2687 Reacties
9 maanden geleden
Reactie op EsmeeSL
Combi ook van medicatie met bijwerking obstipatie, sondevoeding en niks ete ...
Heb zetpillen gekregen,maar best huiverig voor de ervaringen die mensen daarmee hebben. Ik heb ze nog niet gebruikt, denk later vandaag als het echt niet op gang komt. Ik laat nu wel weer sinds dagen wat scheetjes dus er gebeurt wel wat (sorry voor de info hahaha). Ik heb ook niet goed gegeten tot nu toe in m'n zwangerschap dus begrijp waar het vandaan komt. Maar sondevoeding is natuurlijk heel andere koek, want dat is nog heftiger... sterkte! Zal aan je denken op de wc 🤣
9 maanden geleden
Reactie op EsmeeSL
Ik heb me vandaag een terugval in misselijkheid, niet normaal…. Vanmiddag o ...
Ach nee, ik voel je. Lekker rustig aan doen en hoe klote t ook is, ooit gaat t weer beter al heb je er nu weinig aan en moet je er voor nu doorheen. Ik heb afgelopen week ook 2 a 3 mindere dagen gehad (kom zondag bijna niks door misselijkheid en maandag en dinsdag ook hele dag gevochten er tegen) en mu gaat t weer wat beter. Hou vol❤️
9 maanden geleden
Reactie op EsmeeSL
Ik heb me vandaag een terugval in misselijkheid, niet normaal…. Vanmiddag o ...
Precies dat heb ik ook nu! Bijna 18 weken nu maar jeetje heel het weekend over moeten geven en zo slap en moe en beroerd voelen😩
Hoop dat het snel wat beter gaat, succes ermee ook🍀
9 maanden geleden
Al drie dagen ontzettende hoofdpijn en nog altijd zoo moe. Deze stekende hoofdpijn heb ik nog nooit gehad en als ik te snel opsta wordt ik ligt in mn hoofd. Vandaag 16 weken dus hoopte weer wat energieker te zijn.. ik vind het gewoon even niet zo leuk…
9 maanden geleden
Hebben jullie ook zo’n last van warmte in de nachten? Ik word echt rond 3-4 wakker van hoe warm ik het heb 🥵 , terwijl de verwarming in onze kamer nooit aanstaat + ik slaap in een katoenen tshirt😅. Zei tegen mijn echtgenoot dat hij van de week de ventilator weer in de kamer mag zetten hoor
9 maanden geleden
Elke naam die ik mijn vriend voorstel, keurt hij af. De enige naam die hij mooi vond was Skye voor een meisje. Nu verwachten wij een jongetje en ondanks dat hij nu wel gewend raakt aan dat bericht blijft hij op elke naam nee zeggen. Of associeert hij de naam met iemand die hij kent van tv of vroeger. Zelf vind ik dit behoorlijk irritant worden.
9 maanden geleden
Zul je altijd zien.. Ik zeg vanmiddag tegen m’n vriend: ga jij lekker met je vrienden mee de stad in om wat te drinken..
Zit ik net met mn kopje thee, spannend boek en wat lekkers op de bank, helemaal geïnstalleerd en klaar voor een rustige avond.
Heeft onze dochter ineens koorts en wil niet in dr eigen bedje slapen, slaapt alleen in mijn armen of naast mij in ons bed. Dus lig ik nu in bed.
Ik stel nog eens wat voor zeg😂