2687 Reacties
6 maanden geleden
Zijn er hier nog meer die deze week met verlof gaan en hun werk aan het afronden zijn?
Pffff valt nog niet mee, dacht dat ik het aardig klaar had en misschien zelfs vandaag wel eerder kon stoppen, maar ben nog niet klaar en wil het wel vandaag af hebben, zodat ik niet morgen of nog erger in m'n verlof dingen moet afronden(rapportages en administratie). Werk naast loondienst ook als zzp'er en voor afronding daarvan heb ik morgen en donderdag gereserveerd. Echt geen zin meer 😝 en lang zitten achter pc met dikke buik is ook niet lekker
6 maanden geleden
Reactie op braam0
Lekker languit haha! Ik wordt ook gek van onze hond, die blijft verharen!!! ...
Dit had ik dus ook! Wij hebben sinds kort een speciale borstel voor onze labrador in de rui en hebben al twee dagen niet hoeven stofzuigen!
Misschien dat het bij jullie ook helpt?
6 maanden geleden
Reactie op WO
Dit had ik dus ook! Wij hebben sinds kort een speciale borstel voor onze la ...
Oeh ik ben ook benieuwd! Niet normaal hoeveel haar er vanaf komt 😅🙈
6 maanden geleden
Reactie op WO
Deze borstel! Bij ons werkt het erg goed. Echt een hele labrador aan haar e ...
Oh super handig! Ik ga hem ook maar bestellen denk ik 😋
6 maanden geleden
Om 4 uur wakker en alleen nog maar piekeren piekeren piekeren…. Nesteldrang to the max terwijl ik dan wel te moe ben om hier ‘s nachts gehoor aan te geven 😂 dan blij dat het ochtend is zodat ik wat kan gaan doen, maar al snel overdag ook veel te moe om nog maar iets te doen, waardoor de nesteldrang elke nacht erger lijkt te worden😅😅
Om gek van te worden!
Meer die dit hebben??
6 maanden geleden
Overdag een uurtje bij slapen omdat ons zoontje soms vroeg wakker word maar vervolgens hier de hele avond en nacht last van hebben, dus eindstand amper geslapen vanacht maar gelukkig nu alleen maar ochtend werken dan verlof 🥰
6 maanden geleden
Reactie op iantheee
Om 4 uur wakker en alleen nog maar piekeren piekeren piekeren…. Nesteldrang ...
Hier ook hetzelfde... 😬
Overdag zo moe dat er bijna niets uit handen komt en dan zwaar gefrustreerd dat ik m'n to do lijst niet kan afwerken. Maar snachts zo vaak dat ik lange periodes wakker lig, dat ik ook steeds vaker twijfel of ik uit bed en aan de slag zal gaan.. Maar wil man en dochter ook niet wakker maken natuurlijk 😒
6 maanden geleden
Net als veel dames hier, heeerlijk geslapen (🤐). Vroeg op want ik ga toch naar het inloopspreekuur van de huisarts, gentle iron lijkt vrij weinig te doen voor mijn restless legs en kan je vertellen dat ik die niet nóg 8 weken zie zitten🥺. Hopelijk kunnen we wat anders verzinnen.
6 maanden geleden
Reactie op Nathalie 0419
Net als veel dames hier, heeerlijk geslapen (🤐). Vroeg op want ik ga toch ...
Heb je magnesium spray al geprobeerd? Van zechsal? Is het enige wat mij helpt
6 maanden geleden
Reactie op Nathalie 0419
Net als veel dames hier, heeerlijk geslapen (🤐). Vroeg op want ik ga toch ...
Vreselijk he.. ik slik ook al een maand gentle iron en magnesium voor het slapen en magnesiumspray, niks helpt. Hele nacht liggen woelen en vandaag lekker drukke werkdag 🙄