2687 Reacties
6 maanden geleden
Reactie op Nathalie 0419
Aiaiai, ik lig net heerlijk in bed een beetje te soezen.. beetje omhoog met ...
Ja herken dat ook, of het dit bij jou ook is geen idee maar inderdaad bij je lies/schaamstreek, maar ik heb het ook bij me stuitje, het is bij mij een zenuw waar ineens druk opkomt en een soort intense steek/schok geeft wat soort na dreunt van de pijn.
6 maanden geleden
Reactie op —M.M
Ja herken dat ook, of het dit bij jou ook is geen idee maar inderdaad bij j ...
Ja ik ga zo denk even de vk bellen, want vanochtend gebeurde het weer zonder aanleiding en net liep ik naar de keuken en toen voelde ik het er al in trekken.. dacht voorzichtig terug naar de bank te lopen en te gaan liggen maar tijdens het gaan zitten schoot het er al weer ik. Toen had ik even een kleine mental breakdown (echt nog maar 1x gehad tijdens zwangerschap, dat zegt genoeg. Deze pijn is echt next level
6 maanden geleden
Reactie op Nathalie 0419
Ja ik ga zo denk even de vk bellen, want vanochtend gebeurde het weer zonde ...
Bij mij is gezegd dat dit indalingsweeen zijn. Mijn kindje is ook al ingedaald, weet niet of dat bij jou ook zo is? Het is een snerpende pijn, die ik echt even moet wegzuchten en daarna overgaat in flinke menstruatiepijn. Daarna zwakt het af. Heb jij dat ook zo?
6 maanden geleden
Reactie op Nathalie 0419
Ja ik ga zo denk even de vk bellen, want vanochtend gebeurde het weer zonde ...
Hopelijk hebben ze een antwoord voor je, of zijn het indalingsweeën!
Het duurde bij mij ook een hele tijd voor ze wisten dat het een zenuw was, werd eerst onder bandenpijn en bekkenpijn gezet etc.
6 maanden geleden
Reactie op —M.M
Hopelijk hebben ze een antwoord voor je, of zijn het indalingsweeën!
Het du ...
Ik heb blaasontsteking 😅. Die had ik echt niet aan zien komen
6 maanden geleden
Reactie op —M.M
Oeh pijnlijk, maar goed dat je gebeld heb!
Hopelijk is het snel over!
Ja blijkbaar is dat pijnlijk. Heb nog nooit blaasontsteking gehad, maar als het voelt zoals dit dan doet het inderdaad pijn. Maar dat verklaart een hoop ook. Had het echt niet verwacht, heb al 6x eerder moeten inleveren en was telkens schoon. En nu wezen alle markers erop dat het een blaasontsteking is. Hoop inderdaad ook dat het snel over is, heb denk ook koorts want ik voel een gloeihoofd
6 maanden geleden
Reactie op Susanvh
Ik word helemaal gek van de opmerkingen over mijn buik en de grootte daarva ...
Ja ik heb het andersom, ik heb een kleine buik en krijg dat ook steeds te horen. Wat moet jij nog maar 7 weken, je zou eerder zeggen dat je op de helft bent.. Maarja ik probeer maar zo te denken, hij zit misschien minder in de weg dan een wat grotere buik en zolang ons meisje goed groeit enzo vind ik het prima.
6 maanden geleden
Reactie op Susanvh
Ik word er ook heeelemaal gek van. Vooral de opmerking “weet je zeker dat het er geen twee zijn?” Uggh hou je mond. Mijn buik is volgens de vk “exact gemiddeld” dus maak me geen zorgen maar vooral gewoon de ergernis dat mensen het nodig vinden om opmerkingen te maken over je buik. Doe gewoon niet!
6 maanden geleden
Herkennen meer dames dit? Na de lunch word ik moe en doe ik vaak (vooral doordeweeks) een middagdutje van 1.5 uur ongeveer. Maar als ik dan vervolgens wakker word, ben ik net een slappe vaatdoek en komt er niks meer uit mijn handen. Hang nu alweer bijna twee uren op de bank, terwijl er zo ook gekookt moet worden en ik graag nog wat meer zou willen doen... frustratie 😆
6 maanden geleden
Reactie op Cosiness
Herkennen meer dames dit? Na de lunch word ik moe en doe ik vaak (vooral do ...
Voor mij ook herkenbaar. En dan vaak na het avondeten een opleving waardoor ik pas rond 23 uur weer slaap heb
6 maanden geleden
Reactie op Susanvh
Ugh zoo herkenbaar, terwijl ze is bij ons gewoon een gemiddelde baby… Of de mensen die heel de tijd zeggen nou ik denk dat ze eerder komt hoor omdat ze al ingedaald is. Alle goedbedoelde opmerkingen wordt ik soms zooo moe van😆
6 maanden geleden
Reactie op Cosiness
Herkennen meer dames dit? Na de lunch word ik moe en doe ik vaak (vooral do ...
Jaaa heeel herkenbaar. Slaap ook wel slecht snachts dus binna standaard dutje hier van uurtje na de lunch. Samen met mn peuter die dan ook nog 2 uurtjes slaapt gelukkig 😅. Maar zet dus wel expres de wekker op 1 uurtje want anders kom ik 's avonds weer niet goed in slaap, hoe moe ik ook ben.
Na dutje ben ik wel ff half uurtje gaar en moet ik idd weer even moed verzamelen om iets te gaan doen. Krijg meestal in de avond pas weer beetje energie