2687 Reacties

5 maanden geleden

Heerlijk, eerste verlofdag: ik ben verkouden. Last van een zere keel, hoesten en een mehh gevoel 馃槶

5 maanden geleden

Reactie op Nathalie 0419

Al is het een combinatie van darmkrampen en harde buiken lijkt het . Moest ...
Ja hier ook ineens hoor! Begint wat te rommelen geloof ik...normaal hoef je snachts niet te poepen hababa

5 maanden geleden

Reactie op MOMNITA

Ja hier ook ineens hoor! Begint wat te rommelen geloof ik...normaal hoef je ...
Nou inderdaad haha! Ik heb ook al echt 4 dagen last van mn onderbuik en steken. Dus ben benieuwd bij de volgende controle. Zal wel tegenvallen als het 'niets' blijkt te zijn. Mn nachtrust wordt flink op de proef gesteld 馃槀

5 maanden geleden

Reactie op Nathalie 0419

Nou inderdaad haha! Ik heb ook al echt 4 dagen last van mn onderbuik en ste ...
Hier was het niks. Ook niet eens ingedaald. Maar had het wel verwacht. Vorige zoon kwam ook pas laat :(

5 maanden geleden

K kom ook maar even klagen. Sinds zaterdag heb ik drukkende stekende pijn onderin m'n buik daardoor slaap ik ontzettend slecht. Ik wil graag dingen in huis aanpakken opruimen schoo maken maar ben na 5 min gwn al buiten adem. Overdag wil ik niet teveel slapen want ben bang dat de nacht dan helemaal niet lukt maar ben kapot. Nu heb ik sws last van m'n bekken maar lijkt het alsof ik iets verkeerds heb gedaan met m'n heup waardoor zitten liggen en lopen allemaal pijn doet. Merk dat het allemaal beetje zwaar en vermoeiend word nu 36+3 weken dusss hij moet nog even blijven zitten maar hoop echt dat we niet over de 4 weken gaan denk dat ik dan langzaam gek zal worden馃ぃ

5 maanden geleden

Reactie op Floor1997

K kom ook maar even klagen. Sinds zaterdag heb ik drukkende stekende pijn o ...
Awh ja zo ontzettend naar een zwaar馃槶. Ik herken je struggle met slaprn overdag. Ik ben verkouden en slaap steeds heel licht, als ik ook nog overdag ga slapen duren de nachten zo lang馃槶

5 maanden geleden

Eerste verlofdag en werd totaal niet met rust gelaten. Continu mensen om me heen. 36 weken en ik wil gewoon mijn bubbel in. Werd ook weer overrompeld met dingen die ik straks moest doen en verwachtingen die gesteld werden over het langskomen. Ik ben te lief, durf niet voor me zelf op te komen en ben zo bang dat als de baby er is iedereen over mijn grenzen heen gaat. Dat ik direct iedereen weer om me heen heb, terwijl ik nog herstellende ben. Soms zou ik willen dat ik iets meer pit had, maar dat zit er helaas gewoon niet in bij mij. 馃ゲ

5 maanden geleden

Reactie op MamaI2020馃挋

Eerste verlofdag en werd totaal niet met rust gelaten. Continu mensen om me ...
Ah ik snap je! Misschien een tip om straks van te voren te zeggen dat je tussen bepaalde tijden slaapt (of je nu wel of niet slaapt gaat dan niemand wat aan 馃槈) Laat je partner bijv straks de afspraken met mensen regelen die langskomen (wel in overleg met jou natuurlijk) maar dan kan hij gewoon zeggen nee, of nu even niet. Kraamzorg kan je ook helpen om vragen of mensen weer weg gaan, zijn ze vaak vrij goed in om die grens voor je te bewaken.

