1414 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op Boysmom🩵
O die harde buiken hè.. zouden ze dan echt niks doen? Heb er echt veel 😂 a ...
Ja oefenen van je baarmoeder, zolang ze geen pijn doen oid doen ze vrij weinig voor ontsluiting zeggen ze. Erg he haha, ik heb er ook veel last van(al vanaf 18 weken)
2 maanden geleden
Ik heb wel eens een gespannen buik, dat het heel strak voelt zeg maar. Maar hoe voelt een harde buik? Is dat ongemakkelijk, of? Soms twijfel ik of ik wel eens een 'echte' harde buik heb gehad. Ik voel de gespannenheid namelijk meer halverwege en aan de bovenkant van mijn buik dan onderin 😅
2 maanden geleden
Reactie op Cosiness
Ik heb wel eens een gespannen buik, dat het heel strak voelt zeg maar. Maar ...
Voor mij voelt het vaak onderin maar ook over de rest van de buik hoor. Het voelt ongemakkelijk doet geen pijn. Als je iets in je blaas hebt kan ook zo zijn dat je ineens heel nodig moet plassen en dat dat binnen een minuut afzwakt.. dan heb je ook een harde buik gehad
2 maanden geleden
Ik werd net echt een beetje naar, versnelde hartslag misselijk duizelig kortademig.. dacht misschien moet ik even iets eten, maar dat zit ook niet lekker in de maag.. herkent iemand dit? Ik lig nu languit op de bank voor de ventilator want pfoe!
Kan je dat krijgen van teveel doen?
2 maanden geleden
Reactie op Nathalie 0419
Ik werd net echt een beetje naar, versnelde hartslag misselijk duizelig kor ...
Kan van de warmte komen maar ook van bijvoorbeeld lage bloeddruk of laag hb. Ga even rustig zitten met een glas drinken en kijk even of het dan afzakt. Hopelijk voel je je snel beter.
2 maanden geleden
Reactie op Puck94x
Zijn jullie ook zo emotioneel? Sinds zondag kan ik echt om alles huilen.. � ...
Pff herkenbaar! Herken mezelf soms ook echt even niet.
2 maanden geleden
Reactie op Boysmom🩵
Ja had ik ook bij de kapper. Kreeg het toen ook opeens heet 🥵 niet te doen ...
Oeeef echt naar gevoel he!
2 maanden geleden
Hoe doen jullie het nog met ontharen down under? Ik heb normaal al best een haargroei(ook ver buiten liezen🥲), maar nu zwanger lijkt het nog harder te groeien. Ik kwam een week of 3 geleden op het punt dat ik het dus echt niet meer kan zien😂 en Ja zelfs met spiegel is het gekloot🥵.
2 maanden geleden
Reactie op Sabb1993
Merken jullie ook dat de baby meer slaapt? Soms is ze echt een uur helemaal ...
Ja dat herken ik wel. Maar soms is ze ineens ook heel druk om vervolgens weer stil te zijn
2 maanden geleden
Reactie op Nathalie 0419
Hoe doen jullie het nog met ontharen down under? Ik heb normaal al best een ...
Gedoe he. Belangrijk om huid even tijd te geven dat t zacht wordt. Dus ff warm douchen. En ik gebruik beetje conditioner bij de liezen zegmaar om het zacht te maken. Zodat je geen wondjes maakt
2 maanden geleden
Hoihoi! Vraagje voor de Mama's die geen borstvoeding gaan geven: hoe bewaren jullie de melkpoeder? Als in het hele pak. Ik wil degene van Hero gaan gebruiken maar deze komt in een kartonnen doos, in zakjes. Dit vind ik er een beetje onhandig uitzien om eerlijk te zijn. 🙈😅
2 maanden geleden
Reactie op lilliemarie
Hoihoi! Vraagje voor de Mama's die geen borstvoeding gaan geven: hoe beware ...
https://www.kruidvat.nl/kruidvat-babyvoeding-bewaarbox/p/3825648?gad_source=1&gbraid=0AAAAACnuMokcnVvO89i0GD8bN3FFlm54c&gclid=EAIaIQobChMIm5vy_6PghwMVBIKDBx2RsyiZEAQYAiABEgKfsvD_BwE
Wij hebben deze, heel handig!
2 maanden geleden
Reactie op janetoulouse
Gedoe he. Belangrijk om huid even tijd te geven dat t zacht wordt. Dus ff w ...
Thanks voor de tip!