2687 Reacties

6 maanden geleden

Reactie op C-24Baby

Vreselijk he.. ik slik ook al een maand gentle iron en magnesium voor het s ...
Ja hier hetzelfde, ik ga nu aan de ferro ondanks de maag darm klachten die je er van krijgt. Dat zie ik dan wel weer. Voor nu zijn die benen een doorn in mn oog 😂. Succes vandaag!

6 maanden geleden

Reactie op Nathalie 0419

Ja hier hetzelfde, ik ga nu aan de ferro ondanks de maag darm klachten die ...
Thanks!! Ik krijg vandaag weer ijzercontrole, ben benieuwd of ik ook aan de ferro moet.

6 maanden geleden

Mijn kat nam net een levende vogel mee naar binnen. Terwijl ik op het punt stond om naar een afspraak te gaan met de osteopaat 😫. Ik heb de deur achter mij dicht getrokken en ik hoop dat straks de schade met de vogel en mn woonkamer meevalt.

6 maanden geleden

Ik ben een hol vat vandaag 😂😂, de baby zal weer een groeispurt hebben denk ik

6 maanden geleden

Reactie op Mom-2Be

Zou anders even maagbeschermers vragen bij huisarts, verloskundige of gyn. ...
Ja omeprazol zei de HA maar die werkt averechts bij mij tijdens mijn vorige zwangerschap dus ze raadde maalox aan die ik bij een drogist kan kopen🤷🏽‍♀️ iemand daar ervaring mee?

6 maanden geleden

Korte nacht Verschrikkelijk moe Rusteloze benen en voeten in de avond Misselijkheid wordt weer erger Jeukende buik zo af en toe Pijn bovenin de buik Druk op de blaas dus vaker plassen Eetlust verminderd Had ik al gezegd dat ik moe ben? Angst voor weer een vroeggeboorte Nare dromen Ontzettend warm hebben Ik ben zo klaar met het zwanger zijn maar ben nog maar 32 weken dus moet toch echt nog even volhouden. Wil zo graag weer mezelf terug.

6 maanden geleden

Reactie op EsmeeSL

Korte nacht Verschrikkelijk moe Rusteloze benen en voeten in de avond Mi ...
Bij pijn boven in de buik zou ik even in de gaten houden hoor! 😘

6 maanden geleden

Reactie op Daisy04

Mijn kat nam net een levende vogel mee naar binnen. Terwijl ik op het punt ...
Update: ik kwam zo 1,5 uur later thuis. Woonkamer vol met veertjes maar geen vogel te bekennen.. Na zoeken zat de vogel helemaal achter de kastpoot en deze leefde nog😭 gelukkig heeft mn lieve buurman mij geholpen om de vogel naar buiten te doen.

6 maanden geleden

Reactie op MelRoy

Ja omeprazol zei de HA maar die werkt averechts bij mij tijdens mijn vorige ...
Ik pak Maalox bij maagzuur. Werkt bij mij erg goed. Beter dan omeprazol of Rennie

6 maanden geleden

Iemand die pijnlijke knieën herkent.. wordt er gek van 🥹

6 maanden geleden

Reactie op Boysmom🩵

Iemand die pijnlijke knieën herkent.. wordt er gek van 🥹
Ja heb ik heel lang gehad tijdens mijn vorige zwangerschap door hormonen, gewicht en extra vocht… daarna had ik het enkel nog tijdens/ vlak voor mijn menstruaties.. nooit meer echt helemaal weggetrokken dus

6 maanden geleden

Reactie op Mamvanbijna3

Ja heb ik heel lang gehad tijdens mijn vorige zwangerschap door hormonen, g ...
Ja ik heb dat dus ook vlak voor m’n menstruaties… 🥲

6 maanden geleden

Tanden gepoetst, geflost… en ik heb weer honger😀 maar geen zin om the whole shabang opnieuw te doen 🥲

6 maanden geleden

Al sinds 1 uur klaarwakker. Wel moe, maar gewoon niet in slaap kunnen komen. Alles doet pijn, last van mijn darmen en spieren en het gevoel alsof ik veeel te veel heb gegeten. Maar in werkelijkheid juist weinig gegeten. Pff dit wordt een lange nacht.. 😔

6 maanden geleden

Reactie op Cosiness

Al sinds 1 uur klaarwakker. Wel moe, maar gewoon niet in slaap kunnen komen ...
I feel you, ik lig doodmoe in bed maar kan gewoon njet slapen. Dat wordt weer een brak dagje morgen

6 maanden geleden

I feel you, ik lig doodmoe in bed maar kan gewoon njet slapen. Dat wordt we ...
Ja hier ook maar dan om 05:00 en dan sliep mijn 1,5 jarige ook nog eens uit tot 9:00 wat ze nooit doet. Maar moest naar controle dus wekker ging gewoon vandaag 🥲🥲🥲.

6 maanden geleden

Ik heb echt sinds 2 dagen weer enorm last van zenuwen. Had dit in het begin van de zwangerschap ook. Herkennen meerdere dit? Zo vervelend.. of komt het gewoon omdat het nu allemaal toch wel erg dichtbij komt🙈

6 maanden geleden

Ohja, dit is waarom ik nooit zo’n fan was van de slaapmedicatie. Ik ben echt niet vooruit te branden en kan elk moment weer in slaap vallen….. maar een goede nacht maken en slapen was ook echt belangrijk

6 maanden geleden

Reactie op Cosiness

Al sinds 1 uur klaarwakker. Wel moe, maar gewoon niet in slaap kunnen komen ...
Ahh zo vervelend ❤️ ik werd ook echt ieder uur wakker. Kon totaal geen houding vinden die lekker lag en mn vriend werd ook nog eens hondsdol van al mijn gedraai 😅

6 maanden geleden

Voel me echt naar en opgeblazen 😴