2687 Reacties
5 maanden geleden
Net ons avondeten alvast gekookt, staat te pruttelen. Keuken opgeruimd en de zwart + gekleurde was gezet om te wassen. Mijn liefste Echtgenoot bracht net een burger voor mij en zit nu die naar binnen te harken + naar Netflix Barbecue showdown seizoen 3 te kijken. Besef me alleen net dat als ik mijn eten zometeen op heb, dat ik alle was moet gaan ophangen en vouwen zolang mijn zoon nog slaapt. Anders kan ik dat niet doen vandaag😭😭😭😭😭. Ik wil gewoon niksen, maar al mijn ondergoed ligt in de was en die moeten vandaag opgehangen worden anders heb ik morgen niks🤣🥲. Uitstelgedrag is so real…
5 maanden geleden
Er kan soms zoveel verschil in gynaecologen zitten
3 weken terug tijdens de groeiecho een meting van de doorbloeding van de navelstreng gehad
Vandaag weer een groei echo gehad
Nu andere gynaecoloog en er werd geen meting van de doorbloeding gedaan
Dus ik vroeg of daar een reden van was en hij zei; is niet meer betrouwbaar op dit termijn
Dat leek me zo raar🫣 vind het zoiezo beetje lastig controle los te laten
Helemaal als het om je baby gaat
5 maanden geleden
Weer last van de warmte mn zoontje slaapt ook zo slecht er door en ik heb alweer honger slapen nu 01:30 nog steeds niet vreselijk dan die klote mug nog tr zoemen
5 maanden geleden
Niet echt klagen klagen, maar onze dochterlief lijkt vanacht wel vastgekleefd aan mijn ribben en lijkt te knuffelen met mijn maag🤢. Dan heeft ze ook nog eens de hik, daar kan ik snachts iets minder goed tegen🥴
5 maanden geleden
Zoooooo veel vocht in mn vingers. Doet pijn en ik kan niet eens normaal schrijven of typen
5 maanden geleden
Ben maar weer naar de bank verkast🙄🥺. Wil heel graag naast mijn man slapen maar ik wordt zo geïrriteerd van mezelf met die kutbenen dat ik echt niet stil kan liggen ook. Wil hem ook niet wakker houden. En op de bank val ik soms nog wel in slaap
Vanavond is de baby ook echt super super druk waardoor ik ook niet kan slapen. Dus hopelijk gaat ze zo slapen dan kan ik ook.
5 maanden geleden
Reactie op Boysmom🩵
Hallo. Volgens mij wil die kleine via m’n navel of m’n buik naar buiten? 😂 ...
Herkenbaar, of dat de baby denkt dat mijn ribben wel meegeven.. denk dat de afdruk nog in de billetjes staan als ze er uit komt😂