1423 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Didiizzy

Ja ik! Althans ik slik al 2/3 jaar haar gummies van Veganboost en in mn zwa ...
Er was een mommy variant voor tijdens de zwangerschap? Had dit eerder moeten vragen🥲🥲🥲

2 maanden geleden

Reactie op C-24Baby

Oeh ben ik ook benieuwd naar! Ik gebruikte altijd skin, hair & nails va ...
Aaah die ken ik niet, is die goed? 👀

2 maanden geleden

Reactie op lilliemarie

Nee, niet aan gedacht eigenlijk. Zou dat helpen na de zwangerschap met haar ...
Yes🙈

2 maanden geleden

Reactie op —M.M

Heb je ze al regelmatig?
Om de 5 minuten ongeveer. Net de verloskundige gebeld en moet afwachten🙈

2 maanden geleden

Reactie op mamajanneke2

Om de 5 minuten ongeveer. Net de verloskundige gebeld en moet afwachten🙈
Spannend! Succes! :)

2 maanden geleden

Reactie op Janne1312

Spannend! Succes! :)
Thanks! Ben heel benieuwd of het doorzet of weer wegtrekt🙈🙈

2 maanden geleden

Reactie op MelRoy

Er was een mommy variant voor tijdens de zwangerschap? Had dit eerder moete ...
😂😭 Ja die is er al best lang. Ik had ze in mn vorige zwangerschap ook. Ze zijn nog lekker ook 😅

2 maanden geleden

K heb de hele dag al last van harde buiken alsof de baby word vacuüm gezogen ofzo. Af en toe een steekje onderin de buik zou dit een voorteken kunnen zijn ? Of hebben meer mensen hier last van ?

2 maanden geleden

Reactie op lilliemarie

Nee, niet aan gedacht eigenlijk. Zou dat helpen na de zwangerschap met haar ...
Ja ook voor depressie etc!

2 maanden geleden

Jongemamaworden & mamajanneke2. Hoe gaat het met jullie inmiddels?

2 maanden geleden

Reactie op MOMNITA

Ja ook voor depressie etc!
Over welke vitamines hebben we het dan? 😁

2 maanden geleden

Reactie op —M.M

Nog steeds aan het rommelen maar niet doorgezet helaas😕

2 maanden geleden

Reactie op —M.M

Hier de hele nacht op geweest met weeën, om 5u in slaap gevallen en 7u wakker geworden met weinig kramp meer. Ik verlies wel nog steeds heel veel slijm dus ik hoop dat het doorzet. Als het op 11 augustus geboren wordt zou echt zo bijzonder zijn, dit is de sterfdag van mijn zusje. Dus het word even spannend voor ons! Hoop dat het doorzet..

2 maanden geleden

Meer dames die dit herkennen? Ik ben gewend om 's ochtends te douchen. Aangezien ik 's nachts nu nog meer zweet, wil ik dit ook blijven doen. Voel me er beter bij. Maar halverwege en na het douchen/afdrogen/aankleden voelt het alsof ik een marathon heb gelopen 😅. Ik moet dan écht bijkomen. Soms heb ik het ook bij andere activiteiten of klusjes, moet tijdens het koken echt een paar keer gaan zitten om het vol te houden. Soms denk ik, hoe kan ik met zo'n slechte conditie ooit de bevalling in gaan? Zou dit dan echt bij de laatste loodjes horen?

2 maanden geleden

Reactie op Cosiness

Meer dames die dit herkennen? Ik ben gewend om 's ochtends te douchen. Aang ...
Dit hoort denk ik echt bij de laatste lootjes! Ik was ook zoooo moe en ben nu dinsdag bevallen en voel me veel energieker - los van dat ik soms merk dat ik iets langer staan en dergelijke echt voel aan m’n buik maar dat hoort bij het herstel. Dus moet nu natuurlijk echt rustig aan doen en voorzichtig met mezelf, maar minder die ‘uitputting’ die jij omschrijft.

2 maanden geleden

Reactie op Cosiness

Heb je dan al iets gegeten of ga je meteen onder de douche? Misschien zou dat nog een tip kunnen zijn om een banaan oid op je nachtkastje te leggen zodat je een klein beetje ‘energie’ hebt in je lichaam.

2 maanden geleden

Reactie op Cosiness

Ja is heel normaal.. ik kom net uit de douche... ik ben nog half naakt om het feit dat ik uitgeput ben😆.. Maar hoort er echt bij!

2 maanden geleden

Reactie op Cosiness

Denk ook laatste loodjes. Ik douche tegenwoordig op de douchekruk 😅

2 maanden geleden

Reactie op Cosiness

Klinkt ook wel beetje als lage bloeddruk dingetje....

2 maanden geleden

Even een vraagje. Gister over de hele dag heen best veel harde buiken. Vanacht tot 4/5 uur wakker gelegen ook harde buiken steken onderin m'n buik. Nu wakker weer harde buiken. Nu ben ik 40+1 week dusss lees je ook voorteken van bevalling maar ook heb je er meer dan 6 in een uur dat je moet bellen naaar je vk. Nu weet ik dus niet of ik moet bellen of gwn moet afwachten tot het eindelijk keer doorzet 🤣