2687 Reacties

5 maanden geleden

Meh… vandaag 36 weken en de hele ochtend al misselijk en onrustig gevoel.. ik weet me geen houding te geven.

5 maanden geleden

Naweeën 😪😪😪😪

5 maanden geleden

Net ons avondeten alvast gekookt, staat te pruttelen. Keuken opgeruimd en de zwart + gekleurde was gezet om te wassen. Mijn liefste Echtgenoot bracht net een burger voor mij en zit nu die naar binnen te harken + naar Netflix Barbecue showdown seizoen 3 te kijken. Besef me alleen net dat als ik mijn eten zometeen op heb, dat ik alle was moet gaan ophangen en vouwen zolang mijn zoon nog slaapt. Anders kan ik dat niet doen vandaag😭😭😭😭😭. Ik wil gewoon niksen, maar al mijn ondergoed ligt in de was en die moeten vandaag opgehangen worden anders heb ik morgen niks🤣🥲. Uitstelgedrag is so real…

5 maanden geleden

Er kan soms zoveel verschil in gynaecologen zitten 3 weken terug tijdens de groeiecho een meting van de doorbloeding van de navelstreng gehad Vandaag weer een groei echo gehad Nu andere gynaecoloog en er werd geen meting van de doorbloeding gedaan Dus ik vroeg of daar een reden van was en hij zei; is niet meer betrouwbaar op dit termijn Dat leek me zo raar🫣 vind het zoiezo beetje lastig controle los te laten Helemaal als het om je baby gaat

5 maanden geleden

Een dikke vette blaasontsteking te pakken 😭. Dacht dat ik vannacht indalingsweeen had, maar toch voor zekerheid urine ingeleverd, nu snap ik wel waar die buikpijn en het vele plassen vandaan komen 😅

5 maanden geleden

Weer last van de warmte mn zoontje slaapt ook zo slecht er door en ik heb alweer honger slapen nu 01:30 nog steeds niet vreselijk dan die klote mug nog tr zoemen

5 maanden geleden

Niet echt klagen klagen, maar onze dochterlief lijkt vanacht wel vastgekleefd aan mijn ribben en lijkt te knuffelen met mijn maag🤢. Dan heeft ze ook nog eens de hik, daar kan ik snachts iets minder goed tegen🥴

5 maanden geleden

Reactie op LionaMeertens

Weer last van de warmte mn zoontje slaapt ook zo slecht er door en ik heb a ...
Erg hea 😢. Sinds de zomer slaapt onze zoon ook erg slecht. Vroeg wakker, sneller dorst, kan weer moeilijk inslaap vallen sinds 3 uur sochtends. Echt pijnlijk dit

5 maanden geleden

Zoooooo veel vocht in mn vingers. Doet pijn en ik kan niet eens normaal schrijven of typen

5 maanden geleden

Zoooooo veel vocht in mn vingers. Doet pijn en ik kan niet eens normaal sch ...
Ahhh zo kut. Ik heb dit ook. Handen omhoog en in sokkenbollen knijpen in de ochtend. Dat helpt iets. En koude water met ijs afwisselen met warm water.

5 maanden geleden

Ben maar weer naar de bank verkast🙄🥺. Wil heel graag naast mijn man slapen maar ik wordt zo geïrriteerd van mezelf met die kutbenen dat ik echt niet stil kan liggen ook. Wil hem ook niet wakker houden. En op de bank val ik soms nog wel in slaap Vanavond is de baby ook echt super super druk waardoor ik ook niet kan slapen. Dus hopelijk gaat ze zo slapen dan kan ik ook.

5 maanden geleden

Dat vocht… man man man. Mijn voeten doen zo ontzettend veel pijn! Kan alleen maar omhoog zitten met ze. Koelen werkt niet, doet alleen maar nog meer zeer. Mijn handen zijn ook al zo opgezwollen.

5 maanden geleden

Hallo. Volgens mij wil die kleine via m’n navel of m’n buik naar buiten? 😂😂ik voel mn vel gewoon strak trekken als die zo duwt omhoog.. au? 🥵

5 maanden geleden

Reactie op Boysmom🩵

Hallo. Volgens mij wil die kleine via m’n navel of m’n buik naar buiten? 😂 ...
Herkenbaar, of dat de baby denkt dat mijn ribben wel meegeven.. denk dat de afdruk nog in de billetjes staan als ze er uit komt😂

5 maanden geleden

Reactie op Nathalie 0419

Herkenbaar, of dat de baby denkt dat mijn ribben wel meegeven.. denk dat de ...
Hahahaha wat doen ze toch allemaal hè pijnlijk ook 😳

5 maanden geleden

Reactie op First1

Dat vocht… man man man. Mijn voeten doen zo ontzettend veel pijn! Kan allee ...
Hier ook last van sinds gisteren. Ik wijt het maar aan de warmte. Zal vannacht de voeten maar wat omhoog leggen, hopelijk morgen weer wat afgezakt

5 maanden geleden

Mijn bekken, mijn rug... ik trek het echt niet meer

5 maanden geleden

Net weer een uuuur lang storm in mijn buik en gaat hij alle kanten op… soms is dat wel erg vermoeiend

5 maanden geleden

Reactie op MirMiems

Mijn bekken, mijn rug... ik trek het echt niet meer
Ja hier ook. Maar goed, opgeven kan niet dus we moeten doorrrrr

5 maanden geleden

Oké beeld het je even in, ik lig nu op bed met 2 kussen onder mijn hoofd ivm maagzuur. Een zwangerschapskussen (slang) ivm zere bekken tussen mijn benen en nu een kussen onder mijn voeten ivm vocht in voeten 😂😂😂