1423 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op Nicole234
Huh..boven de 140/90 is te hoog! Bij mij hebben ze zelfs in 1 week 2x gete ...
Ja dat was vorige keer ook dus vind het heel raar, ook in het ziekenhuis maken ze zich niet zo druk erom omdat er nog niet teveel eiwitten gevonden zijn.
Ik ben vorige zwangerschap ook ingeleid met de 37 weken ivm vergiftiging en toen was die 160/110 dus misschien dat ze het daarmee vergelijken.
Ik ga zometeen in iedergeval nog een keer bellen, ik had nu het advies nog een keer paracetamol te nemen en een uurtje te rusten en anders zou ze langs komen.
2 maanden geleden
Net voor afspraak bij de vk om te strippen 40+4. Hoofdje lag al goed ingedaald vanaf 39 wk.
Maar nu bij de controle ligt de baby niet meer ingedaald dus ook geen mogelijkheid om te strippen.
Iemand die dit ook eerder heeft gehad? Ze zegt er is gewoon nog genoeg ruimte in de buik. Vind het zelf wel vervelend en maakt me onzeker over de bevalling.
Vorige zoon lag sterrenkijker met hoofd en nek uitgestrekt, bleef hangen met schouder en bijna 4,5 kg (hoopte deze keer op iets normalere bevalling)
2 maanden geleden
Oef liep net vol met mn buik tegen de punt van het aanrecht aan. Zit gewoon een schaafwondje van op m'n buik 🤣 ik voel haar gewoon bewegen en verder geen last maar ik vraag me altijd af of je bij dit soort lompigheden wel of niet moet bellen i.v.m. placenta of vliezen of iets dergelijks. Het gebeurt de laatste tijd geregeld 🥲
2 maanden geleden
Meer dames met vlagen duizelig?
Mijn bloeddruk is gewoon goed, niet te laag ofzo.
2 maanden geleden
Reactie op MOMNITA
Ja wel vooral vandaag. Maar je gaf ook aan ijzertekort te hebben dus dat za ...
Zou het? Samen met de warmte en het feit dat ik bijna geen positie meer kan aannemen zonder dat die ader wordt afgekneld?😂(Dat denk ik tenminste).
Morgen naar de vk dan zal ik het eens aankaarten dat ik me steeds niet lekker voel.
2 maanden geleden
Oke ik heb een vraag. Mijn kindje is nu 4 dagen oud en ik heb nu sinds 1.5 dag kraamzorg. Mijn dochtertje is een beetje afgevallen en ze moet bijvoeding (kunstvoeding) krijgen naast de borstvoeding. Ik heb aardig wat borstvoeding, dus vroeg of ik ook mocht afkolven. Dat mocht niet en ik begreep de argumentatie. De kunstvoeding die gebruikt wordt is een klein zakje van nutrilon en de kraamverzorgster maakt sochtends een flesje en zegt tegen mij man dat hij uit dit flesje heel de dag een spuitje mag vullen. Maar ik vind het heel raar dat je gewoon melk (kunstvoeding) heel de dag buiten houdt en niet vers maakt. Iemand enig idee of dit wel oke is? En waarom bij normale kunstvoeding dit dan niet gedaan wordt?
2 maanden geleden
Reactie op Supercheesy
Oke ik heb een vraag. Mijn kindje is nu 4 dagen oud en ik heb nu sinds 1.5 ...
Ja kunstvoeding kun je niet zo lang bewaren. Maar sowieso: bijvoeden met kunstvoeding terwijl je genoeg borstvoeding hebt? Ik zou echt een lactatiekundige bellen morgen voor consult want dit snap ik niet. Kraamzorg doet ongetwijfeld haar best maar ze zijn nog steeds geen borstvoedingsexperts en reiken nogal snel naar ‘extra’s’ ipv gewoon de natuur en je lijf de tijd geven ivm lactatiekundigen. (Zelf ook meegemaakt dat door verkeerd advies ik al in de kraamweek dubbele borstontsteking kreeg, Kraamzorg doet echt hun best maar borstvoeding is een vak apart).