1458 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Nathalie 0419

Even jullie mening... Ik moet vanochtend even bellen naar de vk omdat ik ni ...
Ik vind dat niet raar hoor. Zou het gewoon navragen en evt aangeven dat je inleiden niet ziet zitten. Alhoewel je dat mss ook tijdens je afspraak kan bespreken. Maar als je met de vraag/dit onderwerp in je hoofd blijft zitten gewoon navragen!

2 maanden geleden

Reactie op nnvdd

Ik vind dat niet raar hoor. Zou het gewoon navragen en evt aangeven dat je ...
Ze weten dat ik dat niet zie zitten gelukkig. Is uitgebreid besproken afgelopen keer 😜

2 maanden geleden

Reactie op C-24Baby

Vraagje: ik zou graag een weekendje weg gaan met mn verjaardag (20 septembe ...
Ik denk dat het prima kan, en ik denk zelf hoe kleiner hoe makkelijker ☺️.

2 maanden geleden

Ik ben 3 dagen geleden bevallen en heb nu echt enorm last van aambeien. Heeft iemand daar goeie tips voor om dat gevoel wat te verlichten/verzachten? 🙈

2 maanden geleden

Reactie op Nathalie 0419

Even jullie mening... Ik moet vanochtend even bellen naar de vk omdat ik ni ...
Je kunt het altijd vragen toch? En dat gevoel van "ik denk dat ze voorlopig niet vanzelf komt" had ik ook heel sterk toen ik woensdagavond nog visite had voor mijn verjaardag en om 2 uur die nacht braken mijn vliezen, dus wie weet!!!

2 maanden geleden

Reactie op LisanneV1993

Ik ben 3 dagen geleden bevallen en heb nu echt enorm last van aambeien. Hee ...
Wat voor last heb je ervan? Als het met name de zwelling is kun je het beste koelen. Sowieso zorgen dst je ontlasting dun is zodat je niet hoeft te persen (veel drinken, veel vezels eten, evt extra zakjes met vezels gebruiken). Als dat niet genoeg werkt kun je kijken voor een zalf zoals theranal, helpt vaak vooral tegen pijn/jeuk. Gelukkig zullen de aambeien vaak vrij snel minder worden na de bevalling.

2 maanden geleden

Reactie op LisanneV1993

Neusspray gebruiken ze ook wel. Klinkt gek maar dat zou de zwelling verminderen net als in je neus waardoor je weer adem kunt halen. Anders even de huisarts/vk opbellen voor advies, denk dat die ook wel goede tips hebben

2 maanden geleden

Reactie op LisanneV1993

Baby billen zalf van dr leenarts heeft mij binnen 2 dagen van de klachten af geholpen!

2 maanden geleden

Reactie op ChantalCarolina

Wat voor last heb je ervan? Als het met name de zwelling is kun je het best ...
Meer de zwelling waar ik last van heb en daardoor een bepaald soort druk van onderen wat ongemakkelijk voelt 😅 Heb idd van die zakjes die ik vanaf vandaag ga gebruiken en m'n man heeft een zalfje gehaald :) Hopelijk werkt het!

2 maanden geleden

Reactie op Nathalie 0419

Neusspray gebruiken ze ook wel. Klinkt gek maar dat zou de zwelling vermind ...
Oh das ook een goeie! Dat heb ik nog in de kast staan :)

2 maanden geleden

Reactie op C-24Baby

Baby billen zalf van dr leenarts heeft mij binnen 2 dagen van de klachten a ...
Goeie tip! Kan ik ook proberen :)

2 maanden geleden

Rare vraag misschien, maar ik heb af en toe een beetje bruin verlies (gevoelig slijmvlies), maar mag je dan nog wel gemeenschap hebben? Aangezien het niet echt bloedverlies is.

2 maanden geleden

Reactie op Nathalie 0419

Rare vraag misschien, maar ik heb af en toe een beetje bruin verlies (gevoe ...
Ja hoor als je vliezen nog niet zijn gebroken mag het gewoon! Ook als je de slijmprop al bent verloren. Ik mis het enorm, heb knip gehad en alles is nog gevoelig.. heb tot 41+2 nog gemeenschap gehad en ze is met 41+3 geboren 🙈

2 maanden geleden

Ik wil graag iets bestellen voor de geboorte van mijn zoontje. Ik heb gelezen over een birth bear of birth poster of iets met de horoscoop of maanstand. Hebben jullie een idee of wat gaan jullie bestellen? 😊

2 maanden geleden

Reactie op MamaI2020💙

Ik wil graag iets bestellen voor de geboorte van mijn zoontje. Ik heb gelez ...
Ik ben van plan een poster te bestellen met de stand van de sterren op de tijd en dag van de geboorte!

2 maanden geleden

Net het bericht dat mn ma corona heeft.. heb haar vrijdag nog op redelijke afstand gezien.. iemand een idee wat het beleid dan is? Beetje gestresst nu

2 maanden geleden

Reactie op Nathalie 0419

Net het bericht dat mn ma corona heeft.. heb haar vrijdag nog op redelijke ...
Kon gewoon komen..

2 maanden geleden

Reactie op Nathalie 0419

Net het bericht dat mn ma corona heeft.. heb haar vrijdag nog op redelijke ...
Ik weet uit mn vorige zwangerschap (2021/2022) dat er niks is waarmee je rekening moet houden zolang je zelf geen koorts hebt. Ik heb zelf toen corona gehad maar was er ook niet ziek van gelukkig. Mocht je het nu krijgen dan krijgt je kindje gelukkig al gelijk antistoffen binnen via jou! 😊 Zolang je dus geen koorts hebt is het ook niet schadelijk voor je kindje.

2 maanden geleden

Na hoeveel tijd waren jullie hechtingen opgelost/los gekomen? Voor mijn gevoel was dat na mijn eerste bevalling (3e graads vaginawand ruptuur) vrij snel, maar nu 2 weken na mijn tweede bevalling (2e graads vaginawand ruptuur) voel ik nog een heel rijtje hechtingen bij de ingang van mijn vagina. Verder deze keer nauwelijks gemerkt dat ik hechtingen heb in vergelijking met vorige keer.

2 maanden geleden

Reactie op Suusk88

Na hoeveel tijd waren jullie hechtingen opgelost/los gekomen? Voor mijn gev ...
Bij mij waren de hechtingen op dag 7-9 heel erg aan het trekken, was best pijnlijk. Vanaf de 10e dag voel ik niks meer, dus denk ik dat ze eruit zijn. Heb niks gezien in het toilet maar voel ook geen hechtingen meer…