2687 Reacties
6 maanden geleden
Ik voel me zo vreselijk nutteloos en uitgezet. De hele dag maar een beetje hangen, alles kost energie en s avonds niets te vertellen als mijn man thuis komt. Pfff nu weet ik weer waarom ik geen stay at home mom ben 馃槾
6 maanden geleden
Reactie op Nicole234
Ja hier ook. Wel lekker dat ik verlof heb hoor, heb ook nog peuter van 2,5 ...
Hoe doe jij dat met alle voorbereidingen? Ik heb steeds het gevoel: ik moet nog de babykamer klaar maken, kleertjes wassen, spullen van zolder halen, kaartjes maken etc. Maar er komt steeds niks van馃槙
6 maanden geleden
Reactie op Daisy04
Ohnee! Daar gaat jullie weekje zeeland. Voel jij je nog wel goed? Of helema ...
Hele gezin volle bak aan paracetamol, neusspray en keelpastilles en dan hopen dat we de rit naar Zeeland straks trekken. Uitzieken in de safaritent en hopen dat er nog wat van onze vakantie overblijft 馃槶馃槶
De kleuter is al vanaf dinsdag goed ziek dus hopelijk heeft zij snel het ergste gehad.
Helemaal waardeloos dit.
6 maanden geleden
Net een telefonisch intake gesprek gehad met mijn kraamhulp en ze gaf aan dat ze het minimum aan uren kan aanbieden: 24 uur馃様. Ook als zelfstandige moet ze verplicht andere gezinnen helpen die geen kraamzorg hebben in de zomer periode en het dus deze zomer echt belachelijk hectisch is馃様. Ik snap het wel maar dang wist niet dat het dan neerkomt op 3 uurtjes per dag 馃様. Wie weet heb ik geluk ben eind augustus uitgerekend en je weet nooit wanneer de baby zich meldt (kan ook in September), maar goed ik denk niet dat ik dan tot 42 weken volhou 馃檲. I鈥檓 so sad maar het is wat het is馃ゲ
6 maanden geleden
Reactie op MelRoy
Net een telefonisch intake gesprek gehad met mijn kraamhulp en ze gaf aan d ...
Bij ons is ook al meegedeeld dat de kans erin zit dat het 8 x 3 uur is. Is afhankelijk van hoeveel baby鈥檚 er dan geboren zijn. Met een beetje geluk toch 6 uur per dag, maar wij houden rekening met 3 uur. Vind het wel spannend voor de eerste, maar gelukkig is manlief de eerste 4 weken thuis.
6 maanden geleden
Reactie op Annekevv
Bij ons is ook al meegedeeld dat de kans erin zit dat het 8 x 3 uur is. Is ...
Wij inderdaad ook maar 3 uur per dag. Ze hebben ingezet op extra uren maar gaan er nu al vanuit dat dit niet haalbaar is. Ik vraag daarom aan andere om gewoon eten mee te nemen als ze komen, scheelt mij weer. Daarnaast heeft mijn man gelukkig 3 weken vrij. We doen het er maar mee..
6 maanden geleden
Het is weer zn nacht馃ゴ.
Heb het ook veel te warm weer.. dat wordt straks wat als die plastic mat op bed gaat馃槄
6 maanden geleden
Reactie op Nathalie 0419
Het is weer zn nacht馃ゴ.
Heb het ook veel te warm weer.. dat wordt straks wa ...
Een ongevraagde tip; koop zo'n incontinentiemat..
Is een stuk minder zweterig en als je kindje later naar een groter bed gaat en zindelijk is kun je hem weer bij je kindje gebruiken voor evt ongelukjes in bed..