5 maanden geleden

Heb dit mezelf aangedaan ik weet het: heb allemaal dingen op Vinted gezet en nu al 8 dingen verkocht en nu baal ik want alle labels moeten geprint worden ipv digitale labels (allemaal naar het buitenland..) en heb helemaal geen zin in dingen inpakken en naar pakketpunt brengen. Maarja de opruimwoede was te sterk. Nu lig ik op de bank met spijt 馃槄

5 maanden geleden

Reactie op C-24Baby

Heb dit mezelf aangedaan ik weet het: heb allemaal dingen op Vinted gezet e ...
Oh zo herkenbaar! Ik heb de kledingkasten opgeruimd en ik moet nog mega veel op Vinted zetten. Maar je geeft me wel optijd een goede tip, misschien moet ik alleen kiezen voor verzenders met digitale labels 馃槄

5 maanden geleden

Reactie op MamaI2020馃挋

Eerste verlofdag en werd totaal niet met rust gelaten. Continu mensen om me ...
Hoezo waren er de hele tijd mensen om je heen? Had je dingen afgesproken?

5 maanden geleden

Reactie op fiume

Ah ik snap je! Misschien een tip om straks van te voren te zeggen dat je tu ...
Ja slim! Mijn man zegt vaak wel dat hij begrijpt dat ik rust nodig heb, maar anderzijds weet ik nog van de vorige keer dat hij ook enorm trots is en toch iedereen laat komen (lees echt mensen onverwachts binnen komen, zijn familie is wat opdringerig en vrij). Daar heeft hij geen moeite mee, maar ik wel iets meer. Ik hoop dat de Kraamzorg mij wat beschermd. Ik heb het met de intake wel aangegeven.

5 maanden geleden

Reactie op Boysmom馃┑

Hoezo waren er de hele tijd mensen om je heen? Had je dingen afgesproken?
Nee onverwachts binnen komen waaien.

5 maanden geleden

Reactie op MamaI2020馃挋

Nee onverwachts binnen komen waaien.
Nah. Doe gewoon lekker je raambekleding naar beneden en je deur op slot 馃槝

5 maanden geleden

Reactie op Boysmom馃┑

Nah. Doe gewoon lekker je raambekleding naar beneden en je deur op slot 馃槝
Dat ga ik morgen ook zeker doen. Morgen even me-time en lekker rommelen. Er moeten nog genoeg dingen gebeuren voor de baby komt en daar wil ik nu lekker zelf mee gaan rommelen op mijn gemak. 馃槉

5 maanden geleden

Bleh voel me opeens zo misselijk 馃あ misselijk 馃ぎ

5 maanden geleden

Sorry meiden.. WAAROM heb ik het zo heet en ben ik weer wakker 馃ス

5 maanden geleden

Pfff ff klagen over mijn man ik heb dat ik heel slecht in slaap kom in de avond dit door last van me benen (bekken instabiliteit) nou vind mijn man het een goed idee om te gaan game tot 3 uur en dan weer in bed te komen liggen met andere worden lig ik eindelijk te slapen wordt ik weer wakker door hem en dan snapt die ook nog niet dat ik boos wordt nou ik lig nu weer 3 uur wakker en meneer slaapt in 2 min pfffff

5 maanden geleden

Reactie op MelRoy

Bleh voel me opeens zo misselijk 馃あ misselijk 馃ぎ
Ooh ik ook, ik kon er niet meer van slapen. 馃槄

5 maanden geleden

Reactie op Floor1997

K kom ook maar even klagen. Sinds zaterdag heb ik drukkende stekende pijn o ...
Ik heb er gewoon aan toe gegeven. Slaap overdag ca 90 minuten en dat scheelt ook echt voor mijn rug etc. Bovendien schijnt het goed voor de groei van de kleine te zijn. Ik slaap in de nacht niet top (Max 6 uur), maar dit maakt dat ik me daar ook iets minder zorgen om maak. Bovendien is even helemaal alleen op bed liggen zo fijn! Dan kan je daarna weer lekker aan de poets 馃槉