112 Reacties

9 dagen geleden

Zoon van 8 weken, maat 68. Was bij de geboorte ook al lang, maar groeit nog steeds als kool.

9 dagen geleden

10 weken dochter. Tussen de 56 en 62… hangt beetje van merk af. Mijn moeder hartje kan het niet aan om van die maat 50-56 af te gaan 😭ze wordt te snel groot 😅🥺

9 dagen geleden

Mijn buffeltje is 10 weken en draagt 62-68

9 dagen geleden

9 weken, sommige dingen van 50 past ze nog, andere dingen nu toch echt 56 :)

9 dagen geleden

Hier een lang jongetje van 10 weken. Zitten al in maat 68 🤭

9 dagen geleden

Reactie op ND93

Ons zoontje was al een reus bij de geboorte. Maar ik lees hier kindjes van ...
Zaterdag 10 weken, is nu 58 cm en zit soms nog in maatje 50 En aan de ruime kant 🥲😂, geboren met 53 cm & 3860 gram ondertussen 58,5 cm & 5880 gram 😂🙈. Is geboren en had meteen van sokken maatje 3-6 maanden nodig grote voetjes 😝 en grote handjes maar de rest valt vrij wel mee z’n benen zijn lang en boven lijfje kort heeft zelfs in t begin 44 aangehad 😂🤷🏼‍♀️ en nee m’n kind krijgt geen te kleine kleren aan hahahah

9 dagen geleden

Reactie op ND93

Hier een jongetje van 3 maanden die net in maatje 56 zit. Lengte weet ik niet goed, ik geloof rond de 47cm. Gewicht was 2274 gram, kleintje dus!

9 dagen geleden

Zaterdag 10 weken, maatje 56 en heeeel soms 50 nog (vooral rompertjes ) boxpakjes van Hugo bos 3/6 maanden door grote voetjes normale boxpakjes ook nog maatje 50/56 hebben soms 62 aan maar verzuipt hij in 🤷🏼‍♀️🙈 ps ondertussen 58,5 cm & 5880 gram bij geboorte 53 cm 3860 gram.

9 dagen geleden

Mijn zoontje van 10 weken draagt nu maat 56.

9 dagen geleden

Mijn dochtertje is komende vrijdag 11 weken en draagt maat 62. Vooral vanwege de lange benen😅

9 dagen geleden

11 weken en net over naar maat 56 🥹🥹

9 dagen geleden

Reactie op ND93

Haha hier echt een mini bij de geboorte, lengte niet gemeten, maar gewicht was 2850 gram! Dus heel lang kunnen genieten van maat 50😂

8 dagen geleden

Dochter 13 weken zit nu net in 56, sommige kleding nog 50

8 dagen geleden

Reactie op ND93

48 cm en 2686 gram Z'n broer zelfde lengte bij geboorte en woog 2622 gram. Hij is nu 2 jaar en net maat 86 haha. Ook klein dus. Maar ze groeien beiden verder goed via hun eigen lijntje in de curve

8 dagen geleden

Een jongentje van 10 weken en ik wissel af tussen 62/68.

8 dagen geleden

Meisje van elf weken, meeste dingen inmiddels maat 56. Sommige truitjes nog maat 50.

8 dagen geleden

Dochter van 7 week. Ondertussen maat 56🥹🥰

8 dagen geleden

Meneer is al 20 weekjes en draagt nu maat 62! Twee maandjes te vroeg geboren en zit super op z’n eigen groeicurve 😊

8 dagen geleden

9 weken maat 62 past soms nog net, maar dikke buik piept onder het shirt door🫣 dus toch vaak maat 68

8 dagen geleden

Meneertje van bijna 9 weken in maatje 62. Sommige dingen nog net beetje groot maar 56 echt te klein en teveel gedoe met aantrekken. Hij is nu 60 cm en ong 5,5 kg.