1423 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Anoniem_MM

Zijn er meer met koudwatervrees? 39+2 en ik vind het enorm zwaar. Maar alle ...
Hier ook precies dezelfde gedachtes hihi !

2 maanden geleden

Reactie op Anoniem_MM

Heel herkenbaar, heb dat gevoel eigenlijk al sinds ik wist dat ik zwanger was. Tuurlijk ben ik er ook blij mee alleen het was ook goed zoals het was. De hele zwangerschap was mijn vader ook ziek en helaas deze week overleden dus heeft net de bevalling niet gehaald. Voelt dan toch ook anders

2 maanden geleden

Reactie op Anoniem_MM

Heel erg. Het helpt ook niet dat mijn man steeds grappend zegt: “oo beter gaat die nieuwe gozer wel gewoon goed tukken” of: “ik zal mijn hobby spullen maar weg doen met al die kinderen”

2 maanden geleden

Reactie op Gingie23

Heel herkenbaar, heb dat gevoel eigenlijk al sinds ik wist dat ik zwanger w ...
Ah wat vreselijk! Gecondoleerd met dit intens verdrietige stukje in je leven! Ik hoop echt dat je fijne en mooie herinneringen hebt kunnen maken en toch rustig je bevalling in kunt gaan, ondanks het enorme verdriet 🤍

2 maanden geleden

Bleehhh kotsmisselijk, help! Sorry komt een beetje een goor verhaal aan 😅 Ben nu 40+4wk zwanger en werd vanochtend bijna brakend wakker van de misselijkheid (sorry 🤢). Gedurende de dag zakte het gelukkig wel af, wat rennie genomen en droge lichte hapjes gegeten. Avondeten wel gewoon meegegeten, en dat is achteraf stom geweest denk ik 😫 Ik lig namelijk net 2 uurtjes te slapen en word weer kotsmisselijk en bijna overgevend wakker. Ik zit nu beneden rechtop op de bank, rennie genomen en straks miss weer wat droge crackers om het tegen te gaan. Of…waar ik bijna toe geneigd ben…is het maar gewoon te laten komen 🤢 Ik haat overgeven echt super erg en liever niet, maar misschien voel ik me beter als het eruit is en kan ik nog wat slapen ipv wachten tot het overgaat 😫 Argghhh wat moet ik doen, iemand tips 😖

2 maanden geleden

Hebben jullie ook zo ontzettend veel hoofdpijn? en een paracetamol helpt ook niet. 🤯

2 maanden geleden

Reactie op —M.M

Hebben jullie ook zo ontzettend veel hoofdpijn? en een paracetamol helpt oo ...
Ja hier ook. Heb nog geen pcm genomen.. kan door de warmte komen. Heb je verder geen klavhten

2 maanden geleden

Ja hier ook. Heb nog geen pcm genomen.. kan door de warmte komen. Heb je verder geen klachten

2 maanden geleden

Reactie op Boysmom🩵

Ja hier ook. Heb nog geen pcm genomen.. kan door de warmte komen. Heb je ve ...
Ja heb verder ook ontzettend veel vocht, en me bloeddruk was vorige week 138/88 met uitschieters naar 150/92 maar de verloskundige vond dit nog goed, heb hiervoor al 2x gebeld en ctg gehad waardoor ik twijfel om nu weer te bellen.

2 maanden geleden

Reactie op —M.M

Ja heb verder ook ontzettend veel vocht, en me bloeddruk was vorige week 13 ...
Ik zou gewoon zeggen dat je je zorgen maakt. Heb gehoord dat het zich op allerlei manieren kan laten zien (het is jou lichaam)

2 maanden geleden

Reactie op —M.M

Hoofdpijn waarbij pcm niet helpt kan wel een symptoom zijn dat je lijf ook daadwerkelijk last heeft van de hoge bloeddruk. Heb je zelf een bloeddrukmeter? Snap ook wel dat je het lastig vindt om hier weer voor te bellen maar gewoon doen hoor bij twijfel. Geheel logisch! Al krijg je tien ctgs.

2 maanden geleden

Reactie op Janne1312

Hoofdpijn waarbij pcm niet helpt kan wel een symptoom zijn dat je lijf ook ...
Ik zou echt bellen hoor!

2 maanden geleden

Meer dames duizelig of snel duizelig?

2 maanden geleden

Reactie op Janne1312

Hoofdpijn waarbij pcm niet helpt kan wel een symptoom zijn dat je lijf ook ...
Jaa die geeft nu 142/92 aan, maar dat was vorige keer ook prima zei ze, toen ik voor de 2e keer belde deed ze ook echt mega geirriteerd dus dat houd ook wel tegen om te bellen😅

2 maanden geleden

Reactie op —M.M

Jaa die geeft nu 142/92 aan, maar dat was vorige keer ook prima zei ze, toe ...
Dit is geen prima bloeddruk. Zeker in combinatie met hoofdpijn zou ik weer contact opnemen. Als ze weer geïrriteerd doet, zou ik vragen om een doorverwijzing.

2 maanden geleden

Reactie op Suusk88

Dit is geen prima bloeddruk. Zeker in combinatie met hoofdpijn zou ik weer ...
Idd, die irritatie is echt haar probleem en niet dat van jou M.M.! Je lijf heeft er duidelijk last van.

2 maanden geleden

Reactie op —M.M

Huh..boven de 140/90 is te hoog! Bij mij hebben ze zelfs in 1 week 2x getest terwijl hij iets lager was (136/89) maar ik hield wel opeens veek vocht vast en zag af en toe sterretjes. En ik had almheke zwangerschap veel lagere bloeddruk dus ze wilden dan toch zekere voor onzekere nemen. Heeeel gek dat ze deze bloeddruk icm hoofdpijn niet serieus nemen!

2 maanden geleden

Reactie op Nicole234

Huh..boven de 140/90 is te hoog! Bij mij hebben ze zelfs in 1 week 2x gete ...
*al hele zwangerschap..

2 maanden geleden

Reactie op —M.M

Geen bloed- en urinetest? Ctg zegt niet veel over of je wel of geen (dreigende) zwangerschapsvergiftiging hebt!

2 maanden geleden

Reactie op —M.M

Als ze zo mega geïrriteerd doet had ze beter geen verloskundige moeten worden! Gewoon bellen en eisen dat je evt testen krijgt