk dat dat wel meevalt :) denk dat jouw rug er meer last van heeft da ...
Uiteindelijk denk ik dat ook, Ik denk dat ik me ook meer aan haar rij gedrag irriteer dan dat het daadwerkelijk kwaad kan Voorlopig niet meer bij haar in de auto stappen🙆🏼‍♀️

6 maanden geleden

Tot nu toe echt een goede zwangerschap gehad, heel fit. Vorige zwangerschap was vreselijk zwaar en pre-exlampsie dus tot nu toe was ik zeer blij. Vandaag echter meubels gaan halen en in elkaar gestoken met partner, ben 34 + 2. Nu vanavond al 2 x duizelig geworden, warm krijgen, en hou nu voor de 1ste keer vocht vast... zou dat zijn van te veel inspanning te leveren? Ben een beetje bang dat ik terug richting pre-eclampsie zou gaan en wil zooo graag natuurlijk bevallen 😢.

6 maanden geleden

Reactie op Stresskiekje1992

Tot nu toe echt een goede zwangerschap gehad, heel fit. Vorige zwangerschap ...
Kan ook echt zijn vanwege dit weer hoor en hoe je lichaam daarop reageert.. heb er zelf ook last van vandaag terwijl het binnen niet eens super warm is. Vorige zwangerschap ook pre eclampsie gehad dus begrijp je bezorgdheid.. kijk het even aan en als je toch twijfelt, zeker bellen!!

6 maanden geleden

Mijn buren zijn kettingrokers en zitten de hele dag buiten onder hun afdak te roken, helemaal prima is hun tuin en moeten ze zelf weten. Heb ik gister alle knuffels/speeltjes vast gewassen zodat ze lekker buiten kunnen drogen, niet over nagedacht maar super stom haal ik ze binnen en ik dacht vanmorgen wat ruik ik nou toch, stinken al die dingen naar de rook😩 Dus kan het vandaag weer wassen😂

6 maanden geleden

Reactie op —M.M

Mijn buren zijn kettingrokers en zitten de hele dag buiten onder hun afdak ...
Heeeelll irritant ik herken je dilemma, maar hier is het frituur/bbq/houtkachel lucht

6 maanden geleden

Ben ik de enige van wie het lijf elke maand opnieuw denkt dat het ongesteld moet worden? Elke maand heb ik een keer mijn hoofdpijn, diarree, rugpijn en chagrijnige bui.( nee geen last van cranky hormonen tijdens zwangerschap)

6 maanden geleden

Ik word schijtziek van de kwaaltjes. Tandvlees is extreem gevoelig en doet ook pijn, gore schimmelinfectie te pakken en de vreselijke krampen in m’n benen midden in de nacht. 😂

6 maanden geleden

Vandaag 33+1 weken zwanger. Vriend is een weekje vrij, hij ging afgelopen donderdag naar een festival die toch niet zo goed beviel ivm het weer. Dus ik heb hem opgehaald. (Ritje van 4 uur) Hij loopt de hele tijd te klagen over pijntjes en hoe hij ervan baalt dat ik hem opgehaald heb van het festival. Waar hij zelf om vroeg. Afgelopen twee dagen is hij super druk bezig met van alles en nog wat en moet ik daar continu bij helpen. Gisteren was ik helemaal kapot van alles wat we hadden gedaan en hij vond het nog niet genoeg. "Stel je niet zo aan." Vandaag weer de hele dag bezig geweest, net op de bank iets ervaren wat leek op indalingsweeen(?) en wat krijg ik te horen: "niet zo piepen joh." Af en toe kan ik er wel om janken.

6 maanden geleden

Reactie op lilliemarie

Vandaag 33+1 weken zwanger. Vriend is een weekje vrij, hij ging afgelopen d ...
Geef hem maar een klets tegen zijn hoofd elke keer hij zo iets zegt, zo egoistisch! Wij dit weekend en gisteren ook te veel gedaan, raak bijna niet vooruit door mijn bekken momenteel en de mijne zei zelf: je zou dat best niet meer doen he, hij heeft het door 😅. Maar ik wilde zelf ook wel vanalles doen dusja... Moet leren wat doseren. Heel veel moed en ik hoop dat ie toch wat meer respect voor je krijgt hoor, dat verdien je! ❤️