2687 Reacties
5 maanden geleden
Gewoon even klagen want de kwaaltjes worden steeds meer
- zere handen en ar ...
Oke ik voeg ook even carpaal tunnel syndroom toe. Wauw wat doen mijn armen zeer s nachts. Slaap inmiddels echt nauwelijks meer...
5 maanden geleden
Mijn eerste zwangerschap was zwaar, deze is nog erger. En nou heb ik van de week te hard gezegd dat van alles wat ergers is deze keer het maagzuur in ieder geval nog te doen is in vergelijking met 5 jaar terug (trying to stay positive). En tadaaaa ineens is de maagzuur ook niet meer te doen 😭😭😭
5 maanden geleden
Ik ben er echt klaar mee, ik heb zoveel pijn in mijn bekkenbodem met lopen, draaien in bed etc..
Ik ben onwijs nerveus voor de bevalling, ik wil het eigenlijk maar gewoon achter de rug hebben zodat niet elke dag voelt als een soort afwachting op het onvermijdelijke. Ook geeft iedereen commentaar dat mijn buik zo groot is dat ik heel onzeker ben geworden. (38+1)
5 maanden geleden
Reactie op Firstimemommy1999
Ik ben er echt klaar mee, ik heb zoveel pijn in mijn bekkenbodem met lopen, ...
Ach schat.. misschien heb je wel veel vruchtwater… ik herken het. Ben zelf maar 1.67 en heb echt een hele grote buik in vergelijking tot mijn lichaam en als dat continue benoemt wordt… wordt ik er ook onzeker van en ga ik van me af snauwen en heb ik het natuurlijk weer gedaan.
5 maanden geleden
Het is vakantie tijd en logisch, iedereen geniet hier van. In mijn omgeving is iedereen nu voor mijn gevoel volop aan het genieten van dagjes weg of op vakantie. Allemaal foto's op de socials en appjes met leuke foto's. Ik gun het iedereen hoor en zou er zelf ook lekker van genieten. Maar ik kan amper nog 500 meter wandelen, bezoekje aan de supermarkt is soms al een hele workout 😅
5 maanden geleden
Reactie op Cosiness
Het is vakantie tijd en logisch, iedereen geniet hier van. In mijn omgeving ...
O ja heb helemaal hetzelfde! Ben er zo zat van. Alsof m’n leven stilstaat en nu alleen nog maar wachten is… blegh
5 maanden geleden
Reactie op Boysmom🩵
En nu?
Ga in principe voor een stuitbevalling. Van onze oudste heb ik dat ook gehad. Het herstel is langer dan bij een gewone vaginale bevalling maar minder heftig dan een keizersnede