1423 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Nathalie 0419

Volgens mij betekend dat dat je lichaam zich klaar maakt voor bevalling. Al ...
Ja dacht ik ook, maar toch schrikken om bloed te zien na nooit tijdens de zwangerschap gehad te hebben. Net weer geplast en nu was het wel iets meer en buikkrampen die komen en gaan. Ik denk dat ik zo de verloskundige even bel om te vragen

2 maanden geleden

Dit is denk ik zo super persoonlijk dat je beter even wat bh鈥檚 kunt uitproberen. Ik vind de niet voorgevormde van de Hunkem枚ller heel fijn, zijn lekker zacht. Of er een draadloze kolf bij past weet ik nog niet, nog niet geprobeerd

2 maanden geleden

Reactie op Jeanine93

Dit is denk ik zo super persoonlijk dat je beter even wat bh鈥檚 kunt uitprob ...
Ja, alleen er is zoveel aanbod dat uitproberen ook een bestel en testproces kan worden van een volle maand haha, dus ik dacht even hier peilen.

2 maanden geleden

Reactie op wendiependie

Ja, alleen er is zoveel aanbod dat uitproberen ook een bestel en testproces ...
Ik ben heel tevreden over de beugelloze van H&M (nu 15% korting). Denk alleen niet geschikt voor handsfree kolven. Maar ze zitten heerlijk!

2 maanden geleden

Reactie op C-24Baby

Ik ben heel tevreden over de beugelloze van H&M (nu 15% korting). Denk ...
Goed dat je t vraagt haha er is nu 15% korting op alles bij H&M dus ik koop er even twee bij!

2 maanden geleden

Reactie op C-24Baby

Goed dat je t vraagt haha er is nu 15% korting op alles bij H&M dus ik ...
Oh dat had ik al gezegd, ik blame zwangerschapsbrein 馃檲

2 maanden geleden

Reactie op C-24Baby

Goed dat je t vraagt haha er is nu 15% korting op alles bij H&M dus ik ...
Oehh...zo ff shoppen 馃槏

2 maanden geleden

Reactie op wendiependie

Wat is de fijnste voedingsbh? Ook evt met ruimte voor handsfree kolven.
Ik heb van Prenatal maar zijn minder mooi qua vorm en van noppies. Die laatste is heerlijk zacht en mooi. Ik heb geen beugels (wordt afgeraden bij borstvoeding geven). Merk wel dat alles te groot is van m鈥檔 vorige bevalling dus ik moet nieuw kopen maar wacht even tot borsten goed gevuld zijn en ik de maat beter kan meten. Want tja who cares hoe mn bh nu zit die laatste paar dagen zwanger/eerste paar dagen bevallen 馃槄馃槀

2 maanden geleden

Wie heeft de baby phone all ge茂nstalleerd? Voor of na de geboorte

2 maanden geleden

Reactie op Nathalie 0419

Wie heeft de baby phone all ge茂nstalleerd? Voor of na de geboorte
Wij gaan de babyfoon voor de nieuwe baby zometeen installeren馃. Lekker voor de geboorte dan kan ik hem meteen in zijn bedje zetten en beneden komen

2 maanden geleden

Reactie op MelRoy

Wij gaan de babyfoon voor de nieuwe baby zometeen installeren馃. Lekker voo ...
Ja ik vroeg me dus af of je dat vooraf doet馃槣 maar dan gaan wij dat ook doen!

2 maanden geleden

Zo net ineens een hele pijnlijke plek( Erger met drukken) op mn buik, net of er een zenuw ofzo gekneld zit.. herkenbaar?

2 maanden geleden

Reactie op Nathalie 0419

Zo net ineens een hele pijnlijke plek( Erger met drukken) op mn buik, net o ...
Kan het ook dat de baby daar gewoon heel hard drukt met een voet/hand/billen? Dat heb ik namelijk, voelt alsof er tegenaan gestompt wordt. Vaak op dezelfde plek en ook idd flink pijnlijk.

2 maanden geleden

Reactie op Janne1312

Kan het ook dat de baby daar gewoon heel hard drukt met een voet/hand/bille ...
Had niet het idee dat er geduwd werd, dat zie ik namelijk ook altijd.

2 maanden geleden

Reactie op wendiependie

Ik heb voedingsbh van Medela de Keep Cool. Heel erg prettig, gevoel dat je geen beha aan hebt. Ze zijn wel iets duurder.

2 maanden geleden

Reactie op wendiependie

Ik heb die van clavin klein, zijn zo zacht en denk dar er ook best een hands-free kolf in past

2 maanden geleden

Zijn er meer met koudwatervrees? 39+2 en ik vind het enorm zwaar. Maar alles in me roept nu ook dat ik helemaal geen tweede kind wil, want ik had het zo goed met de eerste... Ons leven is zo leuk en mooi (op de zwangerschap na) en ik zie weer zo op tegen die newborn fase. Ik wil ook helemaal niet bevallen. Maar ook niet meer zwanger zijn 馃槶 hormonen??? Vast...

2 maanden geleden

Reactie op Anoniem_MM

Zijn er meer met koudwatervrees? 39+2 en ik vind het enorm zwaar. Maar alle ...
Ohhg super herkenbaar!! Heb precies hetzelfde...gekke gedachtes

2 maanden geleden

Reactie op Anoniem_MM

Zijn er meer met koudwatervrees? 39+2 en ik vind het enorm zwaar. Maar alle ...
Ja ik zat hier vanmiddag ook om te janken 馃槩

2 maanden geleden

Tnx, doet me ergens goed dat ik niet de enige ben die dat voelt. Voelde me vanmiddag toen ik het dacht echt een monster.....