1414 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op em1235
Meer mensen die een soort vlaag misselijkheid krijgen bij het hebben van ee ...
Ik heb dit sinds vandaag heel erg. Al twee weken rommelende buik, harde buiken en de ene keer doen ze savonds veel pijn en moet ik ze weg puffen en de andere dag niet. Verloskundige gebeld maar die wou me niet zien, omdat ze denkt dat er na vorige controle vorige week niets veranderd is. Er zijn ook wel momenten dat het weg trekt, maar zodra ik op sta is het volle bak terug. Vind het zo vermoeiend worden. Ben vandaag 38,3
2 maanden geleden
Reactie op —M.M
https://www.kruidvat.nl/kruidvat-babyvoeding-bewaarbox/p/3825648?gad_source ...
Dank je wel! Ik ben m gelijk gaan halen!
2 maanden geleden
Reactie op Nathalie 0419
Hoe doen jullie het nog met ontharen down under? Ik heb normaal al best een ...
Hier gaat alles op de gok al een paar maanden. Ik heb besloten er de laatste paar weken niks aan te doen. Ik had ergens gelezen dat een geschoren 😺 infecties kan veroorzaken als je ingescheurd of geknipt bent. Na de bevalling ga ik de strijd wel aan 🙈😅
2 maanden geleden
Reactie op Nathalie 0419
Hoe doen jullie het nog met ontharen down under? Ik heb normaal al best een ...
Ehm niet.... Ik heb zoveel Scheer irritatie dat de gynaecoloog zegt dat ik niet mag scheren. Dit omdat ik een keizersnede krijg en als er wondjes zitten er een grotere kans op infecties is. Rondom de plek van het litteken heb ik vriendlief even een tondeuse eroverheen laten halen met standje 2mm. Maar de rest staat gewoon haar.. zoalsbde gyneacoloog zei, liever dat er haar staat als wondjes. Ze zijn heel wat gewend hoor!
2 maanden geleden
Zijn er dames die ook zwarte stipjes te zien krijgen?
Ik ben 37+5 nu, en het leek op zwarte vliegjes/stippen die bewegen.
Toevallig had ik vandaag controle bij de vk en
Bloeddruk is oke.
Toch ben ik benieuwd of er ook andere zijn die dit hebben gehad, het zal niet meteen iets verkeerds zijn toch? 👀
2 maanden geleden
Reactie op Boysmom🩵
Krijgen jullie de vragenbom al…: “en heb je het gevoeld dat de baby al komt ...
Oo ja vreselijk. Zondag op een verjaardag kon ik me niet meer inhoude en toen zei ik zoiets van: ja als ie nu kwam was ik hier niet hè 😵💫
2 maanden geleden
Ik ben 37+5 nu, en he ...
Heb je dat vnl op lichte achtergrond? En bewegen ze mee met je 'kijkbeeld?'
2 maanden geleden
Reactie op Nathalie 0419
Heb je dat vnl op lichte achtergrond? En bewegen ze mee met je 'kijkbeeld?' ...
Jaa alsof het echt insecten waren 😅
2 maanden geleden
Ik ben 37+5 nu, en he ...
Ja ik heb dit al maanden. Zelfs met een in eerste instantie lage bloeddruk. Super irritant.
2 maanden geleden
Reactie op Sabb1993
Ik heb dit ook! Denk soms dat er ergens een spin zit en dan kijk ik en dan ...
Nou bij mij zijn het er 10 tegelijk 🤣
Maar als vliegjes die continu blijven bewegen en geen spin gelukkig..
Ik heb spinnenfobie dus dat zou wel heel anders verlopen denk ik 🤣
2 maanden geleden
Reactie op —M.M
Weten jullie nog meer trucjes om erachter te komen of je vruchtwater verlie ...
Ik twijfelde van het weekend en moest van de vk ‘hoesten’ en inderdaad op mn hand blazen. Daarna ook nog met een boterhamzakje in m’n onderbroek gelopen voor een paar uurtjes… als het vruchtwater is, dan ligt dat wel duidelijk op dat zakje. Bij mij was het uiteindelijk gewoon afscheiding 🙈
2 maanden geleden
Jaa alsof het echt insecten waren 😅
Mijn huisarts heeft uitgelegd dat dit mouches volantes is. Kan geen kwaad en kan blijkbaar ook een zwangerschap symptoom zijn