1455 Reacties

2 maanden geleden

Iemand ook last gehad van na wee毛n? 馃槱馃槱馃槱

2 maanden geleden

Reactie op Boysmom馃┑

Iemand ook last gehad van na wee毛n? 馃槱馃槱馃槱
Jep! Paracetamol & naproxen to the rescue. Als je BV geeft helaas geen naproxen.

2 maanden geleden

Reactie op Supercheesy

Hebben jullie babies ook zo鈥檔 babyacne? En vanaf wanneer gaan jullie de nag ...
Vijlen doe ik al! Knippen mag vanaf 6 weken.

2 maanden geleden

Reactie op paardbloem

Jep! Paracetamol & naproxen to the rescue. Als je BV geeft helaas geen ...
Ok茅 naproxen kopen it is 馃槀

2 maanden geleden

Wij hebben een baby van 3200 gram met een inimini mondje en de speentjes van BIBS vind behoorlijk groot kan dat kloppen? Hij lijkt het ook niet te willen pakken wat logisch is als je de speen bekijkt en zijn mondje. Iemand aanrader voor echt ene mini speen of eentje die hij wel zou kunnen pakken

2 maanden geleden

Reactie op Supercheesy

De geboortedag al zijn nagels gevijld.. ze waren erg lang na de geboorte! Nu om de 3 dagen vijlen.

2 maanden geleden

Reactie op Boysmom馃┑

Wij hebben een baby van 3200 gram met een inimini mondje en de speentjes va ...
Hier zijn de soothie鈥檚 van Avent favoriet en daarna de Avent Ultra Air. Difrax heeft ook best wel een kleine speen, misschien wel de kleinste die ik zo weet. Maar allebei onze kinderen hebben de Difrax speen nooit gewild.

2 maanden geleden

Reactie op Didiizzy

Hier zijn de soothie鈥檚 van Avent favoriet en daarna de Avent Ultra Air. Dif ...
Ik ga denk ik dan mijn man morgen ff vragen die te halen.. zo鈥檔 klein poppetje die baby van ons haha ik schrok gewoon

2 maanden geleden

Reactie op Boysmom馃┑

Ik ga denk ik dan mijn man morgen ff vragen die te halen.. zo鈥檔 klein poppe ...
Hahaha 馃槀 Onze zoon was ook 3200 gram en 48 cm, so tiny!! 馃ス De soothie kregen wij vanuit het ziekenhuis ook. Wie weet dat zie die daar ook hebben toevallig?

2 maanden geleden

Reactie op Didiizzy

Hahaha 馃槀 Onze zoon was ook 3200 gram en 48 cm, so tiny!! 馃ス De soothie kre ...
Ik zal eens even navragen. Voor nu ligt die in diepe diepe coma dus het gaat nog goed haha

2 maanden geleden

Hoe zit dat met strippen? Vanaf wanneer, moet je het zelf vragen, werkt het goed, doen ze het gelijk op je afspraak e.d?

2 maanden geleden

Reactie op Nathalie 0419

Hoe zit dat met strippen? Vanaf wanneer, moet je het zelf vragen, werkt het ...
Op de meeste plekken doen ze het niet voor 40 weken en vaak zelfs liefst na 41 weken. Je moet al wat ontsluiting hebben om te kunnen strippen. Ik geloof dat het bij 1 op de 6 vrouwen de bevalling in gang zet. Het werkt dus vaker niet dan wel. Als het niet werkt, kun je er wel stevig buikkramp van krijgen. Zonder dat het dus verder ergens toe leidt. Ik zou er zelf niet te vroeg aan beginnen. Ik heb er mijn eerste zwangerschap wel voor gekozen omdat ik ingeleid zou worden maar toen al 4cm ontsluiting bleek te hebben. We hebben toen met 3x strippen nog geprobeerd een spontane bevalling te krijgen. Maar zelfs met zoveel ontsluiting hielp het strippen niet bij mij.

2 maanden geleden

Reactie op Didiizzy

Hahaha 馃槀 Onze zoon was ook 3200 gram en 48 cm, so tiny!! 馃ス De soothie kre ...
Och zoo tiny馃ス馃. Soo dang CUTE!

2 maanden geleden

Reactie op Boysmom馃┑

Onze dame was 2570 gram en die speen was indd zo groot! Ze vind hem ook echt niet fijn. Gebruikt nu difrax uit een babydoos馃槀

2 maanden geleden

Reactie op Supercheesy

Ja en de acne komt en gaat. Wat ze de ene dag heeft kan de volgende dag alweer weg zijn. Knippen niet, vijlen na een week omdat ze zichzelf en ons krabde.

2 maanden geleden

Reactie op Boysmom馃┑

Wij hebben de philips avent air die ze wel wilde pakken. Ook erg groot gezicht, maar toch

2 maanden geleden

Hebben jullie de gouden tip voor mijn zoontje? Mijn zoontje krijgt borstvoeding en heeft echt veel last van spuitluiers de hele dag. Wij verschonen hem heel vaak, maar toch heeft hij echt hele rode billetjes. De luier plakt soms ook echt aan zijn billetjes vast. Hij gilt het uit van de pijn met verschonen. Ik heb vaseline gebruikt, sudo cr猫me gebruikt en van Na茂f diaper cr猫me. Met sudo cr猫me leek het iets minder te worden, maar net tijdens het verschonen zag ik zijn billen weer vuurrood. Ik vind het zo zielig, maar weet niet meer wat ik kan gebruiken! Wat gebruiken jullie?

2 maanden geleden

Ff kledingvraagje voor de baby's. Morgen wordt het weer 25 graden en woensdag staat hij op 28/29 graden. Dochtertje is intussen 10 dagen oud en zat dag 6 alweer iets boven geboortegewicht en hield zichzelf al goed op temp.. Dan kan morgen een shirtje toch wel? Tot nu toe alleen maar lange mouwtjes bij haar aangehad. Ze weegt nu denk ik iets van 7 pond of misschien ietsjes meer. Maar ze heeft best magere armpjes en beentjes, dus ben bang dat het snel te koud wordt? Wat is jullie ervaring of wat doen jullie?

2 maanden geleden

Reactie op MamaI2020馃挋

Hebben jullie de gouden tip voor mijn zoontje? Mijn zoontje krijgt borstv ...
Mijn 1e dochtertjr had dat ook zo erg. Ik kreeg als tip om haar af en toe ff zonder luier te laten liggen op cellstofmatje. Zodat het ff goed kon luchten. En sws na afpoetsen billen eerst billetjes goed droog maken voordat je cr猫me gaat smeren. Anders blijft het juist vochtig onder cremepje. Bij mijn dochtertje mocht beide niet baten helaas en gingen billetjes zelfs open. Toen antischimmelcremepje gekregen van dokter. Dat was enige wat toen hielp..

2 maanden geleden

Reactie op Supercheesy

Begint hier ook beetje. Eerste dochtertje had dat ook best erg. Hier heegt kraamhulp op dag 3 of 4 nageltjes al gevijlt. Knippen mag sws voorlopig nog niet volgens mij!