2687 Reacties

9 maanden geleden

Reactie op Jeanine93

Onze eerste is al weken om 05:30 klaarwakker 😵‍💫
Zullen we ze bij elkaar zetten? Kunnen wij nog verder slapen 😅

9 maanden geleden

Reactie op LMR

Zullen we ze bij elkaar zetten? Kunnen wij nog verder slapen 😅
Lijkt me een top plan. Wat een verschrikking is dit zeg 😂 Vermoeid door zwangerschap is al een ding, maar daar bovenop geleefd worden door een dreumes is echt next level.

9 maanden geleden

Na vanaf week 5 al misselijk te zijn geweest, na 13 weken eindelijk een wat fijner gevoel, meer energie/zin in eten. Echter vandaag 15 weken, weer dikke ellende. Misselijk, moe, janken, koppijn.. Pfff wil me zo graag gewoon beter voelen.

9 maanden geleden

Al 7 kilo zwaarder. Ik ben nu 17 weken. Ik ben zó hongerig. What to doo😭

9 maanden geleden

Donderdagochtend voor het laatst gepoept, ik weet inmiddels niet meer wat ik moet doen. Macrogol, water drinken, goed eten, bewegen, yakult, gedroogde pruimen, lepeltje olijfolie... alles doe ik, maar het gaat er niet uit. Ik heb inmiddels overloop en zit nu flink beroerd in de trein naar m'n werk.

9 maanden geleden

Reactie op MirMiems

Donderdagochtend voor het laatst gepoept, ik weet inmiddels niet meer wat i ...
Een kopje koffie. Ik heb precies hetzelfde en ben niet echt een koffie drinker maar 1 kopje in de paar dagen doet hier wonderen voor me ontlasting!

9 maanden geleden

Reactie op MirMiems

Roosvice pruimen, elke dag een glas en 2 groene kiwi's. Maar als het zo aanhoudt misschien een kleine klysma als dat mag? Is even vervelend, maar als dan de 'stop' er uit is kun je meestal wel weer gaan

9 maanden geleden

Reactie op MirMiems

Neem je elke dag een zakje macrogol op lege maag? Bij mij werkt dat het beste, het duurde wel een aantal dagen voor het eenmaal liep maar nu ik dit doe, werkt het.

9 maanden geleden

Ja ik neem Macrogol, eet gedroogde pruimen, lepeltjes olijfolie, water drinken en ook koffie. Ik krijg het er met geen mogelijkheid uit en zit gewoon te schreeuwen op de wc. Vanmiddag naar de verloskundige, een klysma zou ik zo graag willen nu

9 maanden geleden

Reactie op MirMiems

Ja ik neem Macrogol, eet gedroogde pruimen, lepeltjes olijfolie, water drin ...
Een kleine klysma kan je halen bij de drogist en kan je veilig voor een keer gebruiken. Als dat niet werkt moet je een hoge klysma halen bij de huisarts. Heb er al verschillende moeten zetten deze zwangerschap 😓 Succes!

9 maanden geleden

Ik val gisteren gewoon in slaap aan het tafeltje van de snackbar in centerparcs terwijl mijn partner met de kids zwemmen is. Ik ben zo klaar met die vermoeidheid!!!!

9 maanden geleden

Reactie op —M.M

Ik wil van die rot oorontstekingen af! Het doet zoooooveel pijn!!🤬
Ik heb ook verstopte oor door verkoudheid wat maar niet klaren, zo irritant! Doet pijn ook. Is het bij jou weg inmiddels? Iets tegen gekregen?

9 maanden geleden

Reactie op hz!

Ik heb ook verstopte oor door verkoudheid wat maar niet klaren, zo irritant ...
Nee nog niet weg, is nu een dubbele. Heb nu 2 soorten oordruppels en een antibioticakuur.

9 maanden geleden

Pijn bij mijn ene kant van vagina zo raar en vervelend, mn schaamlip is aan ene kant ook groter deze zwangerschap 🤰🏼 ikvind het zo gek heb ook uberhoud nooit iemand gehoord er over of maar het is echt vreemd ga er sws ook even na vragen donderdag dan weer controle

9 maanden geleden

Reactie op EsmeeSL

Een kleine klysma kan je halen bij de drogist en kan je veilig voor een kee ...
Ik heb nu twee keer Microlax gebruikt, zonder effect... Morgen de huisarts bellen als er vannacht nog niks gebeurt

9 maanden geleden

Reactie op MirMiems

Ik heb nu twee keer Microlax gebruikt, zonder effect... Morgen de huisarts ...
Vervelend zeg. Wat zei de verloskundige erover? Heb je ook lactulose geprobeerd? Dat mag je ook tijdens de zwangerschap.. wil niet zeggen dat het helpt maar misschien kun je dat nog proberen als laatste middel. Anders idd dokter bellen!!

9 maanden geleden

Reactie op MirMiems

Ik heb nu twee keer Microlax gebruikt, zonder effect... Morgen de huisarts ...
Ah nee, dat is wel vervelend! Bij mij werkte het deze zwangerschap ook niet zo goed als in de vorige. Heb laatst een hoge clysma gehad en daarmee lukte het gelukkig wel. Heb vanmiddag ook eindelijk na een week weer ontlasting gehad 😅

9 maanden geleden

Reactie op Mamvanbijna3

Vervelend zeg. Wat zei de verloskundige erover? Heb je ook lactulose geprob ...
Heb nu contact met de hap, want het moet er echt uit. Ze bellen me zo terug, m'n vk adviseerde ook om de hap in te schakelen

9 maanden geleden

Reactie op EsmeeSL

Ah nee, dat is wel vervelend! Bij mij werkte het deze zwangerschap ook nie ...
Pfff jij dus ook flink last van gehad. Gelukkig is het nu bij je op gang!

9 maanden geleden

Reactie op MirMiems

Pfff jij dus ook flink last van gehad. Gelukkig is het nu bij je op gang!
Combi ook van medicatie met bijwerking obstipatie, sondevoeding en niks eten. Gelukkig nu van de sonde af en lukt eten wel weer dus komt de rest ook weer op gang. Maar het is echt nog kei en kei hard, dat is dan wel nog jammer. Wat zegt de hap? Mag je een klysma gaan halen?