2687 Reacties
9 maanden geleden
Met mijn zwangerschapsbrein kennelijk de dop van de olie van de auto er niet goed opgedraaid.
Dag meneer van de ANWB normaal vergeet ik nooit wat, maar….
9 maanden geleden
Dingen aan mijn partner vragen en totaal het tegenovergestelde of totaal niks doen. Heb het hard op uitgesproken zit er straks niet op te wacht om voor hem en een kind te zorgen waar het wel op begint te lijken...
Deze afbeelding is i.v.m. copyright verwijderd.
Plaats alleen zelfgemaakte afbeeldingen en content.
9 maanden geleden
Reactie op EsmeeSL
Weer helemaal niet goed worden onder de douche, meestal herpak ik mezelf we ...
Ik heb een klein krukje die ik mee neem onder de douche voor dit soort momenten! Gewoon een simpel plastic opstapje van de action.
9 maanden geleden
De opa en oma van mijn partner vroegen of we bij de kinderopvang hadden gekeken. Ik zei ja en ons kindje gaat daar 1x per week naartoe. Hun reactie was letterlijk: wij hebben hem liever hier.
Ik stond perplex aangezien ze daar niet over beslissen. Zijn oma wil graag oppassen maar zij zijn op leeftijd en staan er iedere keer anders in. Dan weer 1x in de zoveel weken, dan tot maximaal 7 maanden, omdat hij anders te veel gaat ondernemen en hij voor hun te druk wordt. Kortom we kunnen er niet op rekenen. Natuurlijk mogen ze wel voor een paar uurtjes oppassen als we bijvoorbeeld eventjes weg moeten, maar niet voor vast als we gaan werken.
9 maanden geleden
In de winkel radler 0.0 willen pakken en dan ineens alcoholarm 2.0% zien staan ipv dus de 0.0. In paniek de winkel uit snelwandelen en de spoednummer van de verloskundige bellen. Ik was namelijk helemaal in de veronderstelling dat ik de afgelopen 2 weken 2.0% radler heb gedronken en dat mijn baby nu fas had. Vk was heel lief, wist het ook niet, paniek staat erger toe. Ik trek mijn zoontje het huis binnen met de kinderwagen en al bellend trek ik de koelkast open. Wat staat daar. Ja jullie raden het al. Radler 0.0%. 🫣. Voor niks paniek, voor niks spoednummer gebeld. Oh ik schaamde me kapot. 🫠. De lege papiertjes waar de flesjes inzaten zaten nog in de papierbak, stond ook radler 0.0% op. Ben wel even genezen van die craving. 😂
9 maanden geleden
Vorige week donderdag naar de huisarts geweest omdat er sprake was van geel/bijna groene afscheiding , was achteraf gezien maar 1 malig
Kweekje afgenomen, huisarts dacht niks ergs te zien maar toch even opsturen
Gisteren gebeld geen uitslag
Vandaag ook niks gehoord
Zit me wel op te fokken want als er sprake is van een infectie zijn we verder van huis en we zijn nu onderhand een week verder
Zou me niks verbazen of ze het weer kwijt zijn geraakt😤
9 maanden geleden
Ik kan mij echt irriteren aan mensen die over een baby zeggen: hij/zij doet het goed.
Een baby “doet” helemaal niets. Het gaat goed.
Of mensen die zeggen “wij” zijn zwanger. Euhh nee, er is maar 1 iemand wiens lichaam dit moet ondergaan en tot buiten proportionele verhoudingen wordt uitgerekt.
Of mensen die door kinderen/zwangerschap overal een slaatje uit proberen te slaan. Precies uitrekenen hoeveel uur minder te werken voor de optimale toeslag, expres midden op de werkdag onderzoeken plannen terwijl je maar parttime werkt, of verwachten dat je gratis een extra stoel in het vliegtuig krijgt die over is want je vind dat je er meer recht op hebt dan een ander omdat je een kind hebt.