2687 Reacties
één jaar geleden
Was er gisteravond zo klaar mee na weer een werkdag van 12uur lang dat ik savonds thuis kwam en gelijk door naar bed ben gegaan, super moe en misselijk, schrok ik vanmorgen om 9uur wakker helemaal in paniek want normaal is me dochter om half 8 wakker en ik keek op de babyfoon lag ze niet in haar bed.. kom ik in volle paniek beneden is me man nog steeds thuis, die normaal half 6 weggaat om te werken blijft die vandaag thuis werken zodat ik een dag voor mezelf kan hebben.
Gelijk huilen natuurlijk🥹
één jaar geleden
Dit topic zocht ik. Ben er even klaar mee. Dochter is echt een terror peuter deze week en ik ben zo enorm misselijk en moe. Mn borsten doen zeer en ik wil alleen maar janken. Wil me gewoon weer een beetje beter voelen...
één jaar geleden
Ugh, want to feel human again.. ben fftjes klaar met me niet goed voelen🫣
één jaar geleden
Reactie op Nathalie 0419
Ugh, want to feel human again.. ben fftjes klaar met me niet goed voelen🫣
Same🥲
één jaar geleden
Ik ben nu 8,5 week zwanger en al 4 weken misselijk (gelukkig niet overgeven). Dag en nacht. Weinig tot geen momenten op de dag even verlichting! Ik word er ook super emotioneel van… Vind het zo moeilijk te combineren met werk, altijd gezegd dat ik niet een zwangere wil zijn die niet meer gaat werken. Maar mannnn wat trek ik dit slecht. Ik geniet zo helemaal niet van de zwangerschap en een baby op komst 😢 ben de dagen aan het aftellen en hopelijk dat het met 12 weken veel beter is allemaal! Alle berichten lezen op dit forum geeft mij wel rust, dat ik niet de enige ben die momenteel zich zo ontzettend beroerd voelt 😩
één jaar geleden
Reactie op vv92
Ik ben nu 8,5 week zwanger en al 4 weken misselijk (gelukkig niet overgeven ...
Vind werken ook echt heel lastig. Gelukkig kan ik makkelijk eerder stoppen en niemand die er op let maar na 3 uur ben ik niets meer waard en de misselijkheid maakt mijn concentratie ook minder.
Veel "thee" drinken helpt bij (gember thee en gember fruit thee) wel heel goed
één jaar geleden
Verdorie heb echt even last van mijn hormonen. Ik werd gewoon echt boos op mijn dochter. Dat is me nog nooit overkomen. Tuurlijk ben ik wel eens boos op haar, maar dan is het gecontroleerd boos en zit mijn emotie niet in mijn boosheid. Natuurlijk wel een boze toon. Maar nu dus wel... Baal er echt van en heb een potje zitten huilen net. Bah. Word gek van de hormonen
één jaar geleden
Pfff hele dag al aan het spugen. Zo misselijk. Zelfs medicatie helpt vandaag niet. Maar manlief moet werken dus ik moet voor mijn zoontje van 3 zorgen en de hond. Maar voel me zo beroerd. Kan niet eens rechtop zitten. 😔
één jaar geleden
Och wat fijn om hier even te klagen. Nu 8/9 weken zwanger en de misselijkheid is vreselijk. Ik kan alleen maar in bed liggen met een emmer naast me terwijl er ook nog een zoontje van 3 rond loopt die aandacht wilt. Alles komt even op m’n man aan en dat vind ik ook lastig loslaten. En ik ben nu alweer aan het bedenken hoe ik aankomende werkweek ga doorkomen..😩😖
één jaar geleden
Oké komt ie. Ik typ dit om 00.19. Vroeg naar bed gegaan want uitgeput, nu klaarwakker.
- dus misselijk
- dus kotsen
- dus in m’n broek plassen van het overgeven waarbij je ondersteboven gekeerd wordt
- dus verschonen, maar geen puf
- dus eten, maar niks smaakt
- dus morgen hormonaal niet te pruimen waarschijnlijk
- dus mom guilt tot de max naar 2-jarige dochter
- dus niet productief
- dus spierpijn
- dus janken van dit lijstje en dan opnieuw beginnen.
We kunnen dit, denk ik, misschien. Maar o wee degene die zegt; vrouwen zijn hier voor gemaakt.
één jaar geleden
Als ik zie hoe misselijk iedereen hier is, heb echt geen recht van klagen. Maar here it goes, ik heb alleen last van misselijkheid als ik een lege maag heb. Dus moet ik elke 2 uur iets eten. Maar het helpt alleen om iets substantieels te eten, dus een boterham, een bakje yoghurt met wat muesli etc. En daardoor merk ik dat ik al wat ben aangekomen, omdat ik eigenlijk te veel eet om me maar niet misselijk te voelen.
Maar nogmaals: dat is klein leed vergeleken met anderen die de hele dag aan het overgeven zijn! Dat lijkt me echt letterlijk de hel
één jaar geleden
Even van me afschrijven. De muren komen na 2 weken thuis zitten wel op me af, eerst een flinke griep met een voorhoofdholteontsteking als resultaat. Alles doet zo'n zeer in m'n hoofd dat ik moet spugen van de pijn. 4kg in 3 dag afgevallen. Hopelijk slaat de antibiotica snel aan en voel ik me gauw wat beter en kan ik ook weer fatsoenlijk voor onze kleine man van 2 zorgen.
één jaar geleden
Reactie op vv92
Ik ben nu 8,5 week zwanger en al 4 weken misselijk (gelukkig niet overgeven ...
Voor de meesten wordt het echt beter in het tweede trimester! Geen misselijkheid meer, meer energie én je gaat dan je baby voelen. Dan wordt het echt een stuk leuker, sterkte voor nu!
één jaar geleden
Zware griep en mijn bijna 3 jarige peuter lijkt wel 200% extra 'aan'. Ik word helemaal lijp! Wil gewoon even rusten 😵 hij gaat 2x in de week naar kdv zo ook gister, bellen ze rond de middag op, zou niet zo lekker zijn.. kom ik daar, niets aan de hand. Hele middag hyper, blij, energiek. Daar ging m'n uitziek moment 🥴😭
Het werkt, dit lucht op 🤭
één jaar geleden
Reactie op Mamaavandrie
Dit is zo herkenbaar. Niet per se in de zwangerschap. Maar ik heb mijn naam ...
Aargh, heel herkenbaar, wij gebruiken allebei 'zijn naam-mijn naam' maar of ik wordt alleen met zijn naam aangesproken of computer systemen plakken zijn naam bij mijn meisjesnaam (maar omdat hij ook beide namen gebruikt staat er dan 1 dubbel 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️). Stel je toch voor dat een man ook een geboortenaam plus partnernaam heeft 😫.
Sowieso meisjesnaam? Ik ben al heel lang geen meisje meer, dat instanties eens rap allemaal alsjeblieft geboortenaam gaan gebruiken!