2687 Reacties

5 maanden geleden

Reactie op Mamaavandrie

Maagzuur😩😩😩 lig al 3 uur wakker. Ik wilde het niet doen, maar ik ga stra ...
Bij mij helpt rennie heel goed hoor! En soms neem ik in de nacht nog extra na het plassen, heb de pepermuntsmaak en dan voelt het een beetje alsof ik mijn tanden nog een keer heb gepoetst

5 maanden geleden

Reactie op 42babywens

Bij mij helpt rennie heel goed hoor! En soms neem ik in de nacht nog extra ...
Ah super! Die heb ik ook gehaald net :)

5 maanden geleden

Reactie op Mamaavandrie

Heb omeprazol gehad in het begin. Maar dat deed niet echt zn werk. En wordt ...
Mochten rennies niet werken, dan raad ik pantoprazol aan. Bij mij werkte rennies, Omeprazal niet en pantoprazol wel. Dus stel, dan heb je nog een optie 🤣

5 maanden geleden

Reactie op MelRoy

Mochten rennies niet werken, dan raad ik pantoprazol aan. Bij mij werkte re ...
Werkte rennies niet en omeprazol niet* een maalox Ook niet*

5 maanden geleden

Mag ik een klein beetje jaloers zijn? Vriend is weg op een door vrienden genoemde "daddyshower" wat ik hem ook echt heel erg gun. Vanmiddag zelf een babyshower gehad van een vriendin. Die dankzij omstandigheden en heel veel gezeur door mij is georganiseerd. Na de babyshower hoor ik twee vriendinnen afspreken om samen de stad in te gaan of met hun vriendjes samen (met zn 4e) te gaan motorrijden en uit eten te gaan. Daarna zouden ze langs de mommy to be gaan van wie de baby shower was vandaag. Daar gingen ze dan een pilsje drinken of zoiets Dit staan ze zo een beetje te bespreken waar ik bij sta en op dat moment voelde ik me echt buitengesloten. In de autorit terug (ze hadden mij opgehaald) zei een van hen: "Ja jij zal zo wel lekker alleen niks doen als je thuis komt he?" Wetende dat zij met zn alle nog wat gingen doen was mijn "lekkere middag alleen thuis" ineens best eenzaam. Klinkt dat gek?

5 maanden geleden

Reactie op lilliemarie

Mag ik een klein beetje jaloers zijn? Vriend is weg op een door vrienden g ...
Beetje onnodig/ (gemene) opmerking van je vriendinnen. Maar then again geen idee of dat hun manier van communiceren is of niet…🫣

5 maanden geleden

Reactie op MelRoy

Beetje onnodig/ (gemene) opmerking van je vriendinnen. Maar then again geen ...
Het zal misschien met de beste bedoelingen gezegd zijn alleen de manier waarop kwam nogal lullig over.😅

5 maanden geleden

Reactie op lilliemarie

Het zal misschien met de beste bedoelingen gezegd zijn alleen de manier waa ...
Jaa😅

5 maanden geleden

Zit ik net lekker spareribs te bestellen… wil ik dat doosje openen.. word ik me toch een partij 🤢… hele harde buik ook. Ga zo maar douchen en naar bed.

5 maanden geleden

Reactie op lilliemarie

Mag ik een klein beetje jaloers zijn? Vriend is weg op een door vrienden g ...
Snap je helemaal.. Logisch dat je vriendinnen ook wel zonder iou afspreken maar joh bespreek dat niet in jouw bijzijn. Ik had precies hetzelfde vorige week en ik was echt verbaast hoe lomp men kan zijn en heb dat direct ook gezegd.

5 maanden geleden

Reactie op Boysmom🩵

Zit ik net lekker spareribs te bestellen… wil ik dat doosje openen.. word i ...
Haha, lijkt wel echt alsof iedereen dat heeft!!! Ineens ook weer super misselijk enz!

5 maanden geleden

Reactie op MOMNITA

Haha, lijkt wel echt alsof iedereen dat heeft!!! Ineens ook weer super miss ...
3e trimester is raaaaaaaar heb uiteindelijk ook niet de spareribs opgegeten

5 maanden geleden

Ik ben zo klaar met het continu uit bed moeten om te plassen, vervolgens niet kunnen inslapen, en kapot veel dorst hebben waardoor ik er nog meer uit moet🥺

5 maanden geleden

Ik ga ondanks de vele ongemakken mijn grote zwangere buik zoooooo erg missen 😭 Ik besef me ineens dat ik niet voor altijd zwanger blijf, voel me net “heerlijk” op m’n gemak mbt de zwangerschap maar dat is bijna ten einde….. Alhoewel ik de ongemakken absoluut niet ga missen, echt vreselijk was het en kan die grote buik etc zijn maar toch… Ik weet niet of ik blij ben of verdrietig dat het bijna klaar is… Nog de laatste loodjes dames! We can do this Pfff rollercoaster van emoties ook

5 maanden geleden

Reactie op Ummhhadiya

Ik ga ondanks de vele ongemakken mijn grote zwangere buik zoooooo erg misse ...
Jaa ik begin ook een dubbel gevoel te krijgen nu het dichterbij komt… en wetende dat dit mijn laatste zwangerschap zal zijn (bewust, want ben echt content met 2 kinderen😂)

5 maanden geleden

Zo he, ik heb nooit eerder voorweeën of iets gehad maar vanochtend 🤯

5 maanden geleden

Reactie op Ummhhadiya

Ik ga ondanks de vele ongemakken mijn grote zwangere buik zoooooo erg misse ...
Ik kijk elke avond naar mijn weer lege buik en mis het dan ook wel 🙈. Dat komt nooit meer terug, maar als ik dan naar mijn dochter kijk zooooo verliefd 💘

5 maanden geleden

Ff hooor, beetje gepoetst in de badkamer en een paar raampjes gezeemd, ik heb het heeeeeet niet normaal! Ben nu al verrot terwijl ik nog moet douchen en haren wassen en scheren🥲. Ga denk maar de douchekruk erbij pakken en zittend onder de koude douche scheren😂 mn hart bonst bekannt uit zn kast man

5 maanden geleden

Hélemaal klaar met die broeierige maandverband/kraamverband te plakken deze warme dagen blehggg

5 maanden geleden

Vandaag de planning om de babykamer af te krijgen, maar ik kan mezelf niet van de bank af krijgen zuchttttt