7 Reacties

5 dagen geleden

Geen ervaring, maar als je kindje zo vaak aan de oren zitten en ik denk *geur uit de mond, dan zou ik zeker een verwijzing KNO arts vragen. Keel, neus en oren zijn natuurlijk met elkaar verbonden. Misschien heeft het met de amandelen te maken?? Sterkte en beterschap!

5 dagen geleden

Het lijkt wel of ik ons verhaal met mijn dochtertje lees. Hier precies hetzelfde alleen dan vanaf september. Hier meerdere oorontstekingen iedere keer aan 1 van de 2 oren en ook meerdere keren een keelontsteking. Vanaf september hebben we haar basistemperatuur niet meer gehaald. De huisarts doet voorlopig niets. Het advies is alleen symptoom bestrijding maar dat kan toch ook niet goed zijn zo lang.... ik heb het cb om advies gevraagd en die gaf aan dat ik toch terug moet naar de huisarts en om een ab kuur moet vragen. Maar zo lang ik niet weet waarvoor die ab kuur is wil ik dat eigenlijk ook niet. Als er nog andere tips zijn houd ik me aanbevolen.... Stertke Dais089 en beterschap voor je kindje

5 dagen geleden

Ik kan je de podcast over ziekte kinderen van de vragendokter aanbevelen!

5 dagen geleden

Reactie op Lynn-f

Geen ervaring, maar als je kindje zo vaak aan de oren zitten en ik denk *ge ...
Of misschien zelfs kinderarts

5 dagen geleden

Ik zou voor de zekerheid een keer vragen of je naar een kinderarts kunt. Vooral omdat je ontstekingsgeur uit de mond omschrijft. Gaat jouw kindje ook vanaf die tijd misschien naar de opvang? Toen mijn dochter net naar de opvang ging had ze ook elke keer koorts. Ze pikte elk griepje op. Ook zij zit veel aan haar oren, maar ze doet dit ook als ze moe is. Dit kan dus ook nog een signaal zijn. Vermoeidheid van het niet lekker zijn.

5 dagen geleden

Zeker eisen dat je naar de KNO mag. Je hebt een soort beleid dat je een aantal keren langs moet zijn gekomen voor je een verwijzing krijgt. Bij ons werd ook steeds gezegd, dat onze dochter geen oorontsteking had. Wat bleek bij de operatie? De ontsteking was heel erg maar zat heel diep. Een ontsteking kan dus verstopt zitten. Volg echt je gevoel. Anders probeer de kno zelf te bellen voor een afspraak. Als de huisarts moeilijk blijft doen.

4 dagen geleden

Onze dochter van 16 maanden had de afgelopen week ook 39+ graden koorts. Ze zat veel aan haar oren dus zijn ook langs de HA geweest. Die durfde alleen niet in haar oren te kijken, omdat ze zo hard tegen stribbelde. Ook wimpelde hij ons soort af met het is vast een van de zoveel virussen. Hierom uit eindelijk doorverwezen naar de kinderarts in het zkh (na een aantal keer zeuren), waar ze gelijk alles checken. Oren zijn (gelukkig) schoon, maar wat bleek is dat ze een blaasontsteking heeft. Het is niet helemaal vergelijkbaar, maar wat ik ermee wil zeggen is vraag idd naar een doorverwijzing.. Je kindje zo zien met koorts en in jullie geval met regelmaat, dat is gewoon zielig. Hopelijk komen jullie er snel achter wat het is🙏🏼