1429 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op CocoMup
Onze dochter (2 week) heeft al last van rode billetjes :(. Gebruik zelf al ...
Vaker de luier verschonen helpt soms ook.
2 maanden geleden
Reactie op CocoMup
Onze dochter (2 week) heeft al last van rode billetjes :(. Gebruik zelf al ...
Stukje heilwol in de luier elke keer kan helpen, bij ons werkt de Zinkolie van Dr Schwab het beste qua smeren. En desnoods keer andere luiers proberen? Ons zoontje had dit bijv vaker bij pampers en eigenlijk nooit bij Etos.
2 maanden geleden
Oke gekke vraag: ik lees best veel dat mensen hun weeen in het begin opvangen onder de douche. Hoe doen jullie dat als er ook een ander kindje in huis is dat slaapt? Ik denk dat mijn zoontje daar namelijk wel wakker van wordt, als ik s nachts onder de douche ga 😬
2 maanden geleden
Reactie op Boysmom🩵
Gewoon doen! En je partner moet dan even de peuter in de gaten houden..
Ben vooral dan bang dat mijn zoontje weer 47261618 minuten nodig heeft om weer in slaap te vallen en ik dan ondertussen zonder mijn man alles moet opvangen😢
2 maanden geleden
Reactie op Evelyne1234
Oke gekke vraag: ik lees best veel dat mensen hun weeen in het begin opvang ...
Misschien een idee om (wanneer hij al slaapt) een ventilator in zijn kamer te zetten? Het geluid merken ze vaak niet op tijdens het slapen en dempt het geluid van de douche 😊. Helpt hier in ieder geval wel bij onze 2 jarige peuter.
2 maanden geleden
Reactie op dris16
Misschien een idee om (wanneer hij al slaapt) een ventilator in zijn kamer ...
Goeie tip, thanks! Ga ik zeker over nadenken
2 maanden geleden
Reactie op Jenna02
Zijn er meer zwangere die (ontzettend) veel afscheiding hebben? Vind t zo i ...
Ja hier ook. Echt slijm ook, heel nasty. Het is even wat het is
2 maanden geleden
Reactie op Fenke1994
Dan zou ik toch eens andere kopen/uitproberen, want ik heb echt geen last v ...
Ik heb nu echt al 4 verschillende geprobeerd inderdaad.. maar ze gaan al allemaal irriteren 😫. Hopelijk is het gewoon nog steeds even wennen want slapen met bh deed ik nooit haha.
2 maanden geleden
Reactie op braam0
Ik heb nu echt al 4 verschillende geprobeerd inderdaad.. maar ze gaan al al ...
https://www.hema.nl/dames/lingerie/bh/niet-voorgevormde-top-zonder-beugel-zwart-1000024179.html?gad_source=1&gclid=Cj0KCQjw2ou2BhCCARIsANAwM2E-hNQWLGZm8T9Y_Er0gIiuz7xEApwbhbixFzjMkSgFsYtD6buaj4AaAj28EALw_wcB&gclsrc=aw.ds ik slaap dus gewoon met zoiets!
2 maanden geleden
Reactie op braam0
Ik heb nu echt al 4 verschillende geprobeerd inderdaad.. maar ze gaan al al ...
Ik sliep ook nooit in een BH, maar nu dus geen probleem. Lijkt me super irritant, want anders is het lekken en krijg je vlekken 😭 Hopelijk vind je snel iets dat wel werkt voor je 🤞🏼