2687 Reacties

5 maanden geleden

Ik bedoelde, mensen die me aankijken alsof ik een zeer bijzonder object ben wat rondloopt zonder enige gene en dan blijven kijken. GRR A

5 maanden geleden

Reactie op Mamvanbijna3

Ik bedoelde, mensen die me aankijken alsof ik een zeer bijzonder object ben ...
En het zou geen bewondering kunnen zijn? Ik vind zwangere vrouwen zó prachtig! Ik gluur altijd even 😇

5 maanden geleden

Reactie op Piepelientje

En het zou geen bewondering kunnen zijn? Ik vind zwangere vrouwen zó pracht ...
Wat een lieve benadering. Ik heb dat dus stiekem ook met borstvoeding. Terwijl daar wil je eigenlijk helemaal niet in bemoeien. Maar dat roept zelf zoveel moois op!

5 maanden geleden

Ik heb echt een onderkin gekregen (van het snacken, niet door het vocht vasthouden 😅) en soms betrap ik mezelf erop dat ik loop als een pinguïn

5 maanden geleden

Reactie op Piepelientje

Ja ik kijk soms ook omdat ik het zo mooi vind om een vrouw zwanger te zien, hoe er een nieuw leven in haar aan het ontwikkelen is en wat een geschenk het is dat haar lichaam dat kan doen🥰

5 maanden geleden

Reactie op Piepelientje

Ja precies! Ik voel dat altijd als iets bijzonders, voornamelijk vrouwen op leeftijd die echt even kijken en lief naar me lachen, krijg daar echt een warm gevoel van 🫶🏼 schept toch een soort band 😆

5 maanden geleden

Baby is al de hele dag hyperactief in mijn buik.. volgens mij heeft hij geen moment geslapen. Ik wil wel slapen maar dat laat hij niet toe..

5 maanden geleden

Net een kort tukje gedaan, echt nodig. Alleen werd ik echt beroerd wakker🥴, misselijk! Dat lijkt steeds vaker weer te komen.. hebben meer van jullie dat? Wordt er niet goed van🥺😂

5 maanden geleden

Reactie op Nathalie 0419

Net een kort tukje gedaan, echt nodig. Alleen werd ik echt beroerd wakker🥴 ...
Jaa! Sinds gister ineens hele sterke vlagen van misselijkheid!

5 maanden geleden

Iemand ervaring met pijn aan je hiel? 😫

5 maanden geleden

Reactie op Piepelientje

Dat zou best kunnen hoor en heel even kijken, is natuurlijk niet erg maar sommige mensen volgen me net zolang tot ik uit het zicht ben😂

5 maanden geleden

Reactie op Mai0

Ja precies! Ik voel dat altijd als iets bijzonders, voornamelijk vrouwen op ...
Ik handel die generatie niet zo goed dus misschien ligt het daar aan of gewoon aan mij en m’n hormonen 😂😂 het irriteert me iniedergeval

5 maanden geleden

Ugh mn hart gaat ook elke keer weer zo snel zonder reden🥺 hopelijk komt het echt door deze hormonen en is het dalijk foetsie want voor de zwangerschap houd ik het vol maar daarnaast wordt het toch wel erg lastig

5 maanden geleden

Reactie op Mamvanbijna3

Ik bedoelde, mensen die me aankijken alsof ik een zeer bijzonder object ben ...
Herkenbaar ik vind het ook heel iri worden vooral als ik een rok draag en waggel en mn kousen voor spataderen draag krijg erg veel bekijks vind het enorm iri worden

5 maanden geleden

Kortademigheid, pfff ik krijg gewoon niet genoeg lucht

5 maanden geleden

Lichamelijke pijnen + warm weer vooral savonds en snachts = zombie de volgende ochtend

5 maanden geleden

Niet meer kunnen slapen. Tweede nacht op rij. Te onrustig. Weer een drukke dag gehad en het gevoel te weinig rust te kunnen pakken. Tijdens de verbouwing liepen er wat dingen tegen, waardoor nu alles op het laatste moment moet. Ik heb maar 1 dag voor mezelf gehad. Ik kan mijn rust niet pakken, tegelijk weet ik dat het niet lang meer duurt (keizersnede) en voel ik dat ik moet rusten. Ben op in mijn energie. Maar ik blijf onrust voelen. Ook geniet ik te weinig van alles wat er in mijn buik gebeurd. Dit is de laatste zwangerschap en had het toch mooi gevonden, er iets meer van te kunnen genieten. Daar dan ook weer verdrietig om. Hormonen zijn lastig. 😥

5 maanden geleden

Maagzuur en plafonddienst, elke nacht weer 😩

5 maanden geleden

Een hele klus om op te staan van bed, van links naar rechts rollen in bed en om in bed te kunnen, een hele proces is het. Mijn lichaam doet pijn van geen goeie houding in bed hebben. Door heel deze gedoe wil ik niet meer uit bed als ik eenmaal in bed ben. Mijn man hou ik ook een beetje wakker door al die gerol van mij in bed maarja we doen dit samen 🤷🏻‍♀️ De slaapkamer is zo benauwd als de airco uit staat. Vannacht vroeg m’n man of ik het koud had, blijkbaar had hij het koud. Ik zei nee de kamer is benauwd als de airco uit staat, wat doet meneer doet hij de airco uit blijkbaar was ik niet duidelijk genoeg. Ik vroeg hem om het aan te doen is hij gaan slapen vervolgens ben ik zo chagrijnig wakker geworden in de benauwdheid, en normaal mompel ik niet maar heb wel even gemompeld haha. Ben blijkbaar volgens mijn man de laatste tijd raar aan het doen en zo geïrriteerd. Dan denk ik ook bij mezelf kan je echt niet inzien dat ik zwanger ben en dan krijg ik te horen “ja maar dat is geen excuus om je zo te gedragen”, hoe gedragen???? Heb zelf niet eens door als ik “raar” of “geïrriteerd” doe. Mannen 🤦🏻‍♀️

5 maanden geleden

Reactie op Ummhhadiya

Een hele klus om op te staan van bed, van links naar rechts rollen in bed e ...
Ik voel dit ook heel erg 😂😭 gewoon om 5 uur wakker worden en blijven van de benauwdheid, pijnlijke vingers en oncomfortabele positie. hij mag blij zijn dat je alleen mompelt. Mijn klaagzang kan echt lang duren en wordt vaak herhaald. Ik draag de baby, dus het is dat ook zijn verantwoordelijkheid om het comfortabeler voor mij te maken 😅 maar die van mij is ook blij als ik weer stop met draaien en dat zwangerschapskussen ons bed weer uit mag.