2687 Reacties
6 maanden geleden
Al 4 dagen op een rij weinig tot niks geslapen mn peuter geen idee waar van ie last heeft is drama nu ineens in bed en wil elke keer bij papa mama bed en dan liggen woelen bij ons in bed en zeggen wat doe jij. Pfff nu zit is naast zn bed om half 1 en is ie nog wakker ben er zo klaar mee
6 maanden geleden
Pijn in mn onderbuik. Af en toe ook in mn rug, ben maar uit bed gedaan want ik wordt echt geïrriteerd van mezelf en alles. Mn vriend is ook wakker van dat gedoe, dat vind ik echt sneu maarja
6 maanden geleden
Reactie op LionaMeertens
Al 4 dagen op een rij weinig tot niks geslapen mn peuter geen idee waar van ...
Oh, zo herkenbaar! Wij hebben ook ineens heel gebroken nachten ivm de peuter die niet kan slapen en heeeeel dichtbij wil zijn. Ze voelen het echt aan denk ik.. onze dochter gaat nu 1 x per week een nachtje logeren bij opa en oma. Kunnen wij even een klein beetje bijslapen en zij vindt het heel leuk daar.
Sterkte!
6 maanden geleden
Reactie op C-24Baby
M’n lichaam is echt klaar met op mn linkerzij slapen. Word de hele tijd wak ...
Je mag gewoon op je rechterzij slapen hoor. En rug ook, alleen kan me echt niet voorstellen hoe dat nog lekker ligt 🤣 je knelt niet zomaar iets af, dat voel je eerst. Dan wordt je misselijk en duizelig.
6 maanden geleden
Reactie op Jeanine93
Oh, zo herkenbaar! Wij hebben ook ineens heel gebroken nachten ivm de peute ...
Ja ik zat ook al te denken aan even een nachtje onze zoontje uit logeren te doen, dit is echt wel ff next level weer ofzo en snap he de baby is er over een paar weken ook al dus dan heb je ook gebroken nachten maar goed wij sliepen echt pas half 2 pff en indd onze peuter zit het liefst met tape snachts aan mij vast 😂
5 maanden geleden
Reactie op LionaMeertens
Ja ik zat ook al te denken aan even een nachtje onze zoontje uit logeren te ...
Zo herkenbaar!! Mijn zoontje wil nu ook dat ik hem iedere keer op bed leg. En dan moet ik er bij blijven liggen. Dat ligt echt niet met een peuter en een grote buik(inmiddels bijna 36 weken) in een 1 persoonsbed met bedrand 😅! En inderdaad in de nacht veel wakker of extreem vroeg wakker. Hij zegt dan letterlijk: ik wil niet alleen zijn/slapen… al van alles geprobeerd. Misschien is een keertje uit logeren een goed idee 😅
5 maanden geleden
Reactie op Susanvh
Zo herkenbaar!! Mijn zoontje wil nu ook dat ik hem iedere keer op bed leg. ...
Dit hebben wij ook gehad vorige week. Haar uitgelegd dat ze niet bij ons op bed kon omdat mama een hele dikke buik heeft. 2 nachten drama. Dan had ze oorpijn, dan last van haar voet etc etc. 3 uren bezig geweest. Uiteindelijk sliep ze weer. Maar dit waren zulke pittige nachten. Overdag deed ze ook totaal niet luisteren en overal een drama van maken.
Gelukkig gaat het nu na 2 weken weer beter met het drama gehalte.
5 maanden geleden
Het irriteert mij dat in het begin van m’n zwangerschap m’n moeder zei ja tegen het einde van je zwangerschap ga ik komen met je zusje en gaan we je helpen met het huis goed schoonmaken. Nu ben ik bij mijn einde en lijkt het wel alsof niemand wilt helpen. Ik wil ook niet aangeven van hey je gaf me aan dat je zou helpen, heb het gevoel alsof ik haar dan stoor ofso
Het irriteert mij ook dat het lijkt alsof niemand mij helpt terwijl ik echt had verwacht dat ik hulp zou krijgen in huis of met eten. Mijn man helpt mij wel maar had wel meer van m’n moeder/schoonmoeder verwacht
Ik begrijp dat iedereen zijn eigen leven heeft maar ook dat er tegen mij word gezegd als er wat is laat het weten maar dat zijn juist personen die ik niet vertrouw mbt hun woord niet nakomen. Het irriteert mij ook dat ik deze gevoel heb van dat als ik wat vraag het teveel gevraagd zal zijn voor een ander, ben al zo blij dat die gevoel iets is verminderd bij m’n man maar van iedereen eromheen vind ik het echt irritant.
