16 Reacties
gisteren
Je kan het weggeven aan andere ouders die minder te besteden hebben. Je zou ook een kraampje kunnen huren om kleding te verkopen op een markt of kledingbeurs. Je kan als je handig bent de leukste of waardevolste kleertjes uitzoeken en daar een knuffel van maken( als je handig bent). Meer ideeën heb ik verder niet! Succes!
gisteren
Je kunt ze in batches verkopen op Vinted, bijv. Jongenskleren maat 56 en dan gewoon alle kleren in die maat in 1 x op de foto zetten en voor een batch prijs verkopen. Of ze doneren aan de kringloopwinkel.
gisteren
Weggeven aan iemand waarvan je weet dat diegene zwanger is? Of de kids net iets jonger heeft. Of anders naar de kledingbank, soort voedselbank maar dan voor kleding. En bij ons in de buurt heb je 'krijg de kleertjes' dan ruil je kleding eigenlijk, kan niet met bakken tegelijk maar je kan prima kleding maat 62 inleveren en voor maat 116 uitzoeken bijvoorbeeld
gisteren
Hier is een tweedehands kinderkledingwinkel waar je het aan kunt geven. Je krijgt dan 40% van de opbrengst terug
gisteren
Ik geef het aan een collega die via het rode kruis in vluchtelingenkampen werkt. Zeker in de winter konden ze jassen etc gebruiken.
gisteren
Mocht je de meisjes kleding wel op vinted zetten, dan ben ik heel nieuwsgierig! Over 4 weken uitgerekend van een meisje.
Ik heb hier de jongenskleding wel verkocht per stuk op vinted. Wel alles 1 euro met bundelkorting van 50% 🙊 daardoor kocht men ook 20 items tegelijkertijd! Dus was er snel doorheen ☺️ (wel in mn verlof kunnen doen. Haha)
gisteren
Reactie op Hannekelalala
Hier is een tweedehands kinderkledingwinkel waar je het aan kunt geven. Je ...
Ik doe dit met de mooie kleding of geef door aan vrienden. Heb zelf ook heel veel via-via gekregen! Overige dingetjes breng ik naar de kringloop. Hoewel ik nu wel nog het meeste op zolder bewaar, i.v.m. (hopelijk) een tweede.
gisteren
Reactie op Bellenblaas
Mocht je de meisjes kleding wel op vinted zetten, dan ben ik heel nieuwsgie ...
Ah ja ik heb prachtige meisjes kleding maar zij is wel een augustus meisje. Dus qua seizoen zullen we dan niet goed lopen ben ik bang. Misschien de kleinere dingen wel zolang t buiten nog fris is.