2687 Reacties
5 maanden geleden
Ik ben nu bijna 38 weken zwanger en er wel klaar mee! Nu heeft mn vriend vrijdag vakantie 3 weken en heel leuk allemaal maar dan kunnen we eigenlijk geen kant op dan thuis en af en toe is even ergens heen aangezien ik weinig kan lopen nog en fietsen kleine stukjes, heb elke dag haast een breakdown omdat ik het idee heb de vakantie te verpesten omdat we gaan bevallen en ik amper met mn zoontje kan spelen vanwege pijn klachten. Probeer zoveel nog te doen voor mn zoontje maar helaas moeke hier is niet zo mobiel meer hopelijk komt de baby snel voor de 40 weken
5 maanden geleden
Morgen uitgerekend en ik ben er ZO klaar mee. Alles doet pijn, het is bloedheet en al zo vaak inmiddels weeën gehad die vervolgens niet doorzetten 😭
Afspraak in ziekenhuis verzet van dinsdag naar hopelijk zondag, maar alles kan nog veranderen op de dag zelf..
Mensen die zeggen is hij er al? Duurt zo lang.. wil ik iets aan doen momenteel.
5 maanden geleden
Lig ik eventjes uit te rusten op de bank, gaat die kut rusteloze been weer blij doen🥺 ik hoop echt echt echt oprecht dat dat na de bevalling klaar is want ik wordt er gek van! Iemand ervaring?
5 maanden geleden
Reactie op Babybruin
Mijn kleine jongetje van 2,5 met waterpokken ☹️ uitbraak bij de gastouder.
Neeeee, mijn nachtmerrie 😭😭
5 maanden geleden
Reactie op RD1996
Magnesium spray van Zechsal!
Ik heb echt al heel veel geprobeerd maar vrijwel niets helpt!
5 maanden geleden
Reactie op RD1996
Magnesium spray van Zechsal!
Ook het enige dat mij helpt!
5 maanden geleden
Reactie op Boysmom🩵
En nu dan?
Hopen dat die snel zijn weg weer terug gaat vinden en weer gaat indalen, al dat niet het ergste zou zijn want er zijn zat baby’s die pas indalen tijdens de bevalling, moet alleen gelijk gaan liggen als me vliezen breken nu.
Moet volgende week terugkomen om te kijken of die niet helemaal overdwars is gaan liggen dat zou wel balen zijn!
5 maanden geleden
Pff wordt zo moe van mensen morgen 39 weken maar heb best een bescheiden buikje mensen denken daardoor dat ik niet moe kan zijn of klachten heb en alles maar gewoon kan pfff