13 Reacties

2 jaar geleden

First: wat een rotopmerking zeg 😅😅 Ik had zelf al snel last van jeans en alles wat rond mn buik spande (ben nu 17 weken). Draag een zwangerschapspanty en vaak jurkjes of rokjes die wat langer zijn. Heb je liever een broek, dan raad ik een bezoek aan ONLY aan! Daar heb je heerlijke, comfy broeken in allerlei kleuren die er juist netjes uitzien (heb maat M aan op de foto). En ik volg voor inspo 😁

2 jaar geleden

En als extra advies: draag gewoon wat jij fijn vindt & je fijn in voelt en laat zulke gekkies lekker praten 🤍

2 jaar geleden

Via Vinted koop ik mn zwangerschap broeken. Verder draag ik wat langere shirtjes, hoodies en onder mn shirtjes een hempje. Ik draag zelde tot nooit jurkjes. Een legging of een sportlegging rekt ook lekker mee met mijn groeiende buik haha Tegelijkertijd volg ik ook voor wat meer stijl tips 😁

2 jaar geleden

Ik heb een tas met zwangerschapskleding van een vriendin te leen, super handig. M’n eigen broeken gaan sinds deze week echt niet meer, al m’n truien wel want die droeg ik altijd al oversized. Verder net een jurkje uit een normale collectie aangeschaft die lekker meerekt: https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.1213128001.html?utm_source=transactional&utm_medium=email&utm_id=65f861b080bf865811e1a10cDelivered&utm_campaign=delivery_success_PLPOC_pi_NLE2700X007212&utm_content=pd_image&utm_term=any Draag vooral waar jij je fijn in voelt! En plet niet je baby zoals ik deed omdat je dan je oude kleren kan blijven dragen haha. Gun jezelf en je kind wat comfort 😛

2 jaar geleden

Lekker dragen wat je zelf comfortabel vindt. Ik heb zelf ook heel lang in een losse trui en stretchbroek gelopen. De rib broeken van de costes zijn erg fijn voor een beginnend buikje. Nu draag ik ook wat vaker zwangerschapsbroeken met een strak T-shirt en een vest of blouse erop. Ik verheug me wel op het mooie weer. Dan kan ik lekker jurkjes en rokjes aan. Maar wat een rot opmerking heb jij gekregen!!! Die persoon zou van mij denk ik een hele vervelende opmerking terug gekregen hebben. Zo'n opmerking is echt nooit nodig. Ik hoop voor jou dat je die persoon niet vaak hoeft te zien.

2 jaar geleden

Ik draag al sinds de 11e week zwangerschap broeken omdat alles toen zo ontzettend knelde dat het pijn deed. Ik heb spijkerbroeken van Only Maternity en Prenatal. Flared broeken vind ik toch echt het fijnst en die heb ik ook van deze 2 merken. Ik heb wat toffe oversized truien gekocht bij hipvoordeheb want verder wordt ik niet echt vrolijk van zwangerschapkleding.

2 jaar geleden

Ik heb ff een hele goede tip vind ik zelf 😏 Ik vind al die zwangerschapstops stom maar de gewone tops zijn te kort om over mn buik heen te kunnen. Oplossing: mannen t-shirts! Heb een paar basic mannenshirts van Zeeman gekocht en die zijn lekker lang en heel goedkoop!

2 jaar geleden

Ik heb vaak leggings aan met een strak shirtje en oversized blouse of blazer. Verder veel a-lijn jurkjes of los vallende jurkjes. Dit zijn dingen die ik normaliter ook draag dus ik koop nooit snel echt zwangerschapskleding. Vorige zwangerschap helemaal geen speciale zwangerschapskleding gekocht.

2 jaar geleden

Ik draag veel jurkjes en ook van die basic strakke zwarte jurkjes met een leuke blazer erover! Heb qua broeken 2 flairedpants van noppies die ik echt fijn vindt en verder gewoon sport leggings🤣

2 jaar geleden

Reactie op Romyyyyyyy

Ik draag veel jurkjes en ook van die basic strakke zwarte jurkjes met een l ...
Zeeman heeft trouwens leuke jurkjes en goedkoop! Dus voel me dan ook minder schuldig als ik ze na de zwangerschap weg doe😂 en o ja ik zweeeeer echt bij de biker short van noppies, die zit en heel lekker onder jurkjes en maakt je buik echt mooi rond vind ik☺️.

2 jaar geleden

Ik heb een aantal basics gekocht en combineer dat met mijn 'gewone' kleding. Maar mijn buik is wel al echt goed zichtbaar. Meestal zoiets met blousje/blazer of soms met een jurkje/rokje

2 jaar geleden

Vooral aandoen waar je je prettig in voelt! Ik draag altijd al graag lange jurken die wat losser zitten, dus daar past de buik goed in. Maar op koudere dagen als vandaag heb ik 2 zwangerschaps leggingen gekocht bij de H&M en daar doe ik lekker een oversized trui of shirt op aan.

2 jaar geleden

Wat een stomme reactie trouwens. Qua boven kleding past alles nog, alleen broeken niet! Ik heb nu 2 flared broeken van noppies (rib stof) die ik echt heerlijk vind zitten, en ik moet zeggen sinds ik eraan heb toegegeven en deze broeken draag is het ook ineens BAM! Daar is die buik. Vandaag 17 weken! Ik denk dat we allemaal heel trots mogen zijn op onze buik en m vooral lekker showen als je dat zelf wil