1423 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op Floor1997
Even een vraagje. Gister over de hele dag heen best veel harde buiken. Vana ...
Doet het zeer? Persoonlijk bel ik niet eerder dan met stevige weeën maar dit is mijn 3e ook al dus weet wel wanneer het menens is. Als je zelf twijfelt kun je altijd ff horen, maar zolang je nog kan lopen en praten en lachen dan valt het nog mee haha
2 maanden geleden
Minder makkelijk plassen (hoeveelheid en druk), op sommige momenten van de dag licht krampig gevoel in onderbuik en heel soms een klein steekje. Zijn dit tekenen van een blaasontsteking of gewoon einde zwangerschap kwaaltjes? Bijna 40 weken zwanger.
2 maanden geleden
Meer dames die vlagen van benauwdheid hebben icm een hoge hartslag, ook als ze niets doen?
2 maanden geleden
Reactie op Nathalie 0419
Meer dames die vlagen van benauwdheid hebben icm een hoge hartslag, ook als ...
Ja heel erg, me hartslag komt ook niet meer onder de 120 in rust, ik heb hiervoor ook aan de ctg gelegen maar ze zeiden dat dit echt erbij kan horen bij de laatste weken.
2 maanden geleden
Reactie op —M.M
Jullie ook last van extreme vermoeidheid?
Als ik 5uurtjes op een dag wakke ...
Pff jeetje. Komt misschien ook door die hoge hartslag? Ik vind t trouwens best wel heftig..120 bpm..ik voekde me laatst heel akelig, dacht lage bkoeddruk dus ff opmeten. Maar bleek m'n hartslag dus 120...Maar is denk ik best vermoeiend, hoogzwanger EN hoge hartslag
2 maanden geleden
Reactie op —M.M
Jullie ook last van extreme vermoeidheid?
Als ik 5uurtjes op een dag wakke ...
Ja herkenbaar. Ik slaap ook heel veel op een dag en in de nacht. Ik geef me er maar aan over
2 maanden geleden
'Fijn' die herkenning dames, ook om te lezen dat douchen/aankleden voor meerdere als een marathon voelt. Als ik om mij heen kijk naar andere zwangeren lijkt het alsof zij nog zo fit zijn. Maar dat zie je er natuurlijk ook niet altijd aan af. Ik wil me gewoon graag nog topfit voelen, maar m'n gyn zegt ook dat dit echt bij de laatste weken van de zwangerschap hoort.
Die hoge hartslag (in rust) herken ik ook. Vooral als ik heb gegeten of moe ben naar mijn idee. Ik moet dan echt even afleiding zoeken, anders blijf ik er in hangen
2 maanden geleden
Reactie op Cosiness
'Fijn' die herkenning dames, ook om te lezen dat douchen/aankleden voor mee ...
Nou precies dat! Tijdens en na het eten en inderdaad bij vermoeidheid veel meer! Ik kan dan ook echt niet stil staan in bijv de rij bij de kassa want dan gaat mn hart echt tekeer waarbij ik het gevoel heb dat ik bijna out ga..😜
2 maanden geleden
Reactie op MOMNITA
In combi met die benauwdheid en rusteloze benen zou ik echt zeggen...ijzer ...
Ja dat heb ik ook.. alleen ferrofumeraat zit ik gelijk dusdanig verstopt binnen 1 tablet dat ik van het persen vaginale bloeding krijg. Ik gebruik al weken gentle iron, en sinds een week of 2 floradix om de dag erbij. Ga het nu maar elke dag nemen
2 maanden geleden
Wat is de fijnste voedingsbh? Ook evt met ruimte voor handsfree kolven.
2 maanden geleden
Reactie op OzzAk
Net wakker geworden om te plassen en ik zie lichtroze bij het afvegen. Ben ...
Volgens mij betekend dat dat je lichaam zich klaar maakt voor bevalling. Alles is beter doorbloed ook. Pas als je echt bloed verliest (maandverband) is het zorgelijk geloof ik.