2687 Reacties
5 maanden geleden
Reactie op LionaMeertens
Ben nu 37 weken maar ben helemaal klaar er mee het is al heel wat dat ik 37 ...
Alsof ik het had kunnen schrijven 😓 ik was vandaag bij de verloskundige en gaf ook aan dat ik niet al te lang meer wil wachten. Ze gaf aan dat er nu nog niks gedaan wordt en echt pas met 40w gestript kan worden, en als dat niet helpt een afspraak in t ziekenhuis voor t bespreken van inleiden 😓 ik baalde dus wel een beetje… (ben nu 37+5)
5 maanden geleden
Reactie op Vera-S
Alsof ik het had kunnen schrijven 😓 ik was vandaag bij de verloskundige en ...
Pff vreselijk he mn zoontje was net zo overstuur dat ie bijna ging kotsen nou dit heb ik nog nooit beleeft hij is al 2 dagen zo opstandig en slaapt overdag al tijden niet meer maar het breekt ons nu echt op! Ik ben medich dus ga dit dinsdag ook echt aan geven dat het ons als gezin echt opbreekt maarja dan ben ik nog maar 37,4 dus dan doen ze vast niks er mee je moet er even door heen zullen ze zeggen nou het is vreselijk het voelt soms echt als een hel en mn moeder hart huilt terwijl ik mn zoontje ook goed begrijp maar het lukt gewoon niet goed meer
5 maanden geleden
Reactie op Vera-S
Alsof ik het had kunnen schrijven 😓 ik was vandaag bij de verloskundige en ...
Pff soms denk ik echt wel eens dan maak ik filmpjes en laat is ze eens zien hoe je er aan onder door gaat maarja soms een goede dag hier soms echt slechte dagen
5 maanden geleden
Reactie op Mamvanbijna3
Vre-se-lijk
En dit meen ik serieus want ik handel 22 graden al niet 😂 loop de hele dag met een bezweet tomatenhoofd
5 maanden geleden
Oef mensen die even lekker horrorbevalverhalen tegen je gaan vertellen.
Vandaag notabene een wild vreemde man in de supermarkt die blijkbaar om een praatje verlegen zat, maar het dan nodig vond om te vertellend hoe erg de bevallen bij zijn vrouw was.
Jeetje kerel, ga weg. Ik ken je niet eens. Daar zit ik toch niet op de wachten.
5 maanden geleden
2 uur bezig geweest met een fotoboek proberen te maken. De website werkt niet mee dus kan weer helemaal opnieuw beginnen😕 Maar dat is voor een andere keer want ben het nu beu.
5 maanden geleden
Ik weet niet wat die kleine aan het doen was/is maar ik voelde dat echt in mn doos heel de tijd
5 maanden geleden
Reactie op Nathalie 0419
Ik weet niet wat die kleine aan het doen was/is maar ik voelde dat echt in ...
Ik had dat vanmiddag ook! Het leek alsof hij aan het drukken was, ik dacht echt dat ik daardoor ontsluiting kreeg haha
Ik ben nu 35+5 en jij?
5 maanden geleden
Reactie op Ummhhadiya
Ik had dat vanmiddag ook! Het leek alsof hij aan het drukken was, ik dacht ...
35+2! Toevallig rond zelfde termijn. Onze meid was een klein beetje ingedaald, dus moet nog een stukje..