1455 Reacties

2 maanden geleden

Meer dames die zich beurs voelde na de bevalling 😣

2 maanden geleden

Reactie op Boysmom🩵

Jep. Na 11 dagen begint het hier aardig weg te trekken ;)

2 maanden geleden

Reactie op Boysmom🩵

Ja helaas wel, maar nu na 4 dagen merk ik wel dat het wat beter wordt

2 maanden geleden

Reactie op Detje84

Hier vandaag de dokter een foto gemaild en blijkt een schimmel te zijn.. we ...
Mocht je liever geen miconazol of andere medicijnen willen gebruiken dan kun je ook kokosolie gebruiken. Het liefste zo zuiver mogelijk.. werkt fantastisch. Ook voor kloven. Echt ideaal. Ik had echt mega kloven maar met kokos smeren (na iedere voeding) heeft het bij mij binnen 1,5 dag opgelost.

2 maanden geleden

Reactie op BabyvdN

Mocht je liever geen miconazol of andere medicijnen willen gebruiken dan ku ...
Dat is ook een goede tip! Soms ook wel iets gevoelige tepels, dus dat kan ik er dan ook voor gebruiken. En Detje84 dank voor je reactie! Daar had ik ook nog niet over nagedacht.

2 maanden geleden

De laatste weken zwangerschap kom ik ineens best aan, de hele zwangerschap bijna niet maar nu ineens 🥹. Hebben meer dat?

2 maanden geleden

Reactie op Nathalie 0419

De laatste weken zwangerschap kom ik ineens best aan, de hele zwangerschap ...
Ik ben ook in de laatste 10 weken het meeste aangekomen. Wel over z'n geheel gezien maar heel weinig. Maar kan best dat je op het eind ook wat vocht vast houdt. Dat is er vrij snel na de bevalling weer af.

2 maanden geleden

Reactie op Suusk88

Ik ben ook in de laatste 10 weken het meeste aangekomen. Wel over z'n gehee ...
Oh je berichtje stelt me een beetje gerust thnxx🙊

2 maanden geleden

Reactie op Nathalie 0419

De laatste weken zwangerschap kom ik ineens best aan, de hele zwangerschap ...
Ik ben beide zwangerschappen 20kg aangekomen. Zeker een groot deel ook vocht. Ondanks sporten etc. Na mijn eerste bevalling was het meeste gewicht er na een paar dagen al weer af. Nu heb ik nog niet op de weegschaal gestaan. Het is echt heel normaal. Ons lichaam gaat door zo’n grote fase heen. Er mag een prachtig kindje in groeien en al bijna 9 maanden in ‘wonen’. Het komt goed, verstop de weegschaal en geniet🥰

2 maanden geleden

Voor degene die witte kotex gebruiken, hebben jullie de normal of de super? Heeft dit te maken met dat die langer is of dikker?

2 maanden geleden

Reactie op —M.M

Voor degene die witte kotex gebruiken, hebben jullie de normal of de super? ...
Ik heb de super, die is niet perse dikker maar wel langer waardoor het meer opvangt en lekkerder zit. De zwarte variant is wel dikker en lijkt op kraamverband qua formaat.

2 maanden geleden

Voor degenen die al bevallen zijn. Mijn zoontje van 10 dagen (gehaald met 38 weken) slaapt echt van voeding tot voeding en moet continue wakker worden gemaakt voor het voeden. Hebben meer kindjes dit? Is dit normaal?

2 maanden geleden

Reactie op WO

Voor degenen die al bevallen zijn. Mijn zoontje van 10 dagen (gehaald met 3 ...
Heeft mijn baby van 9 dagen ook! Is denk ik maar een uur per dag wakker 😅 groeit je zoontje goed? En valt niet steeds in slaap tijdens het voeden? Dan zou ik me niet te druk maken 😊

2 maanden geleden

Reactie op WO

Voor degenen die al bevallen zijn. Mijn zoontje van 10 dagen (gehaald met 3 ...
Ja heeft mijn zoontje ook, mijn dochter had dit ook en dit is nog steeds een slaapkop met 2 jaar. 😅

2 maanden geleden

Reactie op C-24Baby

Heeft mijn baby van 9 dagen ook! Is denk ik maar een uur per dag wakker 😅 ...
Hij groeit goed! De laatste meting was hij 110 gram aangekomen in twee dagen. Moeten tijdens het voeden vaak wel even tussendoor verschonen, maar drinkt dan wel zijn flesje van 90cc leeg. Mijn oudste zoontje was echt aanwezig, ik heb deze nog niet eens echt horen huilen 😅

2 maanden geleden

Reactie op —M.M

Ja heeft mijn zoontje ook, mijn dochter had dit ook en dit is nog steeds ee ...
Weet je nog wanneer ze meer wakker was? Misschien heb ik over een week spijt van deze opmerking 🙃

2 maanden geleden

Reactie op WO

Weet je nog wanneer ze meer wakker was? Misschien heb ik over een week spij ...
Uhm na een maand zoiets, maar dat was ook alleen als we met haar bezig waren van verschonen etc. als ze in haar wieg/box lag sliep ze alsnog. S’nachts werd ze toen ook nog niet wakker maar dit heeft zij nooit gehad.

2 maanden geleden

Zijn er meer dames die geen rust nemen overdag en daarin ook niet de drang voelen daarop? Ik lees dat mensen bijvoorbeeld nog geen huishouden doen of teveel op pad gaan. Dit doe ik allemaal wel. Maar twijfel dan of ik dan iets over het hoofd zie en dan misschien nog als een klap terug krijg? 🤔. (Ben nu 3,5 week na de bevalling)

2 maanden geleden

Heeft iemand nog tips voor een goede voedingsbh. Ik had er twee maar die pas ik niet meer door de stuwing. Ik heb grote borsten en ze zijn nu zo zwaar dat ik hierdoor niet fijn kan ademen😅. Ik zit ook aan bed gekluisterd dus de houding zit ook niet mee.

2 maanden geleden

Reactie op nouwxie

Heeft iemand nog tips voor een goede voedingsbh. Ik had er twee maar die pa ...
Geen bh, gewoon zo’n voedingshemdje tot je stuwing voorbij is. Raadde lactatiekundige me aan en is eigenlijk wel comfy.