2687 Reacties

6 maanden geleden

Reactie op lilliemarie

Vandaag 33+1 weken zwanger. Vriend is een weekje vrij, hij ging afgelopen d ...
PARDON????????? Die had echt een YEET van m’n moeder gehad wajow

6 maanden geleden

Reactie op lilliemarie

Oh wow, dit is echt niet oké!

6 maanden geleden

Reactie op lilliemarie

Wow.. Deze man was bij mij heeel snel weer eventjes naar hotel mama gegaan! Let goed op jezelf meis!

6 maanden geleden

Vannacht overgegeven van het maagzuur, Om 4 uur vannacht gevraagd of iemand vandaag standby kon staan op werk om te sluiten, 0 respons... Nog even doorbijten tot volgende week donderdag!

6 maanden geleden

De persoon die het een goed idee vond om mij, bij 31 graden en 34 weken zwanger, aan te steken met een verkoudheid kan van mij echt dood neervallen. Ik krijg geen lucht meer

6 maanden geleden

Reactie op lilliemarie

Aan jezelf denken hoor, heb je rust nodig doe je lekker niks hoe hoog of laag meneer ook springt. Niet over je strepen gaan. Mijn partner heeft bijv geen rijbewijs, familie 1,5 uur verderop en een kind 2,5 uur verderop waarvan ik wel eens op de vrijdag om het weekend heen en weer reed om te halen, en zondags weer heen en weer om terug. Doe het niet meer. Kan je pissig zijn, maar wat niet gaat gaat niet. En even niet van jouw probleem de mijne maken 🫠💪🏼.

6 maanden geleden

Heb echt last van mn buik vandaag. Af en toe het gevoel alsof ik behoorlijk ongesteld moet worden. Lig nu op de bank, hoop dat het zakt.

6 maanden geleden

Ik ben 34 weken zwanger, ik heb een bijna 2 jarige rondlopen die vandaag heel ondeugend is. Ik keek enorm uit naar zn middagslaapje zodat ik ook even kon slapen. Wat denk je meneer had geen zin om te slapen. Nu is hij naast ondeugend ook chagrijnig omdat hij moe is. En dan heb ik het nog niet over de warmte en mn ontplofte huis gehad🫠

6 maanden geleden

Reactie op Nathalie 0419

Heb echt last van mn buik vandaag. Af en toe het gevoel alsof ik behoorlijk ...
Ohh hier had ik ook last van! Na paar uurtjes rust en een waaier in m'n gezicht werd het beter. Denk dat het ook door de warmte komt🫠

6 maanden geleden

Heeft iemand ook buikpijn tijdens opstaan en verder in de ochtend het lijkt alsof het misselijkheid is maar doet ook echt zeer kont het omdat de baby dan aan het schuiven of zo is zo voelt het niet echt en het is dan vaak alleen maar even in de ochtend

6 maanden geleden

Reactie op Jvdw26

Ohh hier had ik ook last van! Na paar uurtjes rust en een waaier in m'n gez ...
Ja en misschien wat meer moeten drinken, ga ik vandaag wat aan doen😂

6 maanden geleden

Niet echt geklaag, maar de gekke beval dromen zijn begonnen 😂

6 maanden geleden

Vannacht voorweeën gehad die heel pijnlijk waren.😩 Toen had ik even een momentje van NEE dit wil ik niet weer, maarja hij moet er toch een keer uit, hopelijk over een paar weekjes pas!

6 maanden geleden

Reactie op —M.M

Vannacht voorweeën gehad die heel pijnlijk waren.😩 Toen had ik even een mo ...
Hoe weet je nou precies dat het voorweeën zijn?

6 maanden geleden

Reactie op Nathalie 0419

Hoe weet je nou precies dat het voorweeën zijn?
Ze zijn kort en heel onregelmatig, ze nemen niet in pijn toe. Ik vergelijk het een beetje als zware buikkramp bij buikgriep of erge menstruatiekramp. Zo voelen ze bij mij dan. 😆

6 maanden geleden

Reactie op Nathalie 0419

Niet echt geklaag, maar de gekke beval dromen zijn begonnen 😂
Ik kreeg een kitten, twee keer. 🙈

6 maanden geleden

Ik zit weer in zh, 2e keer suikertest😒 gisteren echo gehad, omdat p waarde buikje nog steeds te groot is toch voor zekerheid weer een test, ook kreeg ik te horen dat de kleine in stuit ligt. Ben morgen 32 weken dus hoop dat hij nog gaat draaien en suikertest gewoon weer goed is😅

6 maanden geleden

Reactie op braam0

Ik kreeg een kitten, twee keer. 🙈
Bij mij in was de babyuitzet gesloten en ik moest alles opnieuw kopen en wassen en organiseren😭

6 maanden geleden

Ontzettende slechte nacht gehad. Ruzie met m’n man omdat het hem niet lukt binnen 1,5 uur te vertrekken met de peuter naar school. Want hij geeft haar altijd haar zin en dan klagen als iets lang duurt. Mezelf heel slap en slecht voelen, moe, misselijk. Zere bekken wat niet minder wordt en geestelijk uitgeput van wel/niet bevallen afgelopen weekend ivm weeënremmers en longrijping. Just a bad day!😅😮‍💨

6 maanden geleden

Reactie op Rachelhaz

Eindelijk een plek om te klagen😂😂 ik word dus echt licht en soms zwaar ge ...
Zwangerschap is geen ziekte hahahaha nog zo een