2687 Reacties
5 maanden geleden
"hahahaha, oh mijn god! Kijk dan [naam schoonvader] hoe groot ze is! Hahahah, mijn god zeg, wel mooi hoor!" Zo kwam mijn schoonmoeder gisteren avond binnen na hun vakantie, terwijl ik nog zat te eten. "Hoeveel kilo ben je aangekomen?"
Ik had al hoofdpijn van een geïrriteerde vriend die niet kon stoppen met schelden omdat hij ervoor had gekozen dat het trappengat geverfd MOEST worden.
Waarbij ik er de hele tijd bij moest staan omdat hij het niet goed kon zien🤓😑
Wat ben ik bij dat ik vandaag het huis weer voor mezelf heb.
5 maanden geleden
De zeurende liespijn van deze week. En het feit dat ik niet meer lekker lig in bed 🥲 Af en toe heb ik spijt dat ik geen voedingskussen heb gekocht omdat ik het niet nodig vond maar nu heb ik spijt dat ik het nooit heb aangeschaft. En nu vind ik het te laat 😆
5 maanden geleden
Reactie op Eerstewonder
De zeurende liespijn van deze week. En het feit dat ik niet meer lekker lig ...
Ahhhh sterkte! Over het kussen: Heb je ook nog veel plezier van tijdens het voeden, dat scheelt je nu niet alleen pijn en ongemak door t slapen, maar straks ook rugpijn doordat je beter rechtop kan zitten. Daarnaast heb ik voor mijne een speciaal sloop waardoor je er ook nog een nestje voor je baby van kan maken. Dus mocht je nog twijfelen zou ik er gewoon 1 aanschaffen!
5 maanden geleden
Pff wakker geworden met stijve nek, extreem moe, staar voor me uit, continue harde buiken. Ik voel me schuldig dat ik mijn moeder opnieuw vraag om op mijn dochter te passen 😩 ik maak me zorgen om mijn baby want die wordt zwaar ingeschat. Onze dochter was ook te zwaar met 41+3 maar dat wisten we niet. Nu 37+4 en nu weten we het wel. Ik zelf heb mijn sleutelbeen gebroken bij de geboorte en ben nu bang dat onze baby groot is dat het niet soepel zal gaan. Mijn man vind dat ik me daar niet druk om moet maken 😩
Ik wil zo graag bevallen maar baby moet natuurlijk wel gezond zijn en er klaar voor zijn 😩
5 maanden geleden
Ikben vanmorgen opgestaan met pijn in mijn handen. Ik denk door het vocht. Het is mijn vierde zwangerschap maar ik herken dit niet van de vorige keren. Herkenbaar voor iemand? Ze zijn ook echt heel dik. En de dag is pas net begonnen 😬
5 maanden geleden
Reactie op AnnevanAssema
Ikben vanmorgen opgestaan met pijn in mijn handen. Ik denk door het vocht. ...
Yep.. helaas heel herkenbaar. 3e zwangerschap en had het de eerste 2x ook niet.
Kun je ook je vingers niet normaal buigen? Tintelingen in je vingertoppen.
Helaas te horen gekregen dat het pas over gaat na de bevalling,
5 maanden geleden
Ik heb sinds gister weer pijn in mn lies en beetje onderbuik, het voelt lijkt het haast weer als een blaasontsteking terwijl ik die 3 weken terug ook al had, kan dit zo snel weer? We hadden urine na antibiotica nog getest en die was schoon. Ik wil echt niet weer die antibiotica 🥺!
5 maanden geleden
Mijn moeder heeft mijn zoontje opgehaald en brengt hem over 2 uurtjes weer terug als hij zijn middagdutje doet. Nu zit ik 13858291 dingen te bedenken die ik in deze 2 uren kan doen maar ik zit op de bank en kijk b&b😵💫
5 maanden geleden
Reactie op Evelyne1234
Mijn moeder heeft mijn zoontje opgehaald en brengt hem over 2 uurtjes weer ...
Tijd voor jezelf is nu ook belangrijk🥰
5 maanden geleden
Reactie op AnnevanAssema
Ikben vanmorgen opgestaan met pijn in mijn handen. Ik denk door het vocht. ...
Ja helemaal herkenbaar. Wordt elke ochtend wakker met hele pijnlijke vingers en knokkels door het vocht. Het wordt wel beter overdag als ik m’n handen gebruik, maar ik vind het echt een vervelend kwaaltje. Heb me laten vertellen door de VK dat dit echt pas over gaat na de bevalling
5 maanden geleden
Gewoon even klagen want de kwaaltjes worden steeds meer
- zere handen en armen s nachts
- maagzuur
- zere heupen tijdens het slapen
- overdag krampen in mn lies (auw)
- enorme vermoeidheid en een peuter die helaas gewoon door stuitert
- heel veel vocht
- zere rug (fijn dat iedereen het zo mooi vindt dat ik alleen maar voor draag maar met zo'n mega buik is het echt zwaar voor mn rug)
- jeukende borsten
- niet meer lekker op de bank kunnen zitten s avonds
- snachts 100x plassen
- ik voel me een aangespoelde walvis
Zo, even de klaagmodus aan en nu hopelijk weer even uit.
5 maanden geleden
Gewoon even klagen want de kwaaltjes worden steeds meer
- zere handen en ar ...
Heel herkenbaar, gelukkig heb ik geen zere handen en vocht of jeukende borsten maar de rest pfftt.
Ik ging net naar mn ouders lopen, dat is ongeveer iets minder dan een km. Toen wilde mn pa even naar de Hornbach voor iets met mij en moest ik nog meer lopen, steeds een strakke buik en steken in de liezen🥺 en nu lig ik uitgeteld op de bank😂
5 maanden geleden
Reactie op Nathalie 0419
Heel herkenbaar, gelukkig heb ik geen zere handen en vocht of jeukende bors ...
Maar die steken had ik ook(wel heftiger dan nu) toen ik een blaasontsteking had, dus zit te twijfelen als het blijft om morgen wederom(denk de 6de keer) urine inleveren om zeker te zijn😅
5 maanden geleden
Reactie op 42babywens
Yep.. helaas heel herkenbaar. 3e zwangerschap en had het de eerste 2x ook n ...
Ja, m’n vingers over elkaar doen is helemaal pijnlijk. Of knippen met je vingers.. ben er ook bang voor.. nog een weekje..