2687 Reacties

één jaar geleden

ZO irritant.. heeft trek in een tosti.. maakt een tosti en eet een tosti.. na 1 hap, gadver geen trek hierin. En dat met alles wat ik eeet.🤯

één jaar geleden

Reactie op —M.M

ZO irritant.. heeft trek in een tosti.. maakt een tosti en eet een tosti.. ...
Haha zo herkenbaar. Ik had pas zin in iets. Helemaal speciaal naar de supermarkt gefietst want ik MOEST het hebben. Kom ik thuis, kijk er naar, bah, geen zin in... Mn man heeft het uiteindelijk maar opgegeten

één jaar geleden

Reactie op Anoniem_MM

Haha zo herkenbaar. Ik had pas zin in iets. Helemaal speciaal naar de super ...
Haha😂

één jaar geleden

Reactie op vv92

Ik ben nu 8,5 week zwanger en al 4 weken misselijk (gelukkig niet overgeven ...
I feel you! same here 11weken, valt zwaar

één jaar geleden

Reactie op Anoniem_MM

Haha zo herkenbaar. Ik had pas zin in iets. Helemaal speciaal naar de super ...
Haha zelfde.. was 00:30 had zo zin in een mcflurry, samen met manlief na de mac gereden

één jaar geleden

Pfff ik zit er eventjes doorheen. Ik heb nu officieel de stempel medisch gekregen vanwege de misselijkheid. Inmiddels is er sprake van HG. De medicatie die ik slik doet niks meer. Dit is de derde soort medicatie die ik slik en de dosis is steeds hoger. Nu 3x per dag zofran en ik kan alsnog maar 4 crackers per dag eten. Deze week krijg ik nog een opname in het ziekenhuis dat betekend dat ik er niet kan zijn voor mijn andere kindje. Ik voel mij zo verdrietig en schuldig. Ik word er helemaal naar van.

één jaar geleden

Reactie op Daisy04

Pfff ik zit er eventjes doorheen. Ik heb nu officieel de stempel medisch ge ...
Wat heftig! Lijkt me vreselijk. Heel veel sterkte!

één jaar geleden

Eerst buikgriep, toen blaasontsteking, vervolgens de diagnose HG en nu nog eens Corona erbovenop.. wanneer houdt t een keer op.. al 7 weken doodziek op bed 😵

één jaar geleden

Ik wil ook even klagen..., al valt het bij detje84 in het niet. Zwanger van de tweede, kotsmisselijk, enorme hoofdpijn en vorig weekend griep gekregen. Ik ben echt doodop en krijg mn ene voet niet meer voor de andere. Mn werk (onderwijs) is enorm druk op dit moment en het gaat maar door ... Peuterpuber is ook al een paar dagen heerlijk bezig. Ik wil in bed liggen...

één jaar geleden

Ook nog even zeggen dat ik baal van de misselijkheid. Word er niet goed van. Soms denk ik.. ik heb over een hele dag nog amper wat gegeten en als ik dan wat eet wat de vorige dag goed ging, dan vind ik het vandaag om te kotsen zo vies. Zucht. Wanneer word het nou eindelijk beter.

één jaar geleden

Snotverkouden hier. Inclusief oorpijn door de druk. Maar wil liever geen paracetamol pakken. Dus we houden vol 🙈

één jaar geleden

Meer een klaag over mezelf… Waarom vond ik het een goed idee om een heel weekend een paaldanskamp te hebben met 7 verschillende 1,5 uur per stuk durende workshops terwijl ik zwanger ben? Spierpijn tot de max nu. Wel ruim 6 maanden geleden geboekt dus op dat opzich niet te plannen…

één jaar geleden

Reactie op Detje84

Eerst buikgriep, toen blaasontsteking, vervolgens de diagnose HG en nu nog ...
hoe ben jij hiermee omgegaan mbt werk? btje rare vraag maar deed het werk moeilijk en hoe voelde jij je hierbij? ik ben namelijk al 2 weken ziek, wil graag werken, maar ik trek het niet en moet me helaas denk ik voor de 3e week ook ziekmelden ;s

één jaar geleden

Reactie op rstm

Vandaag 10 weken zwanger en de afgelopen week een flinke griep gehad. Geluk ...
hahaha, ik begrijp je helemaal!

één jaar geleden

Reactie op L××a Anoniem

hoe ben jij hiermee omgegaan mbt werk? btje rare vraag maar deed het werk m ...
Ik werk niet, dus kan helaas hierop geen antwoord geven. Maar luister echt naar je lichaam, kun je niet werken dan niet!

één jaar geleden

Hg hebben en mensen die dan zeggen ‘heb je gember al geprobeerd?’ Of ‘dit of dat eten helpt bij veel mensen’ of ‘vervelend dat je een beetje een hobbelige start hebt’ (understament)

één jaar geleden

Reactie op EstherB17

Ook nog even zeggen dat ik baal van de misselijkheid. Word er niet goed van ...
Krijg je nog wel genoeg vocht binnen? Herken helemaal wat je zegt!

één jaar geleden

Reactie op Jenna02

Krijg je nog wel genoeg vocht binnen? Herken helemaal wat je zegt!
ja water is lekker smaakloos. Dat gaat best oke, slokje voor slokje. moet zeggen dat het de laatste dagen wel beter lijkt te gaan. nog steeds een struggle wat te eten, maar het gaat steeds beter.

één jaar geleden

Reactie op Jenna02

Hg hebben en mensen die dan zeggen ‘heb je gember al geprobeerd?’ Of ‘dit ...
Ja, echt he.. Ik had zelfs een doktersassistente die zei: "misselijkheid hoort er nu eenmaal bij, gaat vanzelf over na het eerste trimester!" 🤬

één jaar geleden

Gigantische lage rugpijn en pijn in mijn zij? Als ik duw lijkt het op spierpijn dus ik gok op bandenpijn. Maar bah wat vervelend.