2687 Reacties
6 maanden geleden
Pfff zit er echt ff doorheen. Vandaag eerste dag van mn verlof maar gister een veel te lange dag gehad en nu dus vet moe. Mijn partner is nog te beroerd om te reageren op een mailtje van het kinderdagverblijf over het regelen van de opvang en hij wil ook absoluut nu geen papadag vastleggen want hij wil graag flexibel blijven en kan toch in de avond of het weekend tijd doorbrengen met onze dochter?
Ik vind m echt totaal niet steunend en niet empathisch naar mij. 😫
6 maanden geleden
Reactie op hope04
Pfff zit er echt ff doorheen. Vandaag eerste dag van mn verlof maar gister ...
Jaa snap jou gevoel helemaal! Dat is niet fair van hem..
6 maanden geleden
Reactie op —M.M
Vannacht voorweeën gehad die heel pijnlijk waren.😩
Toen had ik even een mo ...
Omg ! Wat naar. Hoeveel weken ben je ?
6 maanden geleden
Reactie op mimemoma
Mijn kindje ligt echt héél oncomfortabel in mijn buik (voor mij dan). Echt ...
Heel herkenbaar! De mijn ligt echt heel naar bovenin mijn buik. Soms duw ik hem weer naar beneden maar vaak krijg ik dan gelijk weer een schop in mijn blaas en die doen ook echt zeer!
6 maanden geleden
Ik krijg nu aan het einde van de zwangerschap best vaak de vraag van mensen hoe gaat het met je? Dan zeg ik altijd ja wel goed. Ik wil nooit klagen of iets. Maar eigenlijk als ik me zelf deze vraag stel hoe voel je je? Dan krijg ik tranen en denk ik, ik loop op mijn tandvlees. Zo fijn om hier even anoniem te kunnen klagen.
6 maanden geleden
Reactie op braam0
Ik zeg gewoon kut 😂, ik denk dat iedereen wel weet dat een zwangerschap ge ...
Lief en dat is zeker waar! Ik probeer te genieten, waarschijnlijk de laatste maar het lukt gewoon niet. Bij mijn eerste kon ik na 20 weken ziek te zijn, de wereld aan. Ik voelde me opeens zo goed. Tot 36 werd het iets zwaarder maar prima te doen. Nu… alles in mijn lichaam doet pijn. Misselijkheid blijft, de buik is gigantisch en zit in de weg en die warmte pff kan ik niet aan. Gewoon echt even klaar met alles. Moet alle ballen alleen in de lucht houden, maar ben gewoon op. Mijn man heeft helaas zijn oogkleppen nog op denk ik en denkt er niet over na. 😅
6 maanden geleden
Reactie op MamaI2020💙
Lief en dat is zeker waar! Ik probeer te genieten, waarschijnlijk de laatst ...
Herkenbaar hoor. Dat moeten genieten is echt iets wat aangepraat is. Ik heb het zelf ook; ik moet genieten, dankbaar zijn dat het nu goed gaat, ik mag niet klagen, dit is de laatste keer dus geniet er maar van. Ja maar goed, als je je zo slecht voelt dat het niet lukt is er ook gewoon niet echt wat te genieten. En die mannen die moeten eens een schop onder hun kont hebben 🥵😂
6 maanden geleden
Reactie op braam0
Herkenbaar hoor. Dat moeten genieten is echt iets wat aangepraat is. Ik heb ...
‘Fijn’ die herkenning. Voor jou natuurlijk niet fijn. Maar ik voelde me soms al zo eenzaam, zo’n zeur. Maar dat wordt er inderdaad ook wel een beetje ingepraat. En echt die mannen zouden eens een week zwanger moeten zijn. Dat zou niet goed komen. Maar misschien dat ze ons dan eens wat beter begrijpen. We moeten maar gewoon door gaan… nog even volhouden. Het is het uiteindelijk allemaal waard. ❤️
6 maanden geleden
Nadat vorige keer de fotoshoot niet doorging, stond deze nu vandaag gepland. 4 weken na de orginele datum. Bij de shoot locatie aangekomen werd de lucht ineens heel donker. We hebben paar foto's kunnen maken maar toen begon het echt los te barsten en hebben we helaas de shoot af moeten breken.. ik ben morgen 34 weken en heb een zware zwangerschap met HG en erge bekkeninstabiliteit vanaf het begin.. de hele dag bezig geweest met voorbereidingen wat erg veel energie heeft gekost.. wat baal ik hiervan zeg!
