Origineel bericht:
Om niet voor alle snelle/korte vragen een heel nieuw topic te openen is het misschien wel handig om 1 topic te hebben voor deze vragen. 😊
Is jullie baby ook zo druk dat het afentoe gewoon pijn doet? 😅
Vervolg van: https://community.24baby.nl/geboorteclubs/geboorteclub-augustus-2024/korte-vraag-topic-RKK95Na?page=1
Ben ik de enige die onder de melk zit na een borstvoeding 🙈😂
Ja, en m’n kind geregeld ook 😂 ik vouw nu een hydrofiele doek onder mn borsten langs zodat als zij lekt met drinken het daar op komt ipv m’n kleren en die vouw ik dan ook een beetje voor de borst waar ik klaar mee ben langs zodat het niet op haar been komt mocht het druppen. Verbaast me ook echt hoe plakkerig het is!
Volgens mij wel, die sluit de baarmoedermond af dus die moet er toch eerst uit voordat de rest eruit komt. Maar vaak heb je het niet in de gaten blijkbaar. Verlies je hem tijdens bevalling pas bij breken van vliezen of in de wc een keer ofzo.
Ik heb al een aantal dagen een heel onrustige buik waarbij ik vooral in de nacht iedere 4 a 5 minuten een keiharde buik met flink kramp krijg. Maar tot nu toe zet het steeds niet door dus ik heb ook nog niet het ziekenhuis gebeld.
Dit is mijn eerste zwangerschap waarbij ik medisch ben. Ik had denk ik bij mijn vorige zwangerschap allang de VK had gebeld tijdens kantooruren. Ik merk dat ik nu een drempel ervaar om het ziekenhuis straks te bellen. Dat dat alleen mag als ik actief aan het bevallen ben.
Wat zouden jullie doen?
Fijn dat je langs kan komen, hopelijk is alles goed! 🍀
3cm ontsluiting, regelmatige contracties te zien op de ctg. We zijn nu even rondje aan het lopen en melden ons straks weer. Het gerommel van afgelopen nachten was niet voor niks in ieder geval.