1572 Reacties

2 jaar geleden

Hoii hoi, jaa dat is herkenbaar hahah, dat is alleen maar een goed teken, soms word ik zelfs misselijk of ik schrik, vooral snachts

2 jaar geleden

Hi! Heel herkenbaar, vooral als ze Rechts hard trappelt doet dat pijn. En snachts maakt ze me ook echt wakker!

2 jaar geleden

Hoii hoi, jaa dat is herkenbaar hahah, dat is alleen maar een goed teken, s ...
Ja haha klopt, dan word je er wakker van en moet ik weer eens plassen ook zo fijn😅

2 jaar geleden

Ja haha klopt, dan word je er wakker van en moet ik weer eens plassen ook z ...
Hahah yes precies dat

2 jaar geleden

Soms dan lijkt het of ze zichzelf omhoog duwt, dan komt mn buik ook helemaal omhoog in een bolling en krijg ik een harde buik omdat ze ineens zoveel ruimte inneemt 🤣

2 jaar geleden

Welke zwangerschapsvitamine slikken jullie?

2 jaar geleden

Welke zwangerschapsvitamine slikken jullie?
Vitakruid zit geen troep in.

2 jaar geleden

Mijn ferritine is te laag dus zeer wsl moet ik ferrofumeraat gaan gebruiken, nu weet ik dat daar wat maag darm problemen bij gebaat zijn vaak, mensen ervaring met gentle iron?(IJzer Bicglycinaat)ipv ferro?

2 jaar geleden

Reactie op Nathalie 0419

Mijn ferritine is te laag dus zeer wsl moet ik ferrofumeraat gaan gebruiken ...
Ik heb die van vitakruid gebruikt zowel m’n vorige als deze zwangerschap. Ik heb er zelf geen klachten bij ervaren en m’n ijzer is goed omhoog gegaan.

2 jaar geleden

Vandaag weer zn dag dat mn hartslag bij het minste of geringste omhoog gaat 🥴, meer dames hier last van?

2 jaar geleden

Reactie op Nathalie 0419

Vandaag weer zn dag dat mn hartslag bij het minste of geringste omhoog gaat ...
Zo herkenbaar!!!

2 jaar geleden

Reactie op Liesjeee123

Zo herkenbaar!!!
Voel jij je dan ook niet lekker en dat je echt even moet gaan liggen? Dan trekt het zo weg bij mij..

2 jaar geleden

Reactie op Nathalie 0419

Voel jij je dan ook niet lekker en dat je echt even moet gaan liggen? Dan ...
Irritant he… als ik de trap heb opgelopen moet ik eerst even bijkomen…

2 jaar geleden

Reactie op Liesjeee123

Irritant he… als ik de trap heb opgelopen moet ik eerst even bijkomen…
Ja de ene keer gaat dat super goed maar de andere keer ist echt bal. Merk ook dat de warmte het niet beter maakt.

2 jaar geleden

Gaan jullie de laatste weken zelf probiotica gebruiken?

2 jaar geleden

Hier toevallig vandaag over gelezen en wil wel graag wat meer gefermenteerde producten eten of een supplement slikken, maar weet niet wat een goed merk is. Iemand tips?

2 jaar geleden

Waar is dat precies goed voor?

2 jaar geleden

Heeft iemand misschien een lekker recept voor een smoothie Heb de combi spinazie banaan amandelmelk al vaak gehad dus ben op zoek naar wat anders 🙂‍↔️

2 jaar geleden

Reactie op Nathalie 0419

Waar is dat precies goed voor?
Voor een goede darmflora. Voor jezelf en de baby. Heeft allerlei positieve effecten. Schijnt zelfs bij te dragen aan minder kans op allergie en eczeem.

2 jaar geleden

Heeft iemand misschien een lekker recept voor een smoothie Heb de combi spi ...
Mango banaan yoghurt