2687 Reacties

6 maanden geleden

Zooooo misselijk en maagzuur. Melk en rennies helpen niet meer. Ben maar neergestreken op de bank want in bed kan ik helemaal mijn draai niet vinden. Ben er zoooo klaar mee

6 maanden geleden

Reactie op EsmeeSL

Zooooo misselijk en maagzuur. Melk en rennies helpen niet meer. Ben maar ne ...
Ik zou gaviscon tabletjes halen of evt omeprazol. Heeft me echt zo geholpen. Kon gewoon niet slapen door het maagzuur en nu geen last meer van. Wel echt vervelend, hopelijk heb je nog even geslapen

6 maanden geleden

Reactie op nnvdd

Ik zou gaviscon tabletjes halen of evt omeprazol. Heeft me echt zo geholpen ...
Omeprazol werkt helaas niet. Ik heb denk 2 uurtjes geslapen, nu weer wakker…. Ben verrot 😭

6 maanden geleden

Pff ik baal zo, hele zwangerschap ging het goed met mn stoelgang, sinds een paar dagen iets moeizamer en toen had ik haast met naar de wc gaan want had een afspraak waar ik echt niet te laat mocht komen en ik heb gewoon meteen een aambei 🫠 Doet mega veel pijn 😓

6 maanden geleden

Reactie op EsmeeSL

Omeprazol werkt helaas niet. Ik heb denk 2 uurtjes geslapen, nu weer wakker ...
Aah wat shit zeg!

6 maanden geleden

Reactie op EsmeeSL

Omeprazol werkt helaas niet. Ik heb denk 2 uurtjes geslapen, nu weer wakker ...
En pantoprazol? Bij mij werkte omeprazol ook niet maar pantoprazol wel🤗! En ben daar blij mee

6 maanden geleden

Reactie op Susanvh

Ik word helemaal gek van de opmerkingen over mijn buik en de grootte daarva ...
‘Het komt vast eerder’ , ‘zijn het er niet 2?’, ‘is jullie kindje heel groot?’ , ‘je buik is wel echt heel groot hoor!’ , ‘je moet zeker niet zo lang meer?’ —- inmiddels inderdaad niet meer, maar hoor dit al vanaf 20 weken zwangerschap. Het is onze vierde, maar ben er ZO klaar mee dat iedereen maar iets moet zeggen erover zonder rekening te houden met het feit dat jij ook gewoon gevoelens hebt. ‘Lekker aan het waggelen?’ — eh nee, ik heb pijn, dus beter zeg je even niks. 😅 Ik blijf netjes natuurlijk want begrijp heus wel dat mensen begaan zijn, maar tjonge jonge.. die stem in m’n hoofd is echt, helemaal anders ;)

6 maanden geleden

Reactie op Nathalie 0419

Aiaiai, ik lig net heerlijk in bed een beetje te soezen.. beetje omhoog met ...
Ik heb het laats aan linkerzijde gehad, weet alleen niet of locatie hetzelfde is. Bij mij voelde het als kramp en steken en heb met fasesliggen janken van de pijn. Duurde dan 10 tot 30 minuten voordat ik weer wat kon. Na een bezoek aan bekkenfysio bleek het door de stand van mijn bekken te komen. Met wat oefeningen heb ik nu bijna nergens last van.

6 maanden geleden

Reactie op Cosiness

Herkennen meer dames dit? Na de lunch word ik moe en doe ik vaak (vooral do ...
Heel herkenbaar en iets waar ik al.langere tijd tegenaan loop. Voor mij een van de redenen om eerder te stoppen met werken (en studie). Kwam de dag niet door zonder een middagdutje. Loop bij ziekenhuis voor zwangerschapsfiabetes en ervaar dit vaak na 't eten. Alsof mijn lichaam het allemaal niet meer kan handelen. Soms doe ik een dutje en in sommige gevallen moet ik dan juist bewegen en krijg ik weer energie. Heb nu daar de vraag neergelegd of het aan suikerspiegel kan liggen.

6 maanden geleden

Reactie op AnnevanAssema

‘Het komt vast eerder’ , ‘zijn het er niet 2?’, ‘is jullie kindje heel groo ...
Precies dit dus! Ik heb veel vruchtwater vanwege zwangerschapsdiabetes met insuline en de baby ligt ook voor op groei, maar deze opmerkingen. Precies die je beschrijft krijg ik ook dagelijks. Zucht...

