2687 Reacties

5 maanden geleden

Zoonlief werd rond 23uur wakker en wou niet meer slapen.. wou bij mama hangen.. dus hem bij mij in bed gelegd, met als gevolg dat ik maar 2x 30min heb geslapen. Hij was zo onrustig.. pfff

5 maanden geleden

Reactie op Boysmom🩵

Sorry meiden.. WAAROM heb ik het zo heet en ben ik weer wakker 🥹
Herkenbaar slaap hier al weken naakt en nog bloed heet 😅

5 maanden geleden

Zo - veeeeeel moeten plassen GRRR. Soms ga ik zitten en kan ik weer opstaan heb ik het idee 😒

5 maanden geleden

Voor me gevoel duren de weken zooooo lang, ben echt klaar met het wachten🫠

5 maanden geleden

Goed geslapen, 8.30 opgestaan, gedoucht en sindsdien zó ontzettend moe op de bank. Zelfs mijn spieren voelen slap aan. Die intense moeheid vind ik op sommige dagen echt niet te doen 😢

5 maanden geleden

Reactie op Cosiness

Goed geslapen, 8.30 opgestaan, gedoucht en sindsdien zó ontzettend moe op d ...
Is je bloeddruk misschien laag? Als dat bij mij zo is voel ik me ook zo slap!

5 maanden geleden

Reactie op Nathalie 0419

Is je bloeddruk misschien laag? Als dat bij mij zo is voel ik me ook zo sla ...
Ik weet het niet... ik ben medisch vanwege hoge bloeddruk, maar het zou inderdaad zo maar kunnen dat ik door de bloeddrukverlagers af en toe een lage bloeddruk heb. Merk wel dat ik vooral in de ochtend heel slap ben. Moet 's ochtends ook echt in etappes douchen, aankleden en ontbijten. 's middags en 's avonds heb ik er veel minder last van. Hoe voel jij je als je bloeddruk (te) laag is?

5 maanden geleden

Reactie op Cosiness

Ik weet het niet... ik ben medisch vanwege hoge bloeddruk, maar het zou ind ...
Heb je thuis geen meter? Hier snel duizelig bij opstaan of lang staan. En duf in mn hoofd en moeeeeeeeeeee/slaperig. Ook wel eens gevoel alsof mn hart t niet kan bijbenen...buiten adem achtig.

5 maanden geleden

Reactie op Cosiness

Goed geslapen, 8.30 opgestaan, gedoucht en sindsdien zó ontzettend moe op d ...
Herkenbaar hoor. Ben zo moe elke dag dat ik soms niet eens meer kan praten. Moet echt elke middag een dutje doen om de dag door te komen 🙈

5 maanden geleden

Ik kom nauwelijks meer bij mijn eigen billen op de wc 🤣

5 maanden geleden

Reactie op Babybruin

Wait whut?😆🤣

5 maanden geleden

Reactie op MelRoy

Wait whut?😆🤣
Hahaha ik heb het ook nooit zo bedacht; van voren net een hamburgertje lijken en met veel zuchten bij de achterkant kunnen 😂🤪

5 maanden geleden

Reactie op Babybruin

Herkenbaar hoor hahah

5 maanden geleden

Ik word gek van die warmte in m’n eigen lichaam 🥵,…..

5 maanden geleden

Reactie op Boysmom🩵

Oh zo herkenbaar! Je kan het ook moeilijk kwijt he? Koude douche is ook geen optie want daarna gaat je lichaam weer harder werken om jou warm te krijgen😅

5 maanden geleden

Reactie op Boysmom🩵

Same here

5 maanden geleden

Zou zo graag willen slapen 🥲 op het moment max 4 uur verdeeld over de hele dag

5 maanden geleden

Pffff ik wordt gek zachtjes aan. Vorige week in zkh gelegen met flink weeën en weestorm dat zelfs verloskundige zei je gaat niet zonder de baby de deur uit hier. Uiteindelijk na 12 uur viel alles stil en bleef ik hangen op 3 cm ontsluiting met 36 week en 3 dagen. Dus prima was toch nog wel aan vroege kant. Hoofd moest even paar dagen bij komen van wat er was gebeurd. Maar lijf en hoofd weer rustig, gingen we gister weer. Zelfde verhaal 4/5 uur serieuze weeën en ineens valt het weg en niks meer aan de hand. Wil nu zooooo graag mn baby zien. En ben echt zo klaar met het zwanger zijn. Voor m’n gevoel al 2x bevallen en nog geen baby😞😓 Morgen 38 weken dus hoop dat ze heel snel gaat komen nu. Deze grapjes zijn al snel niet leuk meer🙁

5 maanden geleden

Reactie op Dianne van Hoven

Pffff ik wordt gek zachtjes aan. Vorige week in zkh gelegen met flink weeë ...
Pff pittig! Ik heb tijdens mijn eerste zwangerschap de weken voor mijn bevalling enorm onrustige buik gehad, maar telkens stopte het weer. Ik begon mijn uiteindelijke bevalling wel met 4cm ontsluiting en dat ging super snel. Hopelijk zorgt bij jou al dit voorwerk ook (snel) voor een vlotte bevalling. Succes nog even.

5 maanden geleden

Ik snap nu waarom ik zo moe ben... net van de huisarts terug. Dubbele oorontsteking en voorhoofdsholte ontsteking. Toch maar antibiotica voor ik met koorts moet bevallen...