2687 Reacties

6 maanden geleden

Zijn er hier nog meer die deze week met verlof gaan en hun werk aan het afronden zijn? Pffff valt nog niet mee, dacht dat ik het aardig klaar had en misschien zelfs vandaag wel eerder kon stoppen, maar ben nog niet klaar en wil het wel vandaag af hebben, zodat ik niet morgen of nog erger in m'n verlof dingen moet afronden(rapportages en administratie). Werk naast loondienst ook als zzp'er en voor afronding daarvan heb ik morgen en donderdag gereserveerd. Echt geen zin meer 😝 en lang zitten achter pc met dikke buik is ook niet lekker

6 maanden geleden

Reactie op braam0

Lekker languit haha! Ik wordt ook gek van onze hond, die blijft verharen!!! ...
HAHA ja en die pootjes overal. Ik hou echt super veel van ze maar pff heb geen energie om achter ze aan te dweilen nu

6 maanden geleden

Reactie op braam0

Lekker languit haha! Ik wordt ook gek van onze hond, die blijft verharen!!! ...
Dit had ik dus ook! Wij hebben sinds kort een speciale borstel voor onze labrador in de rui en hebben al twee dagen niet hoeven stofzuigen! Misschien dat het bij jullie ook helpt?

6 maanden geleden

Reactie op WO

Dit had ik dus ook! Wij hebben sinds kort een speciale borstel voor onze la ...
Ik ben benieuwd welke borstel dat is? Hier namelijk hetzelfde probleem 😇

6 maanden geleden

Reactie op WO

Dit had ik dus ook! Wij hebben sinds kort een speciale borstel voor onze la ...
Oeh ik ben ook benieuwd! Niet normaal hoeveel haar er vanaf komt 😅🙈

6 maanden geleden

Deze borstel! Bij ons werkt het erg goed. Echt een hele labrador aan haar er uit gehaald! Nu als we aaien nog geen haar te zien. Ik zie nu na drie dagen wat haren op de grond, maar is niks in vergelijking met ervoor!

6 maanden geleden

Reactie op WO

Deze borstel! Bij ons werkt het erg goed. Echt een hele labrador aan haar e ...
Oh super handig! Ik ga hem ook maar bestellen denk ik 😋

6 maanden geleden

Reactie op Jess1992

Hm dat klinkt behoorlijk toxic. Jezelf op eerste plek zetten lieverd. En je ...
Doe ik zeker, maar lukt dus niet altijd!

6 maanden geleden

Zo, wezen plassen en 2 rennies ingenomen. Mag ik dan nu wel slapen? Lig vanaf 9 uur al op bed maar kon de slaap niet vatten door maagzuur en me geen houding weten te vinden die comfortabel is

6 maanden geleden

Geen puf meer om mijn haar te wassen, maar het moet 🥲. Heb lang en dik haar dus kijk er helemaal niet naar uit om een heel ‘hair wash’ routine meer te doen🤣. Kan alleen echt niet nog langer zonder (tis al 2 weken geleden echt IEWWW🙃🫣)

6 maanden geleden

Reactie op EsmeeSL

Zo, wezen plassen en 2 rennies ingenomen. Mag ik dan nu wel slapen? Lig van ...
Ohhh ik ken dag echt🥲🥲🥲Ik zit beneden in de woonkamer. Heb al 6 stuks rennies ingenomen (verspreid) en kan door de heftige maagzuur ook niet slapen 😵‍💫. Online shoppen dus😅

6 maanden geleden

Reactie op MelRoy

Ohhh ik ken dag echt🥲🥲🥲Ik zit beneden in de woonkamer. Heb al 6 stuks re ...
Zou anders even maagbeschermers vragen bij huisarts, verloskundige of gyn. Maakte voor mij meteen groot verschil ipv aanklooien met rennies

6 maanden geleden

Om 4 uur wakker en alleen nog maar piekeren piekeren piekeren…. Nesteldrang to the max terwijl ik dan wel te moe ben om hier ‘s nachts gehoor aan te geven 😂 dan blij dat het ochtend is zodat ik wat kan gaan doen, maar al snel overdag ook veel te moe om nog maar iets te doen, waardoor de nesteldrang elke nacht erger lijkt te worden😅😅 Om gek van te worden! Meer die dit hebben??

6 maanden geleden

Overdag een uurtje bij slapen omdat ons zoontje soms vroeg wakker word maar vervolgens hier de hele avond en nacht last van hebben, dus eindstand amper geslapen vanacht maar gelukkig nu alleen maar ochtend werken dan verlof 🥰

6 maanden geleden

Reactie op iantheee

Om 4 uur wakker en alleen nog maar piekeren piekeren piekeren…. Nesteldrang ...
Hahahah same here!!

6 maanden geleden

Reactie op iantheee

Om 4 uur wakker en alleen nog maar piekeren piekeren piekeren…. Nesteldrang ...
Hier ook hetzelfde... 😬 Overdag zo moe dat er bijna niets uit handen komt en dan zwaar gefrustreerd dat ik m'n to do lijst niet kan afwerken. Maar snachts zo vaak dat ik lange periodes wakker lig, dat ik ook steeds vaker twijfel of ik uit bed en aan de slag zal gaan.. Maar wil man en dochter ook niet wakker maken natuurlijk 😒

6 maanden geleden

Net als veel dames hier, heeerlijk geslapen (🤐). Vroeg op want ik ga toch naar het inloopspreekuur van de huisarts, gentle iron lijkt vrij weinig te doen voor mijn restless legs en kan je vertellen dat ik die niet nóg 8 weken zie zitten🥺. Hopelijk kunnen we wat anders verzinnen.

6 maanden geleden

Reactie op Nathalie 0419

Net als veel dames hier, heeerlijk geslapen (🤐). Vroeg op want ik ga toch ...
Heb je magnesium spray al geprobeerd? Van zechsal? Is het enige wat mij helpt

6 maanden geleden

Reactie op Nathalie 0419

Net als veel dames hier, heeerlijk geslapen (🤐). Vroeg op want ik ga toch ...
Vreselijk he.. ik slik ook al een maand gentle iron en magnesium voor het slapen en magnesiumspray, niks helpt. Hele nacht liggen woelen en vandaag lekker drukke werkdag 🙄

6 maanden geleden

Bij mij is trouwens ook de misselijkheid terug 🎉😒