1426 Reacties
2 maanden geleden
Af en toe heb ik pijn tussen mijn rib/maag vnl als ik sta of zit (spanning erop?) zou dat spieren of iets dergelijks zijn? Het voelt recht beurs ofzo, de baby ligt aan de andere kant dus die is het niet.
2 maanden geleden
Reactie op Boysmom🩵
Haaaaaaaaaaaaaaaaaa we waren tegelijkertijd uitgerekend toch!!!!!!! O spann ...
Kleine update: 2 uur later baarmoedermond heel zacht geworden maar ontsluiting blijft nog even hangen op 3cm.
Al hele dag iedere 5min weeën, langzaam steeds wat intenser maar nog goed te doen. Zijn nu even lekker naar huis, lekker in mijn eigen bubbel,en dan waarschijnlijk in de loop van de avond terug naar het ziekenhuis.
Als dit inderdaad allemaal doorzet dan is dit echt een droomsenario. Ik ben 3 dagen geleden al gestopt met medicatie ivm het gerommel. Dus dan hoeft de baby niet meer gemonitord (wel nog geobserveerd) zonder dat ik ingeleid hoef te worden. Kan/durf het bijna niet te geloven ❤️
2 maanden geleden
Reactie op Suusk88
Kleine update: 2 uur later baarmoedermond heel zacht geworden maar ontsluit ...
Zo spannend! Succes🥰🥰
2 maanden geleden
Checkt jullie verloskundige bij een reguliere controle of er al iets van ontsluiting of verweking is? Aankomende maandag ben ik 39+4 en mocht ik dan nog niet bevallen zijn, dan zou ik best graag willen weten of er al iets gaande is daar beneden, maar geen idee of dat dus gebruikelijk is ja of nee 🙈
2 maanden geleden
Reactie op BWL
Checkt jullie verloskundige bij een reguliere controle of er al iets van on ...
Bij mij volgende week vrijdag (41 weken precies)
2 maanden geleden
Ik ben vandaag gebeld door de huisarts en blijk een blaasontsteking te hebben. Van de huisarts Furabid (antibiotica) gekregen. Er zat geen bijsluiter bij, even gegoogled. Hier stond het volgende: Gebruik dit medicijn NIET in de laatste weken van de zwangerschap. Huisarts was al gesloten dus verloskundige gebeld die zegt dat ik beter wel kan starten aangezien ik flinke klachten heb. En als ik het niet vertrouw morgen de HA kan bellen. Iemand anders hier ervaring mee? Of dit ook voorgeschreven gekregen aan het eind van de zwangerschap?
2 maanden geleden
Reactie op nouwxie
Ik ben vandaag gebeld door de huisarts en blijk een blaasontsteking te heb ...
Ik heb hetzelfde probleem gehad, ik heb ervoor gekozen de ab kuur niet in te nemen en de volgende ochtend direct de huisarts gebeld, die heeft toen amoxcilline voorgeschreven.
2 maanden geleden
Reactie op —M.M
Jaa goed, lekker aan het genieten🥰
En met jou?
Wat fijn! 🥰
Ik voel me fysiek en mentaal echt nog super goed. Maar zaterdag al 40 weken, had niet verwacht dat te halen gezien de eerste kwam met 38 weken. Dus van mij mag ze nu ook wel komen 🥹. Hier afwachtende dus 🙈
2 maanden geleden
Reactie op Boysmom🩵
Moet je perse een baby badje hebben? Of mag je gelijk douchen met de kleine ...
Ik mocht van mijn kraamverzorgster vorige keer gelijk douchen met de kleine. Is ook veel sneller zo vind ik en intiemer 🤗. Hadden we toen voor het eerst gedaan toen de kraamverzorgster bij ons was
2 maanden geleden
Reactie op Boysmom🩵
Moet je perse een baby badje hebben? Of mag je gelijk douchen met de kleine ...
Zou dan eerder de wasbak gebruiken als je geen badje hebt? Misschien is eerste paar weken wel erg vroeg om te douchen? Maar ik weet het niet hoor...zou het vragen aan kraamverzorgster als het zover is 😊