2687 Reacties

5 maanden geleden

Ik zit er niet doorheen maar ben wel echt klaar met rekening blijven houden met mensen. Er mag ook rekening met mij worden gehouden. Ik ben 35 weken zwanger en heel m’n zwangerschap ziek geweest/veel pijn gehad. Heb echt momenteel zoiets van iedereen mag zichzelf gaan opeten en mij maar met rust laten. Tis niet niks een zwangerschap en nu met de laatste loodjes grrrrr 😠😠😠 Heb ook twee dagen niet gekookt want wil dat gewoon niet, wil gewoon met rust worden gelaten plus heb echt zoiets van sommige dingen krijgen echt mijn aandacht en energie niet wat voorheen wel zo was, wil van mijn laatste loodjes kunnen “genieten” uhuhm als je dat genieten kan noemen… Ik kan echt niks meer extra hebben. Ook mijn man soms met zijn gedoe, ik heb momenteel echt zo van het zal allemaal wel whateverrrrrr Lijkt wel alsof ik mijn territorium bewaak

5 maanden geleden

Reactie op Ummhhadiya

Ik zit er niet doorheen maar ben wel echt klaar met rekening blijven houden ...
Heeel herkenbaar hoor. Je bent gewoon bezig met je eigen nestje te bouwen en het enige wat je man moet doen is de takken aanreiken en verder z’n mond houden 😂😂 zo voelde ik het. Koken schiet er nu ook in 38+5. Kan gewoon chagerijnig worden bij de gedachte dat ik moet koken en dat het gepeupel straks weer thuis komt van school. 😂

5 maanden geleden

Voor de zekerheid maar weer urine inleveren, heb beginnend weer het gevoel als een paar weken geleden. Rather safe then sorry maar ik hoop gewoon dat het met de groei te maken heeft want die antibiotica kilt mij echt voor een week 🥺

5 maanden geleden

Het gaat eigenlijk heel goed, maar de maagzuur aanvallen, vooral ‘s nachts. Jezus 😭

5 maanden geleden

Reactie op First1

Heeel herkenbaar hoor. Je bent gewoon bezig met je eigen nestje te bouwen e ...
Heel herkenbaar hoor! Denk dat het iets biologisch is, een nestje willen maken. Ik hoef ook geen mensen om me heen en tolereer mijn gezin maar zelfs die werken soms op mn zenuwen hahahab

5 maanden geleden

Reactie op WO

Het gaat eigenlijk heel goed, maar de maagzuur aanvallen, vooral ‘s nachts. ...
Omeprazol helpt voor mij goed tegen de maagzuur!

5 maanden geleden

Reactie op MOMNITA

Heel herkenbaar hoor! Denk dat het iets biologisch is, een nestje willen ma ...
Oh ja ik heb dit ook heel erg! Ergens voel ik mij een beetje alleen maar heb totaal geen behoefte aan mensen 🙈. Laat mij maar met rust. Ben ook gauw geïrriteerd op anderen. Mijn moeder moest over de app jolig doen en nu denk ik ppffff stik er in 😂. Wil op een onbewoond eiland haha

5 maanden geleden

Reactie op ezma24

Ja hier ook, slik het bij acetylsalicylzuur maar heb echt heel weinig zuur nog gehad dat komt denk ik echt door de omeprazol

5 maanden geleden

Mensen die je de hele zwangerschap nauwelijks tot niet hebt gehoord en dan met 38 weken nog willen langskomen en dan verwachten dat ze met man en kinderen kunnen blijven eten. Ja doei zeg.

5 maanden geleden

Reactie op JuffrouwPoets

Mensen die je de hele zwangerschap nauwelijks tot niet hebt gehoord en dan ...
Niet laten komen hoor🤣. Doei bezoek nu niet

5 maanden geleden

Niet echt klagen gewoon grappig: hele ochtend al twijfels omdat baby echt weinig bewoog. Besluit ik uiteindelijk de verloskundige te bellen en zet haar op luidspreker: meteen begint baby keihard te kronkelen en schoppen en krijgt ze meteen de hik 🙈 dus ik aan de telefoon: uh ja het feestje is net weer begonnen sorry 😅

5 maanden geleden

Reactie op MelRoy

Niet laten komen hoor🤣. Doei bezoek nu niet
Doe ik ook niet.. weekend zit al vol met mensen die slimmer zijn dan om een dag van te voren te appen. En al helemaal niet verwachten dat je voor ze gaat koken. 😅

5 maanden geleden

Reactie op JuffrouwPoets

Doe ik ook niet.. weekend zit al vol met mensen die slimmer zijn dan om een ...
Ja vind dat wel echt onbeschoft als mensen dat ook verwachten dat je voor ze gaat koken nu je hoogzwanger bent🙈. Echt een afknapper hahahaha

5 maanden geleden

Reactie op ezma24

Dankje! Heb zojuist mijn eerste ingenomen, ik hoop dat het beter wordt!

5 maanden geleden

Reactie op C-24Baby

Niet echt klagen gewoon grappig: hele ochtend al twijfels omdat baby echt w ...
Dit is bij ons ook al zovaaak gebeurt Dan hebben we nog niet gebeld maar toevallig wel met de telefoon in onze hand om te bellen en dan begint ze 😂 kleine kwal😂

5 maanden geleden

🥲🥲🥲🥲

5 maanden geleden

Reactie op MelRoy

🥲🥲🥲🥲
Noooo😭😭😭😭 Ik ga weer opblazen als een ballon 🫣🙃

5 maanden geleden

Reactie op MelRoy

🥲🥲🥲🥲
Oh echt huilen. Dat wordt minimaal een week binnen🥲

5 maanden geleden

Reactie op MelRoy

🥲🥲🥲🥲
Lekker bevallen 🫤

5 maanden geleden

Ben nu 37 weken maar ben helemaal klaar er mee het is al heel wat dat ik 37 weken ben mn eerste gehaald met 30 weken maar pff het valt me enorm zwaar kan soms amper lopen etc en dan is mn peuter ook vreselijk laatste weken met in de nachten en overdag niet te genieten nou veeg mij maar op ik hoop dat dit meisje volgende week komt maar denk het niet de buik is niet heel erg laag ofzo nog