2687 Reacties

5 maanden geleden

Reactie op braam0

Hélemaal klaar met die broeierige maandverband/kraamverband te plakken deze ...
Wasbaar maandverband/kraamverband is een stuk fijner en minder broeierig!

5 maanden geleden

Ik word er niet goed van dat ik bij elke beweging ff moet pauzeren om adem te halen 😂😂😂😂

5 maanden geleden

Ff een foto erbij. Maar WAAROM voelt iedereen de behoefte om te zeggen dat ik een dikke pens heb, of Goh wat ben je flik, of joh zijn het er geen 2? Ik voel me al ongemakkelijk. Houd je muil 🤢

5 maanden geleden

Gewoon even klagen want de kwaaltjes worden steeds meer - zere handen en ar ...
Oke ik voeg ook even carpaal tunnel syndroom toe. Wauw wat doen mijn armen zeer s nachts. Slaap inmiddels echt nauwelijks meer...

5 maanden geleden

Ik ben er zooo klaar mee. Iedere ochtend moet ik even huilen, omdat ik gewoon wil dat ze komt. Zo een drukpunt massage, hopelijk helpt dat de boel op gang.

5 maanden geleden

Mijn eerste zwangerschap was zwaar, deze is nog erger. En nou heb ik van de week te hard gezegd dat van alles wat ergers is deze keer het maagzuur in ieder geval nog te doen is in vergelijking met 5 jaar terug (trying to stay positive). En tadaaaa ineens is de maagzuur ook niet meer te doen 😭😭😭

5 maanden geleden

Mn onderrug/rug voelt echt zo verzuurd

5 maanden geleden

Oke ik voeg ook even carpaal tunnel syndroom toe. Wauw wat doen mijn armen ...
Hier doet m’n knie continue pijn 🥲

5 maanden geleden

Net wanneer je denkt dat je niet meer kan groeien word die buik nog ronder & begint de straie ook te komen. 🤰🏼

5 maanden geleden

Ik ben er echt klaar mee, ik heb zoveel pijn in mijn bekkenbodem met lopen, draaien in bed etc.. Ik ben onwijs nerveus voor de bevalling, ik wil het eigenlijk maar gewoon achter de rug hebben zodat niet elke dag voelt als een soort afwachting op het onvermijdelijke. Ook geeft iedereen commentaar dat mijn buik zo groot is dat ik heel onzeker ben geworden. (38+1)

5 maanden geleden

Reactie op —M.M

Net wanneer je denkt dat je niet meer kan groeien word die buik nog ronder ...
Ohhh noo 😓 Ik heb nog geen striae onder aan mn buik maar wel bij mn navel?? Super raar

5 maanden geleden

Reactie op Firstimemommy1999

Ik ben er echt klaar mee, ik heb zoveel pijn in mijn bekkenbodem met lopen, ...
Ach schat.. misschien heb je wel veel vruchtwater… ik herken het. Ben zelf maar 1.67 en heb echt een hele grote buik in vergelijking tot mijn lichaam en als dat continue benoemt wordt… wordt ik er ook onzeker van en ga ik van me af snauwen en heb ik het natuurlijk weer gedaan.

5 maanden geleden

Versie vandaag niet gelukt. Baal echt enorm.

5 maanden geleden

Het is vakantie tijd en logisch, iedereen geniet hier van. In mijn omgeving is iedereen nu voor mijn gevoel volop aan het genieten van dagjes weg of op vakantie. Allemaal foto's op de socials en appjes met leuke foto's. Ik gun het iedereen hoor en zou er zelf ook lekker van genieten. Maar ik kan amper nog 500 meter wandelen, bezoekje aan de supermarkt is soms al een hele workout 😅

5 maanden geleden

Vandaag weer bij de verloskundige (39). En ik vind het nog steeds irritant dat ze achter hun bureau, onvermijdelijk in zicht, de verschillende ontsluitingscirkels hebben hangen

5 maanden geleden

Reactie op Cosiness

Het is vakantie tijd en logisch, iedereen geniet hier van. In mijn omgeving ...
O ja heb helemaal hetzelfde! Ben er zo zat van. Alsof m’n leven stilstaat en nu alleen nog maar wachten is… blegh

5 maanden geleden

Reactie op Mamaavandrie

Versie vandaag niet gelukt. Baal echt enorm.
En nu?

5 maanden geleden

Reactie op Cosiness

Het is vakantie tijd en logisch, iedereen geniet hier van. In mijn omgeving ...
Erkenning!!!!!! Hier dus het zelfde. Frustrerend

5 maanden geleden

Reactie op Boysmom🩵

En nu?
Ga in principe voor een stuitbevalling. Van onze oudste heb ik dat ook gehad. Het herstel is langer dan bij een gewone vaginale bevalling maar minder heftig dan een keizersnede

5 maanden geleden

Reactie op Mamaavandrie

Ga in principe voor een stuitbevalling. Van onze oudste heb ik dat ook geha ...
🩷Komt vast goed!