6 maanden geleden

Ik werd vanochtend wakker door zieke kramp in mijn kuit. Heb er nu nog ‘spierpijn’ van 😆

6 maanden geleden

Precies dit dus! Ik heb veel vruchtwater vanwege zwangerschapsdiabetes met ...
En ik heb de eerste opmerking ook gekregen toen ik uit lunchen ging met m'n partner. "Komen jullie alle 3... of nouja, alle 3,5 mee naar de tafel?" zei de gastvrouw. Ik heb altijd m'n mondje klaar maar ik was echt overrompeld

6 maanden geleden

Vandaag de bruiloft van mijn beste vriendin. Ik ben nu 36+5 en de bruiloften bij ons zijn altijd heel intensief en tot heel laat. Moest ik perse vannacht 3 keer wakker worden en nu ben ik al wakker vanaf 4 uur 😭 ik wilde zo graag goed slapen zodat ik er de hele dag bij kan zijn

6 maanden geleden

We zitten midden in verhuizing. Groot deel is al over, maar kennelijk hebben we ook nog best wat "meuk" (die we alletwee hadden moeten uitzoeken in de afgelopen tijd, maar toen dus vooral veel leuke dingen gedaan ipv de hoeveelheid "meuk" te verminderen). Morgen komen de verhuizers voor het grote spul, maar ook wel voor dozen. Dus ja er moet nog wel wat ingepakt worden. Ik sjouw me al een breuk en ben regelmatig heen &weer aan het rijden (afgelopen week met mijn moeder). De zware dingen deed mijn moeder. Mijn zus is gekomen om te helpen met babykamer (daar had ik wel wat hoge eisen over en mijn vriend is geen klusser). Met al het familiebezoek van mijn kant kookt mijn vriend wel voor ieder en verzorgt lunch, plus hij moest nog wel werken..... Maar.... Gister is ie eenmaal naar oude appartement geweest en concludeerde dat er nog teveel staat (en dat dat vooral mijn spul is (wat niet helemaal onterecht is want ik kan wel wat verzamelen), bloedchagerijnig. Terwijl ik terugreed (want ik ben dus degene met het rijbewijs en hij heeft al járen op staan dat hij die moet halen en al helemaal nu, niet gedaan dus!) appt hij verwoed. Deelt dan mede dat hij zijn ouders heeft afgezegd zonder overleg (zij zouden komen klussen maar nu dus meer behoefte aan hulp bij verhuizen. Hoe meer handen hoe beter zou je zeggen)!!!!!! Zijn moeder heeft wat aan haar voet en anders was het niet gezellig (!?). Maar mij God! Zijn vader zou toch echt hartstikke welkom zijn. Mijn vader is er nu dus wel, maar wordt dus weer een dag dat ik mag rijden en doen. Het was heel fijn geweest als schoonouders spullen hadden ingericht/op juiste kamers gezet oid... En sorry, maar zelf had hij dus nog nauwelijks iets aan verhuizen deel 2 meegedaan. Plus waren de kasten in de babykamer nog niet teruggehangen en zag hij niet in dat als dat weer terug zou zijn dat ik dan eindelijk ook weer een kledingkast zou hebben (daar zitten de babyspullen nu in). Gister gelukkig wel met mijn vader gedaan. Schoonouders zien ook nauwelijks met mijn ouders , soms uit eigen keuze, maar dit was ook een goed moment geweest om elkaar weer even te zien. Ik snap er de ballen van dat hij dit niet overlegde, maar gewoon besloot. Terwijl de conclusie toch was: alle hens aan dek! Nu heb ik dus belabberd geslapen en zal er ook weer meer sjouwwerk op mij komen 😢

6 maanden geleden

Ik heb nesteldrang maar ik kan fysiek bijna niks meer en het frustreert me zo 😭😭 mijn vrouw doet ontzettend veel en heeft net haar moeder nog gevraagd voor een dagje hulp wat super fijn is maar ik wil zelf ook zo graag..

6 maanden geleden

Reactie op Suusk88

Ik heb nesteldrang maar ik kan fysiek bijna niks meer en het frustreert me ...
Hier hetzelfde hoor ! En nog 2 jonge kids dus ga steeds over mn grenzen. Ben gewoon moe en kapot.

6 maanden geleden

Reactie op MOMNITA

Hier hetzelfde hoor ! En nog 2 jonge kids dus ga steeds over mn grenzen. Be ...
Ja hier dus hetzelfde. Nogmaals mijn partner doet echt heel veel en daar ben ik heel dankbaar voor maar alle energie gaat op aan de kinderen en mezelf/pijn. Maar ik wil zo graag van alles 😭😭

6 maanden geleden

Reactie op Suusk88

Ik heb nesteldrang maar ik kan fysiek bijna niks meer en het frustreert me ...
Heel herkenbaar. Wil/moet nog vanalles doen. Maar soms lukt het gewoon niet en dat frustreert mij ook. Hier ook nog kindje die rondloopt (eigenlijk veel rent haha) Heb ook echt wel vrienden en ex vriendin (moeder van eerste kind) die me helpen. Maar toch zou ik zoveel meer willen. Fijn dat jouw vrouw meehelpt/meedenkt. Begrijp zeker wel hoe je je voelt. Is lastig

6 maanden geleden

Ik ben echt al 2 dagen stront chagrijnig bahhbahhh

6 maanden geleden

Reactie op Marimer

Heel herkenbaar. Wil/moet nog vanalles doen. Maar soms lukt het gewoon niet ...
Herkenbaar .: