2687 Reacties

5 maanden geleden

Eindelijk een dagje zonder peuter, maar vervolgens zijn ze bij de buren al dik twee uur aan het klussen (boren!!) En ik keek zo uit naar mijn rust want ik heb zooooveel pijn bij mijn schaambeen 😭

5 maanden geleden

Ik ben nu bijna 38 weken zwanger en er wel klaar mee! Nu heeft mn vriend vrijdag vakantie 3 weken en heel leuk allemaal maar dan kunnen we eigenlijk geen kant op dan thuis en af en toe is even ergens heen aangezien ik weinig kan lopen nog en fietsen kleine stukjes, heb elke dag haast een breakdown omdat ik het idee heb de vakantie te verpesten omdat we gaan bevallen en ik amper met mn zoontje kan spelen vanwege pijn klachten. Probeer zoveel nog te doen voor mn zoontje maar helaas moeke hier is niet zo mobiel meer hopelijk komt de baby snel voor de 40 weken

5 maanden geleden

Reactie op LionaMeertens

Ik ben nu bijna 38 weken zwanger en er wel klaar mee! Nu heeft mn vriend vr ...
Rolstoel kan je gratis aanvragen via medipoint, hier echt een uitkomst om toch nog wat leuke dingen te kunnen doen.

5 maanden geleden

Die steken doen zo’n pijn….. maar indalen is prima hoor mannetje, kom maar…

5 maanden geleden

Mijn kleine jongetje van 2,5 met waterpokken ☹️ uitbraak bij de gastouder.

5 maanden geleden

Morgen uitgerekend en ik ben er ZO klaar mee. Alles doet pijn, het is bloedheet en al zo vaak inmiddels weeën gehad die vervolgens niet doorzetten 😭 Afspraak in ziekenhuis verzet van dinsdag naar hopelijk zondag, maar alles kan nog veranderen op de dag zelf.. Mensen die zeggen is hij er al? Duurt zo lang.. wil ik iets aan doen momenteel.

5 maanden geleden

Lig ik eventjes uit te rusten op de bank, gaat die kut rusteloze been weer blij doen🥺 ik hoop echt echt echt oprecht dat dat na de bevalling klaar is want ik wordt er gek van! Iemand ervaring?

5 maanden geleden

Reactie op Nathalie 0419

Lig ik eventjes uit te rusten op de bank, gaat die kut rusteloze been weer ...
Magnesium spray van Zechsal!

5 maanden geleden

Reactie op Babybruin

Mijn kleine jongetje van 2,5 met waterpokken ☹️ uitbraak bij de gastouder.
Neeeee, mijn nachtmerrie 😭😭

5 maanden geleden

Reactie op RD1996

Ik heb echt al heel veel geprobeerd maar vrijwel niets helpt!

5 maanden geleden

Reactie op RD1996

Ook het enige dat mij helpt!

5 maanden geleden

Ugh sinds die niet meer ingedaald ligt maar weer omhoog is gekomen zooooveel last van maagzuur en misselijkheid weer! 🤢

5 maanden geleden

Reactie op —M.M

Ugh sinds die niet meer ingedaald ligt maar weer omhoog is gekomen zoooovee ...
Huh is die weer ontsnapt??

5 maanden geleden

Reactie op Evelyne1234

Neeeee, mijn nachtmerrie 😭😭
Ja hier ook! Naast dat het voor hem natuurlijk super sneu is komen er gebroken nachten aan, kan hij niet naar de opvang tot het ingedroogd is en vind ik het met een baby ook reuze spannend. Wat een timing

5 maanden geleden

Reactie op Boysmom🩵

Huh is die weer ontsnapt??
Jaa helaas wel, hij is ook schuiner gaan liggen nu voel hem daardoor wel heeeel goed bewegen haha.

5 maanden geleden

Reactie op —M.M

Jaa helaas wel, hij is ook schuiner gaan liggen nu voel hem daardoor wel he ...
En nu dan?

5 maanden geleden

Reactie op Boysmom🩵

En nu dan?
Hopen dat die snel zijn weg weer terug gaat vinden en weer gaat indalen, al dat niet het ergste zou zijn want er zijn zat baby’s die pas indalen tijdens de bevalling, moet alleen gelijk gaan liggen als me vliezen breken nu. Moet volgende week terugkomen om te kijken of die niet helemaal overdwars is gaan liggen dat zou wel balen zijn!

5 maanden geleden

Pff wordt zo moe van mensen morgen 39 weken maar heb best een bescheiden buikje mensen denken daardoor dat ik niet moe kan zijn of klachten heb en alles maar gewoon kan pfff

5 maanden geleden

Reactie op —M.M

Hopen dat die snel zijn weg weer terug gaat vinden en weer gaat indalen, al ...
Ik hoop dat die weer indaalt!!

5 maanden geleden

Reactie op Nathalie 0419

Ik heb echt al heel veel geprobeerd maar vrijwel niets helpt!
Heb je de magnesium van dit specifieke merk ook al geprobeerd?