2687 Reacties

5 maanden geleden

Pff. Ik ben echt zooooo chaggie! Super veel last van stemmingswisselingen laatste week.

5 maanden geleden

Ik heb echt vreselijke moodswings de laatste weken. Gisteren had ik een factuur gemaakt en had 2 kleine foutjes gemaakt en m’n vriend zei het op een beetje botte manier en ik ging van boos naar keihard huilen 🥲 En dat nu elke dag iedereen vraagt of ze al komt en hoe het gaat. Ga daar niet lekker op 😆

5 maanden geleden

Net wakker en weet nu al niet meer waar ik het zoeken moet. We zijn woensdag verhuisd en echt overal staan nog dozen, maar ik weet niet waar ik de energie vandaan moet halen om er iets mee te doen, maar even rustig ontspannen zit er in deze chaos ook niet in 😒

5 maanden geleden

Ik heb al twee dagen en nachten ontzettend last van pittige voorweeën, en het zet maar niet door. Waar ik eerst vol vertrouwen over de thuisbevalling sprak, begin ik nu steeds banger te worden. Als voorweeën al zo voelen…. 🥲 Nu 39 weken.

5 maanden geleden

Ja.. ik val bijna in slaap. Helaas kan het niet want de dreumes huppelt rond

5 maanden geleden

Reactie op EstherB17

Ja.. ik val bijna in slaap. Helaas kan het niet want de dreumes huppelt ron ...
Ik heb mn dochter van 3 net maar even twee afleveringen paw patrol laten kijken en ben zelf gaan dutten. Wekker gezet want ervaring leert dat ze me niet wakker maakt omdat ze zelf weet dat ze dan moet stoppen met tv kijken 🤣

5 maanden geleden

Ik heb mn dochter van 3 net maar even twee afleveringen paw patrol laten ki ...
Laat ze je slapen? (Jaloers) hier wordt er boven op mij gesprongen… 😂🙂‍↕️

5 maanden geleden

Kennen jullie een krampachtig gevoel in je baarmoeder met een beetje rugpijn.. zullen dat voorweeen zijn?

5 maanden geleden

Reactie op Boysmom🩵

Kennen jullie een krampachtig gevoel in je baarmoeder met een beetje rugpij ...
Yes hier ook al een paar dagen bezig Ook een soort druk bij schaambeen

5 maanden geleden

Reactie op Boysmom🩵

Kennen jullie een krampachtig gevoel in je baarmoeder met een beetje rugpij ...
Ja ik voel dat gekke weeïge gevoel in mijn rug inderdaad

5 maanden geleden

Reactie op TTCWarrior

Yes hier ook al een paar dagen bezig Ook een soort druk bij schaambeen
Oh dit heb ik ook! Gepaard met lage rugpijn en af en toe wat menstruatie pijnen.

5 maanden geleden

Ik ging net even naar buiten omdat mijn zoontje van 3 ff wou spelen.. goh 🥵…. Ging bijna van m’n stokkie hoor, Jezus 😂

5 maanden geleden

Reactie op lilliemarie

Oh dit heb ik ook! Gepaard met lage rugpijn en af en toe wat menstruatie pi ...
Vind het maar spannend Zo benieuwd of ons kindje een eigen plan heeft of toch nog even blijft tot de inleiding as maandag

5 maanden geleden

Reactie op TTCWarrior

Vind het maar spannend Zo benieuwd of ons kindje een eigen plan heeft of t ...
Het is ook spannend! Je weet maar nooit wanneer ze zich melden. Alvast heel veel succes maandag! (Als ze niet eerder komt)

5 maanden geleden

Ik lag lekker te slapen, wordt ik toch wakker van een golf zuur en misselijkheid niet normaal. Normaal lig ik een paar uur rechtop maar deze keer was ik blijkbaar snel al naar zij gegaan. Heb nu net de 2e rennie gepakt want het was niet weg 😅 Hopelijk zakt het nu

5 maanden geleden

Reactie op Nathalie 0419

Ik lag lekker te slapen, wordt ik toch wakker van een golf zuur en misselij ...
En precies nu is de baby ook echt super druk

5 maanden geleden

Iets meer dan 36 weken zwanger en niet meer het bed uit kunnen door de bekkenpijn😩 Pff dan duren die weken wachten nog zoooo lang!

5 maanden geleden

Ik kan alleen nog maar in bed liggen vanwege de pijn... Sochtends helpt vriendlief mij naar beneden waar we een hoog laag bed hebben staan voor na de keizersnede. Daar lig ik de hele dag en dan savonds helpt hij mij weer naar boven voor de nacht. Zoonlief gaat naar opa en oma als vriendlief moet werken. Pff ik kan dit niet meer! Dit gaat al weken zo, maar er is geen plaats voor een eerdere keizersnede.. nog meer dan een week wachten..

5 maanden geleden

Zo'n pijn in m'n rug en bekken, ik weet soms echt niet meer waar ik het moet zoeken

5 maanden geleden

Oh en ik irriteer me vreselijk aan het woord "kwaaltjes". Zo bagatelliserend! Het zijn gewoon "klachten" en die zijn super kut.