2687 Reacties

5 maanden geleden

Reactie op Essie1993

Even jaloers op de mama's hier wiens peuter nog slaapt s middags. Bij mij ...
Al keek je 3 uur tv, kan jou wat schelen! Gewoon rusten 🥵

5 maanden geleden

Reactie op hope04

Uhhhgg ik heb geen zin meer. Ik word iedere ochtend met pijnlijke handen wa ...
I feel you, ik heb ook de zere handen, ik zweet me ‘s nachts he-le-maal kapot, als ik me wil omdraaien of uit bed wil stappen ben ik net een walvis en doen m’n bekken zeer (sowieso zijn al m’n gewrichten instabiel lijkt het), en ik wil mijn gewone kleren weer aan en lekker naar de sportschool. Gisterenavond ging ik een klein blokje om en zag een moeder met een kinderwagen. Ze liep heerlijk als een kievit met haar baby van een paar maanden. Ik was zo jaloers. Ik ben 37 weken.. dus dit zou maar zo nog 5 weken kunnen duren. Maar ben er ook echt even heeelemaaal klaar mee

5 maanden geleden

Pff dinsdag is altijd mijn dag met mijn zoontje van 2. Hij zit in eeb enorme regressie, slaapt slecht ‘s nachts en overdag wil ik hem dan goed moe maken zodat hij s nachts wat beter slaapt. Eindstand: vanochtend uit bed voor de tv, nu gewandeld en weer voor de tv. Zometeen naar de kinderboerderij maar geen idee met welke energie. Mijn moeder zou rond half 11 komen helpen met wassen van de babyspullen enzo maar nu appt ze net dat ze om half 12 een afspraak heeft en daarna komt. Daar gaat mijn middagdut. Net even flink gehuild. Waarom wilde ik dit?

5 maanden geleden

Reactie op —M.M

Ik heb die middagslaap harder nodig dan me dochter ondertussen.😂 Ben zo bl ...
Wordt spontaan jaloers, want mijn zoontje doet dus geen dutje meer. Staat aan van 05.30 tot 17.30. Dan komt gelukkig partner thuis om het over te nemen. Ik heb inmiddels al geverfd, gebowld, met auto's geracet, met klei gespeeld en een treinbaan gebouwd. Nog 7 1/2 uur vermaak te gaan😅

5 maanden geleden

Reactie op Essie1993

Hier hetzelfde. Een filmpje of programma is echt een lifesaver om even bij te komen

5 maanden geleden

Reactie op LionaMeertens

Ik ga nog eens ff klagen, mn vriend zij net hij wilde me kietelen en deed d ...
Bind een watermeloen en 2 galia's aan hem vast met vershoudfolie. En laat hem ff het huishouden doen

5 maanden geleden

Reactie op Essie1993

Naaah als hij nog geen slaap heeft en ik het ook even niet kan, dan laat ik de kleine gewoon spelen en zeg tegen hem, yoeh mama ligt even op de bank ✌🏽. Dan speelt hij nog zoet met zijn auto’s totdat hij gaat piepen of ik zet ook de tv aan hoor. Do what you gotta do to survive🤣🤣🤣

5 maanden geleden

Reactie op Boysmom🩵

Hier een peuter van 3 die niet meer tussen de middag slaapt 🙄 shoot me hah ...
Yeah painfull😭😭😭

5 maanden geleden

Reactie op MelRoy

Naaah als hij nog geen slaap heeft en ik het ook even niet kan, dan laat ik ...
Ik kijk dan wel naar hem, dan slaap ik niet, maar tenminste lig ik🙈

5 maanden geleden

Ik heb zo veel zin om nog even lekker een nacht op mijn buik te kunnen slapen, zonder de baby 😂

5 maanden geleden

Reactie op Babybruin

Ik heb zo veel zin om nog even lekker een nacht op mijn buik te kunnen slap ...
Ik was laatst bij een masseuse en kon daar op m’n buik liggen, heerlijk! Ik vroeg al of ik daar niet een nachtje kon komen slapen 😂

