Dag dames,
In andere groepen is dit een populair topic. Laten we eens kijken of het hier ook zo goed werkt. Drop hier je gezeur, gemopper en geklaag over 'vervelende' partners, (schoon)familie, collega's, huisdieren, mensen in het verkeer....... Alles waar je over wil klagen 🤣❤️
#moppertijd
Ik ben echt zo moe weer de laatste dagen, hoort dat offeee?
Oh poeh, zo moe! Ik doe helemaal niets meer joh. Die arme man van me rent zich rot om alles erbij te doen wat ik normaal op me neem. En hij klaagt niet eens, de schat.
Ik ben echt zo moe weer de laatste dagen, hoort dat offeee?
Ik ook, verschrikkelijk. Terwijl ik al praktisch niks meer doe op een dag. Vanochtend uitgeslapen en heb vanmiddag alweer 2 uren geslapen. Voel me zó lamlendig
Ik zou zondag een 3 uur durende workshop hebben met yoga en meditatie en ontspanningsoefeningen en hij is gecanceld omdat ik de enige inschrijving was 😢
De afgelopen weken ging m’n zwangerschapsyoga ook al 3 x niet door ivm te weinig aanmeldingen (en dat in Amsterdam…). Balen!
M'n oom en tante hebben vrijdag opgepast zodat we nog even datenight konden hebben met zijn tweeën. Mijn tante is toen met torenhoge koorts naar huis gegaan. Vandaag de kleuter torenhoge koorts. Vrijdag gaan we een weekje naar Zeeland en ik zie de bui al hangen 😭😭 echt letterlijk niemand kan er wat aan doen maar zit er zo niet op te wachten om hoogzwanger nog hoge koorts te krijgen...