6 maanden geleden
Reactie op Nathalie 0419
Ik ben echt niet vooruit te branden vandaag, voel me zo leeg 🥲
Ik heb echt precies hetzelfde. Zo ontzettend moe!
6 maanden geleden
Reactie op Detje84
Nadat vorige keer de fotoshoot niet doorging, stond deze nu vandaag gepland ...
Is het geen mogelijkheid dat de fotograaf nog eens een keer bij jullie thuis langs komt? Weet niet of jullie een tuin hebben
Maar dat ze daar wat mooie fotos kan maken
Zal misschien niet hetzelfde effect hebben als de locatie maar dan heb je misschien nog wel wat mooie fotos
6 maanden geleden
Reactie op TTCWarrior
Is het geen mogelijkheid dat de fotograaf nog eens een keer bij jullie thui ...
We hebben bewust voor een locatie gekozen omdat daar mijn overleden schoonvader uitgestrooid is.
Nu willen we kijken of morgenavond gaat lukken. Maar ja, op zondag kan ik niet naar de kapper enzo..
Hier thuis zitten we in een soort verbouwing, dus helaas geen optie.
6 maanden geleden
Even klagen.. wordt gek van mijn moeder..
Benoemen dat ik dik ben! Serieus??!! Zeggen tegen een zwangere dat ze dik is vind ik echt een no go!!
Dan het geslacht. Wij weten dit en delen dit nog niet met de andere tot na de bevalling. Ze blijft maar vragen en raden in de hoop dat we ons verpraten.
Verder ook steeds naar mijn buik willen kijken en aanraken. Rot op joh!! Heb al zoveel last van harde buiken blijf er met je vingers vanaf..
Merk dat ik haar probeer te ontlopen maar op sommige momenten lukt het dus niet of ze staat onaangekondigd bij mii binnen. Nu zeker dat ze weet dat ik volledig in de ziektewet zit door de vele harde buiken.
Verder is ze erg teleurgesteld in het feit dat als de bevalling aanbreekt de kleine naar de gastouder kan en mag ook in de nacht en weekend en niet naar haar.
Pfff.. die vrouw trekt me leeg!
6 maanden geleden
Het voelt alsof ik al dagen lang naar adem aan het snakken ben. Ik voel me zo kortademig.
"Zwaar he, dat zwanger zijn" kreeg ik te horen van mn vriend op de meest sarcastische toon.
Iedereen die ik zie noemt me dik. Ik krijg echt de meest raarste opmerkingen van verschillende mensen naar mn kop.
"Wow moet je zien wat voor pens je hebt" ja lieverds, daar ben ik me erg bewust van. Iets van de grond afhaken was 6 weken geleden al verleden tijd voor mij.
"Je lijkt met de dag te groeien. Je bent enorm!" als ik het internet moet geloven komt de kleine per week rond de 100-200 gram aan dus ja ik groei ook.
"Ik hoop voor je dat je buik weer plat wordt zoals voorheen, misschien moet je straks een corset aan." THANKS, dat is echt het laatste waar ik aan denk momenteel.
"Hoelang moet je nog? Één week? Oh 6?! Nou pfoe, succes hoor!!"
And last but nog least:
"wanneer is de baby wakker? Ik wil m voelen" en ik wil dat iedereen lekker met zn tengels van me afblijft. Doeiii
Nou dit was mijn week 😂😂 Ik denk dat ik me maar ga afzonderen van de buitenwereld.