1423 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Floor1997

Even een vraagje. Gister over de hele dag heen best veel harde buiken. Vana ...
Doet het zeer? Persoonlijk bel ik niet eerder dan met stevige weeën maar dit is mijn 3e ook al dus weet wel wanneer het menens is. Als je zelf twijfelt kun je altijd ff horen, maar zolang je nog kan lopen en praten en lachen dan valt het nog mee haha

2 maanden geleden

Reactie op MOMNITA

Doet het zeer? Persoonlijk bel ik niet eerder dan met stevige weeën maar di ...
Ja af en toe doet het zeer maar idd niet zo erg dat ik niet kan lopen praten etc. Denk dus gwn even afwachten en hopen dat het doorzet 😅

2 maanden geleden

Reactie op Floor1997

Ja af en toe doet het zeer maar idd niet zo erg dat ik niet kan lopen prate ...
Ja zet hem op!!

2 maanden geleden

Minder makkelijk plassen (hoeveelheid en druk), op sommige momenten van de dag licht krampig gevoel in onderbuik en heel soms een klein steekje. Zijn dit tekenen van een blaasontsteking of gewoon einde zwangerschap kwaaltjes? Bijna 40 weken zwanger.

2 maanden geleden

Reactie op Cosiness

Meer dames die dit herkennen? Ik ben gewend om 's ochtends te douchen. Aang ...
Jaa dat heb ik ook hoor. Echt kapot gaan en dan duurt het echt even voordat ik mijn kleding aanheb. Moet echt een kwartier hiervoor op bed zitten om bij te komen hoor😮‍💨

2 maanden geleden

Reactie op Yassieyasss

Minder makkelijk plassen (hoeveelheid en druk), op sommige momenten van de ...
Ik zou toch even laten checken op blaasontsteking, klinkt wel alsof het dat kan zijn!

2 maanden geleden

Meer dames die vlagen van benauwdheid hebben icm een hoge hartslag, ook als ze niets doen?

2 maanden geleden

Reactie op Nathalie 0419

Meer dames die vlagen van benauwdheid hebben icm een hoge hartslag, ook als ...
Ja heel erg, me hartslag komt ook niet meer onder de 120 in rust, ik heb hiervoor ook aan de ctg gelegen maar ze zeiden dat dit echt erbij kan horen bij de laatste weken.

2 maanden geleden

Jullie ook last van extreme vermoeidheid? Als ik 5uurtjes op een dag wakker ben is het veel en ben ik alsnog moe. 😴

2 maanden geleden

Reactie op —M.M

Jullie ook last van extreme vermoeidheid? Als ik 5uurtjes op een dag wakke ...
Pff jeetje. Komt misschien ook door die hoge hartslag? Ik vind t trouwens best wel heftig..120 bpm..ik voekde me laatst heel akelig, dacht lage bkoeddruk dus ff opmeten. Maar bleek m'n hartslag dus 120...Maar is denk ik best vermoeiend, hoogzwanger EN hoge hartslag

2 maanden geleden

Reactie op Nathalie 0419

Meer dames die vlagen van benauwdheid hebben icm een hoge hartslag, ook als ...
Ja heb ik ook! Kan me echt overvallen..

2 maanden geleden

Reactie op —M.M

Jullie ook last van extreme vermoeidheid? Als ik 5uurtjes op een dag wakke ...
Ja herkenbaar. Ik slaap ook heel veel op een dag en in de nacht. Ik geef me er maar aan over

2 maanden geleden

'Fijn' die herkenning dames, ook om te lezen dat douchen/aankleden voor meerdere als een marathon voelt. Als ik om mij heen kijk naar andere zwangeren lijkt het alsof zij nog zo fit zijn. Maar dat zie je er natuurlijk ook niet altijd aan af. Ik wil me gewoon graag nog topfit voelen, maar m'n gyn zegt ook dat dit echt bij de laatste weken van de zwangerschap hoort. Die hoge hartslag (in rust) herken ik ook. Vooral als ik heb gegeten of moe ben naar mijn idee. Ik moet dan echt even afleiding zoeken, anders blijf ik er in hangen

2 maanden geleden

Reactie op Cosiness

'Fijn' die herkenning dames, ook om te lezen dat douchen/aankleden voor mee ...
Nou precies dat! Tijdens en na het eten en inderdaad bij vermoeidheid veel meer! Ik kan dan ook echt niet stil staan in bijv de rij bij de kassa want dan gaat mn hart echt tekeer waarbij ik het gevoel heb dat ik bijna out ga..😜

2 maanden geleden

Reactie op Nathalie 0419

Nou precies dat! Tijdens en na het eten en inderdaad bij vermoeidheid veel ...
In combi met die benauwdheid en rusteloze benen zou ik echt zeggen...ijzer /ferritine tekort!

2 maanden geleden

Reactie op MOMNITA

In combi met die benauwdheid en rusteloze benen zou ik echt zeggen...ijzer ...
Ja dat heb ik ook.. alleen ferrofumeraat zit ik gelijk dusdanig verstopt binnen 1 tablet dat ik van het persen vaginale bloeding krijg. Ik gebruik al weken gentle iron, en sinds een week of 2 floradix om de dag erbij. Ga het nu maar elke dag nemen

2 maanden geleden

Wat is de fijnste voedingsbh? Ook evt met ruimte voor handsfree kolven.

2 maanden geleden

Net wakker geworden om te plassen en ik zie lichtroze bij het afvegen. Ben nu 40+4 moet ik me zorgen maken of is dit normaal op dit termijn? Iemand ervaring ?

2 maanden geleden

Reactie op OzzAk

Net wakker geworden om te plassen en ik zie lichtroze bij het afvegen. Ben ...
Volgens mij betekend dat dat je lichaam zich klaar maakt voor bevalling. Alles is beter doorbloed ook. Pas als je echt bloed verliest (maandverband) is het zorgelijk geloof ik.

2 maanden geleden

Spugen jullie kleintjes ook zoveel? Hij is nu 3 dagen oud.