2687 Reacties

10 maanden geleden

Reactie op Detje84

Sterkte.. Helaas erg herkenbaar! Ik hoef door de medicatie niet meer te spu ...
Ik heb al 9 opnames gehad, 3 gesneuvelde neus maag sondes en nu waarschijnlijk mijn duodenumsonde gesneuveld. Ik gaf ook amper meer over door de medicatie maar dat is sinds zondag weer toegenomen. Nu ook weer extreem misselijk terwijl ik juist weer aan het opbouwen was. Merk dat de moed me in de schoenen zakt en ik kan alleen maar huilen.

10 maanden geleden

zo'n pijn in m'n rug, vandaag in de dierentuin liep ik op een gegeven moment van bankje naar bankje. Ja je moet bewegen zeggen ze dan, zwemmen is echt goed! Tsja, dat doe ik al mina muts, dus hou gewoon je bek. Ik heb nog steeds veel pijn

10 maanden geleden

Reactie op EsmeeSL

Ik heb al 9 opnames gehad, 3 gesneuvelde neus maag sondes en nu waarschijnl ...
pff, heftig! het is echt zwaar kl*te als je weer terug valt. hopelijk kunnen ze in t ziekenhuis nog wat voor je doen. ik heb al een paar keer de uitspraak gedaan dat ik de zwangerschap ga afbreken. helaas werkt de arts en verloskunde niet mee hieraan.. maar het is zo f*cking zwaar!

10 maanden geleden

Reactie op Detje84

pff, heftig! het is echt zwaar kl*te als je weer terug valt. hopelijk kunne ...
Het is heel zwaar. Ik had me er ook wel op ingesteld maar zo heftig als hoe het nu loopt had ik ook niet verwacht. Ik zou het nooit weg kunnen laten halen, maar zou zo graag weer normaal kunnen functioneren. Een kwartiertje spelen met mijn zoontje is al teveel en ik lig al 8 weken volledig in bed.

10 maanden geleden

Reactie op EsmeeSL

Het is heel zwaar. Ik had me er ook wel op ingesteld maar zo heftig als hoe ...
Ja ik lig ook al 12 weken op bed, soms op de bank. Mijn ouders vangen mijn zoontje op en mijn vriend heeft de andere dagen zorgverlof. Ik voel me zo schuldig naar mijn zoon. Weghalen zou mij ook echt pijn doen omdat dit wel onze laatste kans is, maar ik ben echt helemaal op. naar de toilet lopen is al te veel. ziekenhuis willen ze niks doen omdat ik niet meer spuug.. huil alleen de hele dag terwijl die energie er niet is..

10 maanden geleden

Reactie op Detje84

Ja ik lig ook al 12 weken op bed, soms op de bank. Mijn ouders vangen mijn ...
Oh wat erg dat het ziekenhuis niet mee werkt! Hier zijn ze gelukkig vrij makkelijk met het krijgen van een vochtinfuus, daar aan tegen verder denken is wel een dingetje…. Sterkte mama, we kunnen dit!

10 maanden geleden

Blegh, ik ging zo vooruit en vandaag alweer heel de dag misselijk, hoofdpijn en alleen maar willen slapen. Hopelijk is het een reactie op gister en ben ik er morgen weer een beetje…. Wil zo graag kunnen stoppen met die ziekenhuisbezoekjes voor vocht!

10 maanden geleden

Stiefmoeder van mijn partner. nog geen minuut na de bekendmaking van onze zwangerschap wilde ze de buren al appen en haar collega’s van het werk. Ik had zelf nog niet eens iets tegen mijn familie verteld…

10 maanden geleden

Ik wil gewoon kunnen slapen!

10 maanden geleden

Reactie op EstherB17

Ik ben inmiddels ook echt een wandelende zombie 😩

10 maanden geleden

Reactie op EstherB17

Oh die voel ik! 🤣 Heb toevallig een paar 'goede' nachten gehad maar vannacht was het ook weer bal..😜

10 maanden geleden

Reactie op EstherB17

Ik wil juist wat meer energie, ik kan alleeeeen maar slapen 😴😮‍💨

10 maanden geleden

Reactie op Wendyyyyyy

Ja, ik ook!! Nu bijna 15 weken zwanger... waar blijft mijn energie... Voel me af en toe schuldig tegenover mijn kleuter...

10 maanden geleden

Ik wil van die rot oorontstekingen af! Het doet zoooooveel pijn!!🤬

10 maanden geleden

Ik ben zooooooo moe (en nu 16.5 week zwanger)

10 maanden geleden

Reactie op Mama784

Ja, ik ook!! Nu bijna 15 weken zwanger... waar blijft mijn energie... Voel ...
Ja dat heb ik ook! Gelukkig lijkt ze er geen last van te hebben, maar vind zo vervelend te moeten zeggen “nee dat gaat nu niet, mama is moe” 😢

10 maanden geleden

Nesteldrang icm vermoeidheid/bandenpijn en misselijkheid is zo vervelend. Ik wil zoveel doen maar niets lukt of niet voor lang genoeg om het af te krijgen. 😪

10 maanden geleden

Reactie op Wendyyyyyy

Hahaha ik ben ook alleen maar moe, maar lig midden in de nacht wakker en kom met geen mogelijkheid in slaap.

10 maanden geleden

10 uur geslapen vannacht en nog moe wakker worden, ben die moeheid zatttttt

9 maanden geleden

Onze eerste is al weken om 05:30 klaarwakker 😵‍💫