2687 Reacties
5 maanden geleden
De eerste baby was gedraaid. Eindelijk, want ik wilde het zo graag klaar maken. In verband met verbouwing kon het niet eerder. Nu heb ik dus allemaal kleren, hydrofiele doeken en een wikkel deken in wit met beige. Dit ook gewoon bij de kleertjes in gehad, want de meeste kleren zijn wit met een beige patroontje of figuurtje erin. Nu heb ik het uit de wasmachine gehaald en ben ik het aan het ophangen en ben ik bang dat een aantal kleertjes waaronder het geboortepakje iets bruinig zijn geworden. 😭 Ik heb de donkere en donker bruine kleren nog extra apart gehouden om te wassen en nog mislukt het mij. 😭 Iemand tips om de kleertjes weer wittig te krijgen?
5 maanden geleden
Pff weer zo’n slechte nacht gehad, veel wakker geworden door de bekkenpijn en maagzuur, loop er echt als een zombie bij. 😵💫
Al dagen lang echt niet lekker voelen door weer extreme misselijkheid en hou overal vochtvast.
Ben er eigenlijk wel klaar mee dat ik soms denk van pff kom nou maar, maar dan toch weer heb van nee blijf nog maar even zitten 35 weken is nog veeeelste vroeg.
5 maanden geleden
Reactie op —M.M
Pff weer zo’n slechte nacht gehad, veel wakker geworden door de bekkenpijn ...
Och hier ook. Ieder uur moeten plassen. Enorme bekkenpijn en misselijk geweest bah bah. Nu 38+1. Van mij mag hij wel komen, dacht bij de krampen van vannacht dat het ging gebeuren. Helaas.
5 maanden geleden
Reactie op MamaI2020💙
De eerste baby was gedraaid. Eindelijk, want ik wilde het zo graag klaar ma ...
Mijn vriend had gister een witte pet bij de gekleurde was. Ik heb m direct in een emmertje met warm water met wat vanish wit, beetje wit was middel en een druppeltje bleek gezet en hij is wel weer een stuk witter dan toen hij uit de was kwam. Succes!!
5 maanden geleden
Hier even klagen hoor.
Man is vorige week ziek geweest, toen werd ik aangestoken dus afgelopen weekend hoofdpijn, keelpijn slap op benen en nu heeft mijn oudste zoon koorts 🤒
Echt wat een timing weer zo 2 weken voor de bevalling! Nu maar hopen dat de jongste het niet krijgt en dat de bacillen 🦠 snel de deur uit zijn!
5 maanden geleden
Reactie op Detje84
Net telefoontjes van het ziekenhuis over de datum voor de keizersnede. Het ...
Awh ja ik ben ook gewaarschuwd vorige keer dat ik niet te lang door kon lopen want de agenda’s in het ziekenhuis zijn zo vol😢. Wil je de reden delen dat je die dag niet wil?
5 maanden geleden
Reactie op Totoro
Ik heb echt een nieuw level van respect voor zwangeren met kinderen. Ik ben ...
Oh dit is zo herkenbaar.
Ik voel me dan zo schuldig door dit soort gedachtes, maar ondertussen tel ik af tot de baby er is en mijn vriend ook een paar weken thuis is.
En als onze peuter dan een dagje naar kdv of opa’s/oma’s is mis ik haar ook gelijk!
5 maanden geleden
Reactie op mpaioevm
Oh dit is zo herkenbaar.
Ik voel me dan zo schuldig door dit soort gedacht ...
Ja bizar heh dat gevoel vs het schuldgevoel. Ik besef gewoon dat ik hem nu niet kan geven wat hij verdient en als ik het probeer dat ik zoveel inlever van mezelf en eigen energie. Ik kijk echt uit naar morgen, zodat hij lekker op de opvang is en ook ze energie lekker kwijt kan. Maar ik weet dat ik hem na een halve dag wel weer mis.😅
5 maanden geleden
Reactie op Totoro
Ik heb echt een nieuw level van respect voor zwangeren met kinderen. Ik ben ...
Ik herken dit ook!! Gisteren was ik de hele dag alleen met mijn vrolijke peuter en op een gegeven moment wist ik gewoon niet meer hoe ik het moest doen, ik was zoooo moe. Ik ben blij dat hij meestal nog middagdutjes doet want die slaap ik gewoon met hem mee.
5 maanden geleden
Reactie op Judith_A
Ik herken dit ook!! Gisteren was ik de hele dag alleen met mijn vrolijke pe ...
Ik heb die middagslaap harder nodig dan me dochter ondertussen.😂
Ben zo blij dat ze nog 2uurtjes slaapt dan, die slaap ik inderdaad ook gewoon mee.
Dus inderdaad respect voor zwangere vrouwen met kinderen, maaar vooral zwangere vrouwen waarvan hun kind niet meer slaapt in de middag!