Of zo ook m’n “beste vriendin” die me op m’n hart drukte dat als er wat was ik haar gelijk kon bellen of als ik haar hulp nodig zou hebben, of als ik m’n eitje kwijt zou willen, nu is mevrouw al bijna een maand niet gaan reageren op m’n bericht dan denk ik oké je zou er voor me zijn maar je bent van aard bodem verdwenen? Ook bij haar weet ik dat zij haar eigen leven en dingen heeft maar hou dan gewoon je mond en bied mij geen hulp aan en eerlijk gezegd vind ik het irritant dat er niet gewoon word gezegd ik kom dit weekend naar je om je te helpen. Dus in plaats van ja als je hulp nodig hebt moet je het zeggen gewoon hulp aanbieden. En over m’n “beste vriendin” wil haar nummer verwijderen maar wil niet overkomen als de lopende hormoon, ik weet in ieder geval dat ik geen contact meer met haar wil, reageren is gratis en als dat al teveel is gevraagd en ik het gevoel had dat ik echt bij haar terecht kon vooral met de zwangerschap nou doei want hiermee laat ze zien dat haar woorden niet oprecht waren
Ik voel me in ieder geval alleen mbt mijn zwangerschap had verwacht dat ik echte hulp zou krijgen of steun maar gelukkig heb ik hiermee gezien dat alleen mijn man er voor me is
Ben benieuwd hoe het zal zijn na de bevalling. Ik irriteer me er nu al aan als iemand dan wilt komen om de baby te zien of elke keer met de baby wil zijn, heb echt zoiets van als je niet tijdens mijn zwangerschap er was terwijl letterlijk iedereen weet dat ik veel pijn heb en veel ziek ben geweest, dan hoeft het voor mij ook niet na de zwangerschap
5 maanden geleden
Reactie op Ummhhadiya
Het irriteert mij dat in het begin van m’n zwangerschap m’n moeder zei ja t ...
Dat was wel echt heerlijk om het van me uit te schrijven en te delen met andere. Ik zit hier echt een tijd mee, het werkt verlichtend hierso haha
Is dit herkenbaar bij andere?
Zo ja hoe gaan jullie hiermee om?
Ik weet ook dat dit deels door mezelf komt want vind het zo moeilijk om hulp te vragen en al helemaal om huishoudelijke taken of eten
5 maanden geleden
Ook even klagen. Ik ben gisteren naar de zus van mijn vriend geweest die op 2 uur rijden woont en terug 3 uur door files. Hierdoor kon ik overdag niet slapen waardoor ik vandaag oververmoeid ben en ook geen prikkels aan kan van muziek of bijv. Filmpjes. Dit wel in gecalculeerd. Maar nu heb ik sinds een paar uur ontzettend last van mijn onderrug waardoor ik alleen liggend nog me onderbroek kan aandoen. En niet bij de ijsklontjes kon (craving). Gelukkig liggen de ijsklontjes nu in de bovenste la . Maar hoop echt dat ik morgen iets minder is zodat ik van de week nog de dingen kan doen die ik wil.
5 maanden geleden
Ik zweer het, ik had door kunnen slapen als ik geen darmkrampen had gekregen.. nu maar weer op de bank, want man moet weer werken na vakantie en die wilde ik gewoon laten slapen natuurlijk.
5 maanden geleden
Reactie op Nathalie 0419
Ik zweer het, ik had door kunnen slapen als ik geen darmkrampen had gekrege ...
Al is het een combinatie van darmkrampen en harde buiken lijkt het . Moest ook ineens nmr2 midden in de nacht, zal ze nu dan toch aan het indalen zijn?
5 maanden geleden
Hier ook al wakker sinds 4. Heb al gegeten en ga zo maar met de dag starten 😂