2687 Reacties
5 maanden geleden
Maagzuur馃槱馃槱馃槱 lig al 3 uur wakker. Ik wilde het niet doen, maar ik ga straks toch Rennies halen voor de volgende nacht. Wat een drama dit
5 maanden geleden
Elke nacht wakker worden en jezelf moeten draaien als een rollade begint mij toch steeds meer te irriteren. Ik wil gewoon een keer doorslapen馃珷 En de opmerkingen met: : "Wauw heb je het nu al zwaar dan mag de kleine zeker snel komen?" Irriteren mij ook steeds meer. Als ik klaag dat ik moe ben betekend niet dat die baby meteen uit mij getrokken hoef te worden thx 馃お
5 maanden geleden
Reactie op Mamaavandrie
Maagzuur馃槱馃槱馃槱 lig al 3 uur wakker. Ik wilde het niet doen, maar ik ga stra ...
Ik gebruik omeprazol bij een ander medicijn, en heb ik de zwangerschap echt nog nooit zuur gehad misschien een idee om dat nog te vragen aan je huisarts?
5 maanden geleden
Reactie op Nathalie 0419
Ik gebruik omeprazol bij een ander medicijn, en heb ik de zwangerschap echt ...
Dat heb ik in het begin van de zwangerschap gehad. Dat hielp wel iets. Maar niet top. Het is een kwestie van accepteren denk ik
5 maanden geleden
Pfff. Dochter is 3 jaar afhankelijk geweest van sondevoeding en eet nu sinds 4 maanden volledig vloeibaar (gelukkig!) Maar in oktober moet ze naar school en ze kan dus nog geen boterham eten. Kauwen ging de afgelopen weken heel goed maar sinds gisteren heb ik teveel spanning en is het strijd. Man zegt (terecht) loslaten en dan maar even vloeibaar. Maar ik vind het lastig zeker met school in t vizier. Aan de andere kant heeft ze uiteraard door dat ik hoogzwanger ben en dat er dingen gaan veranderen dus misschien is loslaten voor nu toch het beste. Van strijd gaat ze alleen maar minder eten...
5 maanden geleden
Even klagen hoor 馃槅: ik had verwacht (daar ga je al..) dat mijn moeder veel meer betrokken zou zijn bij mijn zwangerschap, maar zelfs nadat ik nu aangeef het zwaar te hebben (morgen 40 weken) geeft ze niet thuis. Ze heeft zelf wel een gebroken heup dus heeft het ook niet makkelijk maar ik maak toch een levensveranderende gebeurtenis mee! Had ik toch meer steun ofzo verwacht.. of mag ik dat niet verwachten?! Of zijn het de hormonen die het erger maken dan het is 馃槄 - wel echt meer last van negatieve gedachten de laatste week. Pff laat die baby maar komennnnnnnnn
5 maanden geleden
Hebben moeders op de een of andere manier secret privileges om te pas en te onpas je buik aan te raken zonder toestemming? 馃槶馃ゴ
5 maanden geleden
Gewoon niet eens in staat zijn om een was af te halen, op te vouwen en een nieuwe te draaien zonder tussendoor te zitten. Dan heb ik ook nog een beetje opgeruimd in de babykamer (het is nog een chaos) en deels m'n vluchtkoffer klaargemaakt. Ik check weer uit voor vandaag!
5 maanden geleden
Reactie op Essie1993
Pfff. Dochter is 3 jaar afhankelijk geweest van sondevoeding en eet nu si ...
Ik ben juf op de basisschool en ik zou het helemaal prima vinden als ze vloeibaar eten meeneemt en haar daarin ondersteunen.
Zeker geen strijd van maken 馃
5 maanden geleden
Reactie op hope04
Jaa omeprazol of pantoprazol zou ik halen. Soms wordt het van Rennies erger ...
Heb omeprazol gehad in het begin. Maar dat deed niet echt zn werk. En wordt ook niet meer vergoed. Erger dan vannacht kan het niet worden 馃ぃ