5 maanden geleden

Als vriendinnen in jouw bijzijn leuke plannen maken voor aankomend weekend met wijn en gezelligheid, zonder jou. Niet dat ik niet welkom ben maar ik woon verder weg en drink nu geen wijn natuurlijk. Bespreek dat dan even waar ik niet bij ben. 😑

5 maanden geleden

Ik moet echt niet klagen, mijn verloofde is een schat van een man. Oprecht. Maar zijn energielevel is niet te vergelijken met dat van een “normale” man ivm nasleep 2 x leukemie en 2 kunstheupen kost hem alles echt veel energie (bedrijf, honden, zoontje van 3, ik die zwanger is, een nieuw huis etc). Daardoor kan ik bijna nooit lekker zwanger zijn en luieren want ik sta ook altijd aan aangezien we alles samen moeten doen.. nogmaals ik ben heel gelukkig met hem maar soms (hoe onterecht ook) kan ik zwaar van de situatie balen.

5 maanden geleden

Vandaag van het ziekenhuis ten horen gekregen dat ze verwachten dat er na mijn keizersnede iemand bij me blijft of anders dat ik een "probleem" heb omdat ze niet veel kunnen ondersteunen. Baal hier enorm van en krijg er een beetje stress van.🥲

5 maanden geleden

Reactie op Totoro

Vandaag van het ziekenhuis ten horen gekregen dat ze verwachten dat er na m ...
En wat wordt er dan verwacht van die persoon?

5 maanden geleden

Reactie op Boysmom🩵

En wat wordt er dan verwacht van die persoon?
Ze geven aan dat er drukte is en dus weinig verplegend personeel. En daardoor veel minder zorg kunnen bieden en dus ook alleen taken doen zoals rondom de katheter, wondverzorging etc. Dus als je iets wilt eten, drinken, de baby gepakt moet worden, verschoond moet worden of terug in het bedje gelegd moet worden etc, ze hoogstwaarschijnlijk niet kunnen helpen. Dit soort dingen hielpen ze wel mee bij de eerste. Maar verwachten nu dus dat je een partner of netwerk 24/7 bij je hebt gedurende het verblijf.

5 maanden geleden

Reactie op Totoro

Ze geven aan dat er drukte is en dus weinig verplegend personeel. En daard ...
Hmmmmmm lastig.. ik snap je gevoel. Zeker als je al een kindje hebt. Hebben ze geen vrijwilligers voor eten en drinken? Heb je iemand die bij je kan zijn voor de baby?

5 maanden geleden

Reactie op Boysmom🩵

Hmmmmmm lastig.. ik snap je gevoel. Zeker als je al een kindje hebt. Hebben ...
We hadden weloverwogen dat mijn partner bij de oudste blijft, zeker met naar bed doen en in de nacht.. Nu zijn we aan het heroverwegen en kijken wat de opties zijn. Heb wel wat netwerk, mja die werken ook en ook niet echt mensen waarvan ik fysiek zou verwachten dat ze op een uitklapstoel in het ziekenhuis blijven slapen😅. Meeste zijn ook mensen waarmee ik wel gewoon goed ben (als ze al kunnen en willen), maar ook niet op zit te wachten om na een bevalling de hele tijd om me heen te hebben. Ben nogal op mezelf. Mja dat wordt misschien ook even een acceptatieproces. Of dus toch iemand bij onze zoon.. in ieder geval lastige kwestie. Ookal snap ik dat het ziekenhuis niets kan doen aan de tekorten overal

5 maanden geleden

Reactie op Totoro

We hadden weloverwogen dat mijn partner bij de oudste blijft, zeker met naa ...
O wat een nare situatie. Ik snap je heel goed.. en de kraamzorg kan ook niet helpen?

5 maanden geleden

Wanneer je letterlijk om de 5 minuten weeën hebt die rond 1-1,5 minuut duren en daarna vervolgens weer helemaal afnemen😆 Iedere keer denk ik zal het nu doorzetten? Maar niet dus😅 Ben niet klaar met zwanger zijn maar dit iedere keer is ook een beetje mind fuck😂