2687 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Jenna02

Hg hebben en mensen die dan zeggen ‘heb je gember al geprobeerd?’ Of ‘dit ...
Dit is zo herkenbaar helaas. Ik lig voor de 3e x in het ziekenhuis voor een vochtinfuus en ga er nu een om de 2/3 dagen een krijgen. Ik ben 12 weken zwanger en mensen in mn omgeving oh maar met 13 weken is het weg. Nou dat is vrijdag dat zou een klein wonder zijn.

één jaar geleden

Reactie op Daisy04

Dit is zo herkenbaar helaas. Ik lig voor de 3e x in het ziekenhuis voor een ...
Das ook zo’n vervelende ja! Heel veel sterkte voor jou❤️

één jaar geleden

Reactie op Jenna02

Hg hebben en mensen die dan zeggen ‘heb je gember al geprobeerd?’ Of ‘dit ...
Ohhh zo frustrerend hè.. ‘je krijg er iets moois voor terug’ zeggen ze dan… nou dat boeit echt niet als je doodziek in ziekenhuis lig…

één jaar geleden

Na een hele goede dag gister, vandaag weer niets waard. Enorm moe en ook weer zo misselijk. Steeds het gevoel dat ik moet overgeven. Dit zijn echt momenten dat ik het niet meer trek. Het is zo zwaar! En niemand lijkt het te begrijpen. Wat kan zwanger zijn ontzettend zwaar zijn.

één jaar geleden

Ik ben er vandaag echt even helemaal klaar mee, word gestoord van de misselijkheid en het spugen, alleen maar moe dat ik heel de dag kan slapen en ik heb ontzettend pijn in me buik en me bekken. Voel me ook schuldig tegenover me dochter die gewoon aandacht verdiend. Pfff, ik heb er even geeen zin in. 😩

één jaar geleden

Reactie op —M.M

Ik ben er vandaag echt even helemaal klaar mee, word gestoord van de missel ...
Hou vol meis❤️❤️❤️

één jaar geleden

Reactie op —M.M

Ik ben er vandaag echt even helemaal klaar mee, word gestoord van de missel ...
herkenbaar, heb je eventueel ouders waar je kindje een dag in de week ofzo heen kan zodat jij kan bijtanken? Zoonlief gaat hier 3 dagen in de week naar mijn ouders, die dagen doe ik niks en lig de hele dag op de bank of op bed. Dit helpt mij op sons even op adem te komen.

één jaar geleden

Heel veel frustraties niet alleen van wegen de zwangerschap in augustus 2023 is me zus over leden me moeder heeft long kanker en we hebben 2 jaar gekregen het gaat op moment goed ma is een tikkende tijd bom me vader waar ik me geen zorgen over maakte krijgt waarschijnlijk in maart een openhart operatie en als dat allemaal nog niet genoeg is om in te storten hebben collega’s over me geroddeld en heb ik ze daar op aan gesproken ik werk in super markt en daar wilde ze me via laten bakken ( dat is echt zo een geur hè ) dus dat wil ik niet en eierkoeken scheppen wil ik ook niet Van wegen amoniac Nu heb ik me ziek gemeld omdat Het gewoon niet gaat nu is me vriend aan het puche da ik weer moet gaan werken en hij snapt schijnbaar niet da het niet gaat

één jaar geleden

Reactie op ilsejeroen

Heel veel frustraties niet alleen van wegen de zwangerschap in augustus 20 ...
Dat klinkt als een boel te gelijkertijd. Is het misschien een idee om langs de praktijk ondersteunend hulpverlening te gaan of de pop poli? Kunnen eventueel ook helpen zodat je partner je wat beter steunt. Heel veel sterkte!

één jaar geleden

Ik ben bijna 13 weken zwanger , ben niks waard. Ik werk in een kledingwinkel en ben kapot na 3 uur en kan dan gewoon niet meer staan. Gelukkig ga ik naar de fysio en hoop ik dat ze iets kunnen betekenen. Ben anders bang dat het met mijn bekken te maken heeft ivm problemen altijd te hebben gehad daarmee 🥺

één jaar geleden

Vanmorgen voelde ik al dat mijn maag niet wilde doen wat ik wilde. Wist ook niet of ik er goed aan deed om wat te eten ja of nee nouja jullie kennen het vast wel. Ik heb eieren voor mn geld gekozen en lig al ff op bed, met de ventilator aan want warmte maakt het alleen maar erger.

één jaar geleden

Heb waarschijnlijk een keel ontsteking opgelopen. Zo'n pijn 😫 en normaal neem ik ibrupreven. Want ontsteking maar dat gaat nu dus niet. 😫

één jaar geleden

Reactie op Finny-Leen

Heb waarschijnlijk een keel ontsteking opgelopen. Zo'n pijn 😫 en normaal n ...
hier het zelfde verhaal. zo pijnlijk en je zit jezelf in de weg he. ik ben nu 6 dgn veder maar ik voel me nog niet echt beter hoor verkoudheid is ook toegeslagen...keelpijn lijkt wel wat minder te worden nu. maar hoofdpijn en oorpijn nog echt mijn hoofd voelt als een ballon

één jaar geleden

Pff vandaag het advies gekregen van mn schoonmoeder dat ik mn conditie moet opbouwen. Vanwege mn HG kan ik als ik geluk heb een klein stukje wandelen. Ik gaf haar de reactie terug dat het met HG zo niet werkt. Na weken al te zeggen waar ik last van heb en waarom ik naar het ziekenhuis moet en mogelijk een sonde kreeg ik als kers op de taart de vraag wat HG is. Dat had ik nog niet verteld volgens haar🫠🫠🫠

één jaar geleden

Reactie op vmr85mies

hier het zelfde verhaal. zo pijnlijk en je zit jezelf in de weg he. ik ben ...
Oh bah. Ja. Ik probeer de oorpijn te bestrijden met neusspray en heb mijn partner vitamine C laten halen. Maar vind het best lastig dat ik al mijn standaard middeltjes niet mag. Hopelijk trekt het bij jou nu snel weg! 6 dagen is wel lang

10 maanden geleden

We zouden zondag de geslachtsecho hebben, maar deze werd net afgezegd door de echoscopiste 😢 ik ben er oprecht verdrietig en chagrijnig door…

10 maanden geleden

Dus nu ik op de 3 maanden zit toch mijn schoonmoeder vertelt ondanks dat we nog wachten op de uitslag van de NIPT (niet voldoende materiaal de eerste keer) Dit hebben we verteld En ze heeft het METEEN door verteld. Ik vind het echt naar dat ik mijn partner eigenlijk altijd moet herinneren dat je bij haar van het slechtste uit moet gaan en je overal moet indekken. Maar ze toont weer gewoon dat het zo is. Ook toen hij haar op de meest lieve manier uit legde dat hij het niet zo fijn vond dat ze dat gedaan had ging ze heel zielig in de slachtofferrol zitten en maakte ze hem meteen zwart. Ze accepteerde ook niet toen ik zei dat ik begin september uitgerekend was. Ze bleef pushen voor een exacte datum. Vond het heel naar. Accepteer begin september gewoon. (Het is eigenlijk 24 augustus. Maar ze is dus echt heel slecht met het respecteren van onze grenzen)

10 maanden geleden

Wachten tot ziekenhuis terug belt. Ik ben zo op en kan alleen maar huilen…. Ben zo klaar met die hg!

10 maanden geleden

Reactie op Finny-Leen

Dus nu ik op de 3 maanden zit toch mijn schoonmoeder vertelt ondanks dat we ...
Dit verhaal is echt heel erg herkenbaar helaas. Vooral betreft grenzen accepteren en overal de controle over willen hebben.

10 maanden geleden

Reactie op EsmeeSL

Wachten tot ziekenhuis terug belt. Ik ben zo op en kan alleen maar huilen…. ...
Sterkte.. Helaas erg herkenbaar! Ik hoef door de medicatie niet meer te spugen, maar mij echt beter voelen doe ik ook niet.. Mijn omgeving snapt niet dat ik mij nog zo slecht voel, alsof alleen spugen dat veroorzaakt..